Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתאריך 19.9.2024 בשעה 21:34, דובצע כתב:

אז ככה האוטו עלה לי —20.000– מחובב הונדות בגבעון יש לו ליד הבית איזה 15 כאלה חלק בנויים למסלול עם טורבו בפנים 

ניכנסתי לקבוצת הונדות בפייסבוק וככה הגעתי אליו

צמיגים סינים שנת ייצור 2020. אני יחליף בהקדם 

חשמל הייתי אצל החשמלאי שלי סיכמנו שביום א אני ישאיר אצלו את האוטו והוא יעבור על כול החשמל

 

IMG_0993.jpeg

IMG_0998.jpeg

חובב הונדות בגבעון = עידן רוסו, שבמקרה היה איתי גם בכיתה המקבילה בבית ספר.

 

כמה שהעולם קטן :) אבל הבחור הזה רציני בנוגע להונדות שלו.

 

החלום שלי היה, ואיננו עוד, של אקורד מ95, EX, בדומה למה שהיה לאבא שלי.

כמעט וקניתי אחת לפני עשר שנים אבל ויתרתי מהר מאוד אחרי בדיקה והעלאה על הליפט, הכל היה שם קומבינה, לפחות זכיתי לנהוג בה, אני חושב שהחלום נגנז ברגע שירדתי מהרכב בנסיעת מבחן, הגעתי, נהגתי, הספיק לי.

  • אהבתי 1

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים - כיום אני נוסע על הרכב לעבודה 15 ק״מ לכול צד וממש נהנה ממנו-מאוד אוהב את הרעש של המנוע המגרגר-וסופש גם מטייל איתו

היישור קו כלל הרבה חלקים בתא מנוע

ונישאר לעשות שיפוץ מסרק הגה-עכשיו ההגה קצת קשה אבל בנתיים אין לי בעיה ליסוע ככה מבחינת הנוחות-אבל כשההגה היה רך היה הרבה יותר כיף-קליל לינהוג 

 

השלב הבא זה שטיפה פנימית-מישהו יכול להמליץ על מקום טוב. 

אני רוצה פעם אחת לשלם על שטיפה יסודית ומשם לישמור על זה

 

בהמשך לגבי הבחוץ צריך פחחות-יש קצת עיקומים פה ושם 

ואז או לשמר את הצבע הקיים הלבן וליצוגי נקודתית איפה שצריך 

או ליצבוע באדום פאררי-לדעתי הצבע שהוא יראה הצגה. אבל החשש מגנבים יעלה

או לעשות עיטוף עם דוגמא-שככה האוטו יהיה מיוחד לעומת הצבע הלבן-ומצד שני לא לטובת הגנב-כי הדוגמא לא תהיה אופנתית לשטחים-השאלה כמה עולה עיטוף איכותי

אני צריך להחליט על 1 מ3 האופציות-אשמח לעיצות

IMG_2535.jpeg

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני שעה, דובצע כתב:

שלום חברים - כיום אני נוסע על הרכב לעבודה 15 ק״מ לכול צד וממש נהנה ממנו-מאוד אוהב את הרעש של המנוע המגרגר-וסופש גם מטייל איתו

היישור קו כלל הרבה חלקים בתא מנוע

ונישאר לעשות שיפוץ מסרק הגה-עכשיו ההגה קצת קשה אבל בנתיים אין לי בעיה ליסוע ככה מבחינת הנוחות-אבל כשההגה היה רך היה הרבה יותר כיף-קליל לינהוג 

 

השלב הבא זה שטיפה פנימית-מישהו יכול להמליץ על מקום טוב. 

אני רוצה פעם אחת לשלם על שטיפה יסודית ומשם לישמור על זה

 

בהמשך לגבי הבחוץ צריך פחחות-יש קצת עיקומים פה ושם 

ואז או לשמר את הצבע הקיים הלבן וליצוגי נקודתית איפה שצריך 

או ליצבוע באדום פאררי-לדעתי הצבע שהוא יראה הצגה. אבל החשש מגנבים יעלה

או לעשות עיטוף עם דוגמא-שככה האוטו יהיה מיוחד לעומת הצבע הלבן-ומצד שני לא לטובת הגנב-כי הדוגמא לא תהיה אופנתית לשטחים-השאלה כמה עולה עיטוף איכותי

אני צריך להחליט על 1 מ3 האופציות-אשמח לעיצות

IMG_2535.jpeg

לא ניסיתי את המקום אישית, אבל נשמע מבטיח. 

