Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי כמו שכבר כתוב בכותרת אנחנו שוב מארגנים מפגש מרכז לאותם אנשים שגרים באיזור המרכז ואינם יכולים מסיבות אילו ואחרות להופיע במפגש צפון או שפשוט רוצים להנות מ2 העולמות[מפגש צפון+מרכז]

 

בכל אופן קצת פרטים :כמו תמיד בשעה 12 וחצי אצטדיון רמת גן אני יגיע והמפגש יצא לדרכו לפי ההענות שתהיה אם לא תהיה הענות המפגש לא יוצא לדרך שלא יבוא לי מישהו אחר כך ויגיד לי חיכיתי לכולם...!!!

כולם מוזמנים כאחד -גם אלה עם המערכות שתיים בעשר וגם אלה עם המערכות שלקחו משכנתא כדי לרכוש אותן.. נרגילות,גחלים,טבק יתקבלו בברכה

פשוט לכתוב מגיע או לא מגיע .אני יעשה את זה ברור כשמש כי תמיד יש איזה בעיה עם זה

 

המפגש לא יזוז מקום או שעה!

 

במידה ויהיו שינויים קיצוניים והמפגש לא יתקיים מסיבות קריטיות , אנחנו נידאג להודיע ולעדכן פה לפחות יום לפני המפגש ככה שבמצב כזה לא תגידו לא אמרו .

מצפים לנוכחות ומורל גבוה.

המשך יום טוב.

 

תוכניות נוספות למפגש ופה זה תלוי בכולנו ובתומכים ברעיונות :

דעתכם נחוצה על:

1.על האש בסוף המפגש באיזור קרוב לאיצטדיון המתאים לכך-במצב כזה אנחנו צריכים להיתחלק בנטל כל מי שירצה להישתתף בכך[אין חובה -רק אנשים שירצו לאחר המפגש לקיים את העניין יצטרכו להיתארגן מראש על כך בתיאום מלא בין אותם אנשים שרוצים לקחת חלק בכך לאחר המפגש]

2. מכירה /קניה- יד שניה :

במצב כזה על מנת להקל על קהל הרוכשים -כל משתתף שיש לו מה למכור פשוט ידפיס את רשימת הציוד כולל המפרט של כל רכיב ורכיב וידביק את הדף על אחת משמשות הרכב. כך כל אחד יוכל מייד לזהות את האנשים שברשותם ציוד יד-שניה למכירה ולראות את רשימת הרכיבים. הרעיון הוא לאפשר לאנשים פרטיים להציג את הציוד המשומש שלהם. הדבר לא מיועד לבעלי עסקים.הציוד הוא באחריות המוכר .ואנחנו לא רוצים לשמוע ולראות על ציוד במידה ויתגלה לנו שהוא גנוב וכו'. בכל אופן ,רעיון השוק נושא אופי ניסיוני. אנו נראה את מידת ההצלחה, ואם אכן הדבר יתברר כמועיל, בהחלט נמשיך איתו במפגשים הבאים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוב פעם יומיים לפני פתיחת החנות של היילו בפתח תיקוה.

מקווה להיות נוכחת למרות הכל.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בא כמעט בטוח :)

מקווה שהמחשב יהיה כבר בתהליכי התקנה עד אז

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

נהגת את חייבת לבוא אם התלהבת מהסאב הקודם ז"ל אז חייבת לשמוע את זה ...

בעזרת השם HU חדש יהיה לי ובעזרת השם אני אבוא

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

חסר למישהו הוא יבריז!!!!

אגב לא הגבתם לגבי 2 ההצעות למפגש הבאה שהעלתי ודי חשוב לי לשמוע מה דעתכם אם להוציא אחד מהם או את שניהם לפועל..והאם אתם תיקחו חלק במידה ומשהו מההצעות יצא לפועל..?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני שם !!!!!!!!!!

 

וגנבתם לי את הרעיון של המכירת יד שניה. !!! הלהדפיס על הדף :nono:

 

ואני מקווה גם עם המונו לסאב סוף סוף סוף !

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מקווה להגיע.

