Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ל140 קמ ביום


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

ועם הפקקים בדרך. או שתתרגל לצאת מהבית ב-5:30.

כנראה שהיעיל ביותר יהיה רכבת ורכבלית בהלוך (כן, סיבוב עד לב המפרץ), אוטובוס ורכבת בחזור. קח לך כמה ימי ניסיון ובדוק.

גם מבחינת עלויות זה חופשי חודשי רכבת 639 ש״ח לחודש, בין חצי לשליש ממה שיעלה רכב. אתה מדבר על קרוב ל-30,000 ק״מ בשנה שזה אומר 1,000-1,200 ש״ח בחודש רק דלק, 2 טיפולים תקופתיים בשנה, סט צמידגים כל שנה - שנה וחצי וכו׳.

אם תחבצ היה רלוונטי,  לא הייתי שואל פה בכלל.

עשיתי את השיקולים, מסלולים, לוחות זמנים וכו, בתחבצ וברכב, והחלטתי על רכב.

 

עכשיו אני אשמח לעזרה להבין איזה רכב ישאיר אותי עם כמה שיותר כסף בכיס, בטווח בארוך (3-5 שנים, נניח)

לפני שעתיים, razi_pazi כתב:

 

אתה צריך רכב ל 30,000-35,000 ק"מ בשנה.

בעיני תקציב של 20-30 זה פשוט לא מספיק לזה.

רכב חסכוני (דיזל/היברידי/חשמלי) יהיה עייף ומאוד מאוד משומש. אולי תיפול על אחת שתשרת אותך נהדר אבל יש סיכון לעלויות תחזוקה משמעותיות. 

 

זה תקציב לסופר מיני במצב סביר בהרבה אבל היא תהיה פחות חסכונית מבחינת דלק. יש גם משפחתיות ישנות רלוונטיות.

 

החלופה השניה נראית לי עדיפה. אבל אני חושב שפתרון אמיתי שיצמצם את הסיכוי לבעיות זה להגדיל את התקציב ככל שאפשר. כולל הלוואה.

ולרכוש רכב חשמלי/דיזל/היברידי חדש יותר.

 

בסוף יש מגבלה מה אפשר לחלץ מרכב שעולה 20 אלף. השאלה אינה בהכרח מה לקנות ב 20-30 אלף אלא האם לקנות ב 20-30 אלף

בעניין התקציב, מעל 20- 30 זה ידרוש ממני מאמץ מיוחד (הלוואה, לפתוח חיסכון, וכדומה), 

אז אם בטווח הארוך של 3-5 שנים עדיף לי לעשות את ההשקעה הזו מאשר לדמם כסף כל חודש, אני יכול להשיג את זה.

 

אני לא באמת יודע מה יתן לי תקציב כזה או אחר.

אשמח לשמוע מכם.

פורסם

הייתה לנו פעם יונדאי I10 עם מנוע 1.25 שהייתה עושה ליטר ל14 ק״מ, אם זה סבבה לך(למרות שהרכב ירגיש לך חלש בעליות של חיפה לאונוברסיטה) זה יכולה להיות אופציה טובה ואמינה ומשנתון יחסית חדש.

 

מניח ש30 אלף יספיקו לך בשביל למצוא אחת שמורה.

  • אהבתי 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

ועוד משהו - יש כזה מציאות באמת של רכב שעושה במציאות 1/20 בבין עירוני, בשיוט של 110 בכביש החוף? 

לפני 1 דקה, Jeka88 כתב:

הייתה לנו פעם יונדאי I10 עם מנוע 1.25 שהייתה עושה ליטר ל14 ק״מ, אם זה סבבה לך(למרות שהרכב ירגיש לך חלש בעליות של חיפה לאונוברסיטה) זה יכולה להיות אופציה טובה ואמינה ומשנתון יחסית חדש.

 

מניח ש30 אלף יספיקו לך בשביל למצוא אחת שמורה.

תודה

משוקלל או רק בינעירוני?

