Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ל140 קמ ביום


פוסטים מומלצים

פורסם

אתה חי בלה לה לנד בכל הקשור למה שרשמת על העדר פקקים בכביש כי כל התנועה היא בכיוון הנגדי.

אם אתה שנה ראשונה, אתה תצטרך לחנות איפשהוא וזה יהיה קרוב יותר לדלית אל כרמל מאשר למגדל האוניברסיטה. 

אבל בכיף אם אתה מתעקש על רכב אז מה שיותר פשוט וזול, בשנתון הכי גבוה שאפשר, ובקילומטראז הכי נמוך שתמצא. סוזוקי אלטו אחלה רכב.

פורסם
לפני 13 שעות, שביט כתב:

 

הוא לא שואל אם לקנות אוטו

הוא שואל איזה אוטו לקנות

 

נכון. 

 

לכן, בנוסף לעצה מה לקנות, כתבתי באחת ההודעות הקודמות שאולי השאלה אינה מה לקנות אלא האם לקנות.

 

בסוף זו החלטה שלו.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 27.1.2025 בשעה 18:40, sperial כתב:

פות״ש - אתה עם תקציב מוגבל. איך תעמיד 2,000 ש״ח בחודש להוצאות רכב, לפני תיקון תקלות? אתה מדבר על 2,500-3,000 ק״מ בחודש (לפחות 8 חודשים בשנה), שזה אומר 125-200 ליטר בחודש (לפי 15-20 קמ״ל אופטימיים), לפי 7 ש״ח לליטר זה (במעוגל) 900-1,500ֶ ש״ח בחודש. תוסיף ביטוח (מן הסתם אתה מבוטח חדש, ללא עבר ביטוחי), תוסיף שני טיפולים תקופתיים בשנה, תוסיף רישוי שנתי -אתה מגיע לכ-2,000ֶ ש״ח בחודש לפני התקלה הראשונה, שצפויה להגיע די מהר ברכב בן ה-12 לפחות שאתה מתכוון לקנות.

 

אני מניח שאתה סטודנט שנה א׳. זמן לעבודה לא יהיה לך. לימודים אקדמיים זה לא בית ספר תיכון. היחס הוא בערך סמסטר בתיכון לשבוע באוניברסיטה. אז, כפי שאמר @יוסי מפתח תקווה, נצל את זמן ברכבת לקריאה. לא סיפרת מה תלמד, אבל בכל לימודים אקדמיים יש רכיב של הרבה עבודה עצמית.

במחילה

כתבתי בהודעה הראשונה שאני מחפש רכב לעבודה, לא ללימודים. 

העבודה באזור האוניברסיטה, מן הסתם יש שם כל מיני מקומות עבודה, לא? 

אז תודה על הניתוח הפיננסי, אבל שאלתי על רכב.

בתאריך 27.1.2025 בשעה 14:01, slavai כתב:

אתה בטח מתכוון עדיף לשלם בכאבי גב/רכב לא בטיחותי מאשר במוסך.

 

להעביר 35 א בפיקנטו/אלטו זה סיוט ולא בטיחותי.

יש מספיק רכבים שיהיו גם אנינים וגם חסכוניים ככל הניתן:

מאזדה 3 1.5

הונדה סיוויק 1.8

קורולה 1.6 

גרנד קופה דיזל(בתנאי שאין הרבה פקקים) בערך ב35-40 א ש"ח

 

אז אולי הרכבים האלה(למעט גרנד קופה) לא יעשו 1-18,אבל מצד שני הם הרבה יותר נוחים והרבה יותר בטיחותיים.

 

הכל נכתב מניסיון אישי בלבד

 

תודה לך, הרשימה הזו ממש עוזרת

ובכללי, תודה על התגובות,  קיבלתי פה כמה רעיונות, כיוונים ועצות טובות.

 

אז תודה לכם😀

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מאזדה 2 הדגם הישן שנגמר ב2014.

 

אני חושב שלא משנה באיזה רכב תבחר בסוף חשוב מאוד שתוודא שהוא היה מטופל היטב, כי זה חשוב ברכבים ישנים יחסית.

 

אגב,

אם אתה עובד הייתי בודק להגדיל את התקציב, מה שלא בהכרח יקטין את ההפסד שלך (כי יהיה לך קשה יותר למכור רכב שהוא ישן כבר היום בעוד 2-3 שנים).

תחשוב גם על זה.

רכב אמין ב40,000 יכול להיות יותר אמין וגם יותר מבוקש עוד שנתיים שלוש, שתרצה למכור אותו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...