אם תחבצ היה רלוונטי, לא הייתי שואל פה בכלל.
עשיתי את השיקולים, מסלולים, לוחות זמנים וכו, בתחבצ וברכב, והחלטתי על רכב.
עכשיו אני אשמח לעזרה להבין איזה רכב ישאיר אותי עם כמה שיותר כסף בכיס, בטווח בארוך (3-5 שנים, נניח)
בעניין התקציב, מעל 20- 30 זה ידרוש ממני מאמץ מיוחד (הלוואה, לפתוח חיסכון, וכדומה),
אז אם בטווח הארוך של 3-5 שנים עדיף לי לעשות את ההשקעה הזו מאשר לדמם כסף כל חודש, אני יכול להשיג את זה.
אני לא באמת יודע מה יתן לי תקציב כזה או אחר.
אשמח לשמוע מכם.