פורסם

הרנו דיזל תעשה בקלות 1-20 בבינעירוני נטו.

היונדאי בזמנו עשתה לנו 1 ל14 במשולב אבל זה היה האוטו של האשה שהייתה יוצאת לעבודה מהוד השרון להרצליה באיזור 7 בבוקר.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

בעבר החזקתי סיוויק 2009 ידנית מנוע 1.8 שהייתה חסכונית מאוד.

הרכב גם הראה אמינות מעולה

1-13.5 משולב ו1-16 בבין עירוני.

אני מאמין שניתן למצוא במחיר של 30א שח רכבים משנות ה2012-2014

 

פורסם
לפני שעתיים, אליאור 127 כתב:

אם תחבצ היה רלוונטי,  לא הייתי שואל פה בכלל.

עשיתי את השיקולים, מסלולים, לוחות זמנים וכו, בתחבצ וברכב, והחלטתי על רכב.

 

עכשיו אני אשמח לעזרה להבין איזה רכב ישאיר אותי עם כמה שיותר כסף בכיס, בטווח בארוך (3-5 שנים, נניח)

בעניין התקציב, מעל 20- 30 זה ידרוש ממני מאמץ מיוחד (הלוואה, לפתוח חיסכון, וכדומה), 

אז אם בטווח הארוך של 3-5 שנים עדיף לי לעשות את ההשקעה הזו מאשר לדמם כסף כל חודש, אני יכול להשיג את זה.

 

אני לא באמת יודע מה יתן לי תקציב כזה או אחר.

אשמח לשמוע מכם.

 

קשה לי לייעץ לעניין הלוואה. עקרונית נראה לי ש 20-30 אלף זה פשוט לא מספיק לרכב למטרה הזו.

 

אבל הלוואה לסטודנט נראה לי מחניק. לכן אני מציע לחשוב רק בכיוון של לחסוך. חפש מיני או סופר מיני במצב כמה שיותר טוב.

רובן בנסיעה רגועה וללא פקקים יכולות לחלץ 1:18 ואף יותר בכביש החוף.

 

וחשוב להתעלם ממי שיגיד לך שזה עינוי וזוועה וישבור לך את הגב לעשות 35,000 בפיקנטו/אלטו/ספלאש/ספייסטאר/אטראז'.

 

עדיף לשלם בנוחות מאשר במוסך או להתקע בלי רכב.

פורסם
לפני 45 דקות, razi_pazi כתב:

 

קשה לי לייעץ לעניין הלוואה. עקרונית נראה לי ש 20-30 אלף זה פשוט לא מספיק לרכב למטרה הזו.

 

אבל הלוואה לסטודנט נראה לי מחניק. לכן אני מציע לחשוב רק בכיוון של לחסוך. חפש מיני או סופר מיני במצב כמה שיותר טוב.

רובן בנסיעה רגועה וללא פקקים יכולות לחלץ 1:18 ואף יותר בכביש החוף.

 

וחשוב להתעלם ממי שיגיד לך שזה עינוי וזוועה וישבור לך את הגב לעשות 35,000 בפיקנטו/אלטו/ספלאש/ספייסטאר/אטראז'.

 

עדיף לשלם בנוחות מאשר במוסך או להתקע בלי רכב.

אתה בטח מתכוון עדיף לשלם בכאבי גב/רכב לא בטיחותי מאשר במוסך.

 

להעביר 35 א בפיקנטו/אלטו זה סיוט ולא בטיחותי.

יש מספיק רכבים שיהיו גם אנינים וגם חסכוניים ככל הניתן:

מאזדה 3 1.5

הונדה סיוויק 1.8

קורולה 1.6 

גרנד קופה דיזל(בתנאי שאין הרבה פקקים) בערך ב35-40 א ש"ח

 

אז אולי הרכבים האלה(למעט גרנד קופה) לא יעשו 1-18,אבל מצד שני הם הרבה יותר נוחים והרבה יותר בטיחותיים.

