Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אבל יש אנשים שצריך להזכיר להם 1000 פעם כדי שיזכרו להביא .

 

אל תכעס..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חחחח תומאס..

אל דאגה ..אנוכי מביא עימו את המנגל ..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
רנזי גם אני חשבתי על אציטון ויש לי כמובן אציטון אבל הייתי מעדיף לנסות את מה שאמר הבעלים של החברה. אני לא חושב שהאציטון אמור לגרום נזק (למרות שיש מי שאמר לי שהוא עלול להלבין את המשטח) אבל אני מעדיף ללכת על בטוח.

זה אכן ילבין את המשטח ולכן אמרתי שצריך מיד אחר כך להשתמש בחומר לניקוי שמשות. אני אגיע, במידה ותרצה - נוכל להשתמש ולנקות.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אייל אני בא 99% ויביא מסיר שומנים זה מוריד דבקים ושומנים ללא סימנים תוך כמה שניות, רק תביא מתלית.

 

מומלץ גם שמישהו יזכיר לי בפרטי.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

אייל אם אתה רוצה משהו שיסיר את הסימנים ללא דאגות תמיד יש נפט מזוקק של מצט זיפו מוריד הכל ולא משאיר סימנים אחריו ועוד כל מיני תופעות לוואי..

פורסם
אני מגיע... כל מי שמתכנן לצלם, אני שוב, כמו פעם שעברה יערוך את הכל לסרטון ויעלה לאינטרנט

 

צילום מיקצועי ע"י מישהו שיש לו כח לצלם עם MINIDV יתקבל בברכה - אז גם הסרט יצא יותר מיקצועי ולעניין... (לא סתם רמקול זז... :wink: )

אני מתכנן להגיע עם החצי מקצועית שלי.. לילה-טוב נתראה בצהריים
:wink:

פורסם

יופי מעולה, בכל אופן כל מי שמגיע עם מצלמות ומצטרף לעזרה בצילום ותיעוד המפגש הרכבים והנוכחים בו ,מה טוב..

 

 

בכל אופן כל מי שמתכוון לצלם קצת למען המפגש [תיעוד] הכוונה תמונות ענייניות בהקשר למפגש שישלחו אליי להעלאה על השרת שלי ויוצגו בפורום [או שפשוט אותם אנשים יעלו אותן בעזרת אופציית הוספת קבצים שיש בפאנל שליחת הודעות בפורום..] זיכרו שעל מנת להצליח להעלות אותן ולהציג אותן כמו שצריך בלי עומסים על השרת ותקיעות מסך התמונות יהיו צריכות להיות בגודל סביר וקטן כיד שיהיה אפשר להעלותן מהר ולהציג אותן טוב יותר אני מעריך גודל של 640*480 -אם תוכלו זה יהיה טוב . לגבי הסירטונים זה כבר אלון ידאג לעניין[הכוונה לכך שנספק לו כולם ביחד את רוב הסירטונים שצולמו היום והוא יערוך אותם כמו שרק הוא יודע ומכל הסירטונים יצא סירטון אחד שיכלול קצת מכל סירטון ..]

 

בוקר טוב לכולם .

סעו בזהירות ותבואו עם מורל גבוה.

:wink:

 

[מיקי תעשה טובה תעשה הכל ותגיע היום !אל תבאס לי תתחת..]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
גם ספרי קרבורטור עשוי להועיל.

עם כל החומרים שאתם מציעים לו לשים על המגברים בסופו של דבר האוטו יסע טוב יותר רק מהאדים...אבל מגברים לא בדיוק ישארו שם...

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...