Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכל אופן יום שבת היום מצב רוח טוב על הבוקר , אין טעם לשנות זאת.

אני אשמח לראות אותך שבוע הבא נוכח במפגש.

בנוסף על כך אני מבטיח שממפגש הבא אני יתחשב בכך שהוא לא יפול על מפגש PSI וכך הלאה בהמשך המפגשים שלנו.

א. מטרתי היא לא לשנות את מצב הרוח (כנראה שאני לא מקרין את זה משהו)

ב. מטרתי היא טובת כל חובבי הרכבים תחת קורת הגג של קארספורום.

ג. אני מקווה מאוד לראות במפגש הבא את החבר'ה מPSI בהנחה שהמפגש לא יפול שוב על המפגש שלהם.

ד. בברכה

 

אלון,

שמטרתו היא לא לשנות את המצבי הרוח בעולם :idea:

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אזכור זאת היטב ומבטיח מפגש מרכז הבא לעשות הכל ש2 המפגשים לא יתנגשו אחד בשני.

 

*בכל מקרה אני חותם הודעה זו בכך שרק מי שמתכוון להגיע שירשום זאת פה וכרגע לא יותר מזה .

ושוב מי שרוצה להיתארגן על האש לאחר המפגש שיפנה אליי בה"פ.

יום טוב .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף, אלון מגיע למפגשים הרבה הרבה לפני שאתה או מיכאל הייתם בתמונה. כשמיכאל רצה בזמנו שיהיה מפגש הוא פנה אליי בה"פ וביקש שאני "אארגן" וארשום הודעה. אמרתי לו שאין פה מה לארגן ואם הוא רוצה לעשות מפגש הוא פשוט צריך להעלות הודעה וזהו. גם אם נוספה לדבר שיחת טלפון עדיין ה"ארגון" פה זה לא דבר שלוקח שעות.

 

כל אחד רשאי ויכול להעלות הודעה ו"לארגן" מפגש וזאת בתנאי שיתחשב בשאר המשתמשים שבפורום. והדגש הוא על להתחשב בשאר המשתמשים שבפורום (או בפורום אחר), ההודעה הקודמת שלך לא ממש הראתה שזה מה שאתה עושה (אלון כבר הדגיש את הדברים).

כפי שאלון אמר, מדובר בפורום פתוח וכל מי שרוצה רשאי להגיב בעניין. אתה חותם את ההודעה בכך "שרק מי שמתכוון להגיע שירשום זאת פה וכרגע לא יותר מזה" זה נשמע קצת דיקטטורי לטעמי ולפורום כבר יש דיקטטור אחד וזה מספיק ;)

 

לו היית מארגן מפגש שבו היית סוגר על מקום במיוחד למשל, על כיבוד, כסאות, אטרקציות וכו' אז כמובן שזה היה סיפור אחר אבל כאמור לא בכך מדובר.

לכן כל עוד אתה רוצה לפרסם הודעה על מפגש בפורום הנ"ל, אין עם כך בעיה אך כשאתה עושה זאת קח בחשבון שהת'רד יהיה דמוקרטי וזה אומר שכל מי שרוצה להגיב, להעיר או להציע הצעה כזו או אחרת, רשאי.

פורסם

ואם תשים לב בהודעה הקודמת שלי אני קיבלתי אתה הערה והבטחתי שממפגש הבא אני יעשה הכל לפני שאני יוציא מפגש מרכז בהנחה שהוא לא יקביל למפגש מועדון PSI אבל כידוע לך ככה זה במפגשים אי אפשר תמיד לטעום מ2 העוגות. קח לדוגמא מפגשי יום שישי שרובם גם קבועים בסדר היום. נו כמה מפגשים שונים יש באותו היום? אז מה לעשות הם יעשו אנדנדינו או אבן שוק ?

אני רציני והגיוני למדי .כמו שאתה אמרת יש מפגש מרכז ועל הדרך מי שמתאים לו ונוח לו מוזמן לבוא ..

בכל מקרה אין לי ולך ולאלון טעם להיתווכח זה לא מביא לכלום. כבר אמרתי שמפגש הבא שאני ומיכאל נוציא אנחנו נידאג שלא תיהיה התנגשות עם PSI[רק שהפעם שהבעיה עם PSI תיפתר- שלא יבואו לי אחרים ויגידו לי "אסף יש בעיה המפגש מתנגש עם מועדון השחמט השכונתי..:wink: ]

קיצר שוב אני חוזר מפגש הבא לא יתנגש עם PSI ..ובמצב כזה חסר לחברי מועדון PSI שהם יבריזו !!:twisted:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אם אני לא יסגור שבת יש מצב שאני יבוא למרות שזה יום הימולדת שלי ה18.6 :)...