 

הכל נכתב מניסיון אישי בלבד

 

פורסם (נערך)

אם לא מפריע לך הגיר חד מצמדי תשקול קורולה רובוטית יותר חסכונית בבינעירוני מהקורולות עם הגיר הרגיל

 

עריכה אחרונה על ידי tan tan
פורסם

סוזוקי בלנו אולי חסכונית אבל זוועה של רכב מבחינת בידוד רעשים, נוחות וכו... במיוחד לנסיעות ארוכות.

גם כן יש לה בעיה סדרתית עם הגיר הרציף והתיקונים שלו לא זולים בכלל לכן לא הייתי קורא לה בדיוק "אמינה".

 

אישית הייתי מתאמץ למתוח את התקציב בשביל דיזל עם גיר אוטומטי רגיל או ידני אבל לא רובוטי/רובוטי דו מצמדי

הרכבים האלו עושים יותר מ1 ל20 בנסיעות כאלו כך שתחסוך המון על הוצאות דלק עם הנסועה שלך, בנוסף מנועי דיזל אמינים יותר ושורדים יותר קילומטראז ממנועי בנזין קטנים לכן תוכל להמשיך לנסוע על הרכב בבטחון גם אחרי 200 ו300 אלף קילומטר, במקום לחפש רכב חדש.

 

כמה אופציות שעולות לי לראש:

רנו קליאו/פלואנס ידניות 

סיטרואן פיקאסו 2.0 HDI אוטומט

פיגו 3008 1.6 HDI אוטומט

 

פורסם (נערך)

פות״ש - אתה עם תקציב מוגבל. איך תעמיד 2,000 ש״ח בחודש להוצאות רכב, לפני תיקון תקלות? אתה מדבר על 2,500-3,000 ק״מ בחודש (לפחות 8 חודשים בשנה), שזה אומר 125-200 ליטר בחודש (לפי 15-20 קמ״ל אופטימיים), לפי 7 ש״ח לליטר זה (במעוגל) 900-1,500ֶ ש״ח בחודש. תוסיף ביטוח (מן הסתם אתה מבוטח חדש, ללא עבר ביטוחי), תוסיף שני טיפולים תקופתיים בשנה, תוסיף רישוי שנתי -אתה מגיע לכ-2,000ֶ ש״ח בחודש לפני התקלה הראשונה, שצפויה להגיע די מהר ברכב בן ה-12 לפחות שאתה מתכוון לקנות.

 

אני מניח שאתה סטודנט שנה א׳. זמן לעבודה לא יהיה לך. לימודים אקדמיים זה לא בית ספר תיכון. היחס הוא בערך סמסטר בתיכון לשבוע באוניברסיטה. אז, כפי שאמר @יוסי מפתח תקווה, נצל את זמן ברכבת לקריאה. לא סיפרת מה תלמד, אבל בכל לימודים אקדמיים יש רכיב של הרבה עבודה עצמית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

הוא לא שואל אם לקנות אוטו

הוא שואל איזה אוטו לקנות

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 שעות, אליאור 127 כתב:

בעניין התקציב, מעל 20- 30 זה ידרוש ממני מאמץ מיוחד (הלוואה, לפתוח חיסכון, וכדומה), 

אז אם בטווח הארוך של 3-5 שנים עדיף לי לעשות את ההשקעה הזו מאשר לדמם כסף כל חודש, אני יכול להשיג את זה

אתה תדמם כסף כל חודש בכל מקרה.

בין אם זה על דלק, או תיקונים, או החזר הלוואה על רכב חדש יותר.

 

לדעתי במצב ובתקציב שלך, אחרי שהחלטת שאתה רוצה רכב אוטומטי בלבד, הייתי שוקל משהו קטן ופשוט כמו סוזוקי סוויפט הכי חדשה שנכנסת ב25 אלף ומשאיר בצד 5 לבלת"מים.

אולי גם פורד פיאסטה 1.6 אוטומטית מאותן שנים, תשאיר לך יותר רזרבה בכיס לכל צרה שלא תהיה.

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...