לא אהבתי את הרעיון של השוק יד שניה מכיוון שלפי מה שהבנתי אוטוסאונד כבר תכננו אחד שכזה. לעשות פתאום גם כזה דבר נראה לי כמו גניבת רעיון מהם ולכן אני ממש לא בעד. גם אם זה דבר שחשבת עליו קודם הרי שהם כבר קבעו תאריך ומפרסמים את זה ובאמת שאין טעם בשני אירועי מכירה כל כך קרובים.

לגבי העל האש זה דבר שבעיה לארגן כי מן הסתם לא כל מי שיגיע יביא עימו דברים. לדעתי אם מתחשק לך לעשות דבר שכזה תבקש שיפנו אלייך בה"פ ותנהל את זה מאחורי הקלעים.

פורסם

את הרעיון של הקניה מכירה יד שניה -אני כבר קיבלתי השראה ממפגש קודם שבו היו 2 אנשים שהדפיסו רשימת פריטי אודיו למכירה ולדעתי זה היה נחמד ופיקנטי ולכן הצעתי זאת במפגש הנ"ל[למי שלא הבין זה לא רעיון שאני הגתי ראשון אלה בעיקבות מיקרים כאילו שניתקלתי ]

ידוע לי שאוטוסאונד עושים מפגש כ3 שבועות לאחר המפגש הזה ולכן מראש אני כבר מודיע שחד פעמי לפעם הבאה אני לא אפתח דיון מפגש מרכז היות והמפגש של אוטו סאונד יקביל אלינו ולכן המפגש הזה יהיה רלוונטי לכולם בנוסף על השוק יד שניה בכל אופן אם אין שיתוף פעולה ואינכם רוצים לעשות זאת המפגש הזה מבחינתי אין בעיה כי אני גם ככה יגיע למפגש ב2.7 .

לגבי עניין על האש אתה די צודק אפילו דיברתי על כך עם מיכאל וגם הוא אמר לי. היות ויש מצב שלא כולנו מגובשים ועדין יש לצערי אנשים שקצת קשה להם להיפתח ולהיתחבר ולהיתפאנן בלי לדפוק חשבון , או סתם אנשים שלא מעוניינים לעשות על האש ורק רוצים לבוא למפגש ללא האטרקציה הזו .

בכל אופן כמו שאייל אמר -מי שרוצה לעשות על האש שיפנה אלי בפרטי אני יראה כמה בעד ואם אפשר להרים את זה וניתארגן כבר ..

יום טוב.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
מקווה להגיע.

לא אהבתי את הרעיון של השוק יד שניה מכיוון שלפי מה שהבנתי אוטוסאונד כבר תכננו אחד שכזה. לעשות פתאום גם כזה דבר נראה לי כמו גניבת רעיון מהם ולכן אני ממש לא בעד. גם אם זה דבר שחשבת עליו קודם הרי שהם כבר קבעו תאריך ומפרסמים את זה ובאמת שאין טעם בשני אירועי מכירה כל כך קרובים.

לגבי העל האש זה דבר שבעיה לארגן כי מן הסתם לא כל מי שיגיע יביא עימו דברים. לדעתי אם מתחשק לך לעשות דבר שכזה תבקש שיפנו אלייך בה"פ ותנהל את זה מאחורי הקלעים.

 

הכי פשוט לעשות "על האש" כמובמפגשים של פיג'ו, כל אחד מביא עימו משהוא, קובעים מיקום ונוסעים בשיירה.

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

צודקת , בנוסף אני בדיעה הנחרצת של אייל שתאכלס היא נכונה .

*מי שמעוניין לקחת חלק בעניין שיפנה אליי בפרטי וכדי שאני יוכל לדעת אם יש בכלל הענות לדבר , במידה וכן אני אזיז את זה הלאה ונקבע מקום וסדר חלוקת המוצרים בין אותם משתמשים .

פנאן!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לדעתי זה רעיון מאוד נחמד אבל חבר'ה לא לשכוח שצריך לקנות את הפיתות ביום שישי :)

בכל מקרה לי יש סאב ומגבר למכור אני אביא אותם איתי כדי להשמיע למי שרוצה אין לי כוח להדפיס את זה ...

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

ומה אם על האש? אתה בעניין?[במידה וזה יצא לפועל.?]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
מקווה להגיע.

אייל אתה מבין שאם תגיע אתה הולך להיות האטרקציה המרכזית באירוע, אני מניח שאני לא היחידי שמתכוון להגיע רק בזכות נוכחותך במקום

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...