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

אני יגיד כמה דברים:

1)אי אפשר לאכול את כל העוגה ועדיין להשאיר אותה שלמה

2)אם היה מפגש אודיו גדול לעומת מפגש פי אס איי גדול אני מאמין שכל אחד היה עושה את השיקולים שלו איפה להיות כנ"ל לגבי המפגשים האלה אני לא מציב שום אולטימטום אבל זה די מרגיז שמפנים תאריך ואנשים רואים תאריך ופתאום בגלל מישהו עם 106 שרוצה לאכול ולטעום מכל העולמות צריך להוזיז...

3) אני לא הייתי שותף למפגש הזה אסף לקח את היוזמה רק העלתי כמה נקודות למחשבה...

4) גם אם יהיה מפגש אני די בטוח בעצם לא אני מאוד בטוח שחצי מחברי PSI שאומרים שיגיעו לא יגיעו וכל מי שיגיד לא זה לא נכון לא מבין חצי דבר מהחיים שלו ככה זה חצי אומרים וחצי עושים...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אני גם חושב שכדאי להזיז את זה ל 25.6 , כדי להתחשב באנשים שחברים ב PSI.

אני לא מבין מה היא הבעיה ?

 

לגבי מה שמיכאל ציין , אני חושב שזו הגזמה , לדעתי טיפה התחשבות לא תרע לאף אחד.

פורסם

כל שבוע יש משהו אחר אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה מלאה...

חוץ מזה דחיית המפגש נתונה לשיקולו של אסף אני לא שותך הפעם בהרמת המפגש...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אם כבר קבעו תאריך ופרסמו במספר מקומות אז הדעה שלי היא שלמרות שניתן להזיז אותו, שישאר התאריך הנוכחי. מיכאל העלה נקודה נכונה והיא שברוב הפעמים לא כל מי שמודיע שהוא בא או אפילו מי שמבקש שיזיזו את המפגש לתאריך מסויים, באמת מגיע. לכן כפי שאמרתי לדעתי יש לקיים את המפגש בתאריך הזה.

 

בפעם הבאה לאור הדיונים שהיו פה אני מניח שינסו יותר להתחשב במפגשים אחרים.

כולם שותפים ל"הרמת המפגש" ולא רק פותח ההודעה. אם אני למשל רציתי שנפגש בשבוע שעבר ורשמתי הודעה זה לא הפך אותי לבעל המילה היחידה בנושא ולכן לא הכל יקום או יפול על פי דברו של מי שרושם את ההודעה.

פורסם
כל שבוע יש משהו אחר אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה מלאה...

חוץ מזה דחיית המפגש נתונה לשיקולו של אסף אני לא שותך הפעם בהרמת המפגש...

אנשים .

תרדו מהעץ.

תפסיקו להתיחס לארגון המפגש כאל משהו אישי .

דחיית מפגש נתונה לשיקול של רוב האנשים שרוצים לעשות מפגש . וזה לא נתון לשיקול בלעדי של מישהו מסוים ובטח ובטח לא בגלל שהוא זה שפרסם את ההודעה על המפגש.

 

וכמו שנאמר , תאריך ושעה של מפגש צריכים להיקבע אך ורק לפי מה שנח לכמה שיותר אנשים . לא לפי מה שמתאים לאמרגן מפגשים כזה או אחר. ואם מישהו מגדיר את עצמו כמארגן מפגשים שידאג לבדוק טוב מתי נח לרוב האנשים . לא מתי נח לחברה שלו . זה מפגש של הפורום. לא משהו פרטי .

 

וכמו שנאמר גם כן , אם רוב האנשים יכולים להגיע בתאריך מסוים אז צריך להשאיר אותו , אף פעם לא יהיה מצב שלכולם נח. אני גם הייתי רוצה שהמפגש יהיה בתאריך אחר , ובמיוחד הייתי רוצה להיות במפגש שבו יוצג הרכב שעבדתי עליו כל כך הרבה , אבל אם זה מה שלרוב האנשים מתאים אז זה מה שעושים ושכל אחד ילמד לקבל דברים כאלו .

 

 

ותפסיקו להפוך את עניין המפגש לאיזה שהוא אגו טריפ של אני מארגן מפגש אני הכי גבר והוא לא יזוז מילימטר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...