עיטוף איכותי עולה לא מעט, 10-15 אלפי ש"ח. גם צביעה לכלל הרכב אמורה לעלות סכום דומה. 

 

עריכה אחרונה על ידי Moshe c
פורסם
לפני 15 דקות, Moshe c כתב:

לא ניסיתי את המקום אישית, אבל נשמע מבטיח. 

עיטוף איכותי עולה לא מעט, 10-15 אלפי ש"ח. גם צביעה לכלל הרכב אמורה לעלות סכום דומה. 

 

תודה רבה. דבר ראשון לא בזבזתי זמן ודיברתי עם ארטמי מפתח תקווה קבעתי למחר

דבר שני הוא עושה גם פוליש אז לדעתי תפור פשוט לסדר את הצבע הקיים בלי להיכנס להרפתקאות אני ידבר איתו על זה מחר. תודה רבה

IMG_2538.png

פורסם
לפני 3 שעות, דובצע כתב:

תודה רבה. דבר ראשון לא בזבזתי זמן ודיברתי עם ארטמי מפתח תקווה קבעתי למחר

דבר שני הוא עושה גם פוליש אז לדעתי תפור פשוט לסדר את הצבע הקיים בלי להיכנס להרפתקאות אני ידבר איתו על זה מחר. תודה רבה

IMG_2538.png

אתה זריז

נשמח לשמוע איך היה, בהצלחה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 שעות, Moshe c כתב:

אתה זריז

נשמח לשמוע איך היה, בהצלחה

שטיפה טובה בפנים בחוץ ושרות נהדר. דיברתי איתו ברוסית יש לו ולאחיו עסק כזה ברוסיה כמה שנים. והוא בא לבד ליפתוח גם פה

אבל האוטו שלי לא נישטף איזה 20 שנה והוא צריך יותר מזה. אז סיכמנו שאני יגיע עוד שבוע ישאיר את האוטו לכמה שעות של ניקוי פנימי יסודי

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

כאשר הייתי צעיר, זו הייתה המרצדס של המשפחתיות. 

 

לגבי צבע או עיטוף, עיטוף בכל מקרה מחייב צבע חלק, אמנם לא חייבים לצבוע אבל חייבים למלא היכן שצריך וזה בתכלס כבר 80% מעבודת הצביעה כך שכבר הייתי הולך על צביעה. 

עריכה אחרונה על ידי Supertigre
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

תקשיב חלום!

אני עכשיו בדיוק מחפש גם סיוויק כזאת הייתי שמח אם תוכל לקשר אותי לבחור שמכר לך אמרת שיש לו עוד כמה כאלה. תודה.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Guyy140 כתב:

תקשיב

הוא מתעסק בהם אבל לא מוכר

תעשה כמוני אני שם לך פה את קבוצת הפייסבוק ותירשום =מחפש סיוויק ״כזאתי וכזאתי״ האם מישהו פה יודע…..=

IMG_3087.png

 

 

את האוטו שלי אני צובע לבד בספרי זה התוצאה בנתיים

IMG_3029.png

IMG_3020.png

IMG_3015.jpeg

IMG_3025.jpeg

אחרי שארטמי מהדייטלינג אמר לי שפוליש לא יעזור לצבע הלבן כי הוא גמור-ביררתי וקיבלתי הצעה לפחחות וצבע 7000-אמרתי לעצמי אני יצבע בספרי כדי ליראות אך זה ניראה על האוטו ככה שאם אני משלם אלפי שקלים לפחות אני יהיה סגור על איזה צבע אני אוהב-בנתיים ב100 שקל חומרים יצא לי יפה-האוטו עכשיו מסובב ראשים של כול המיגזרים והגילאים-אז אני יזרום עם זה ולא צריך לא פחחות ולא צבע חחח

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • אהבתי 6
  • מעניין 3
פורסם
בתאריך 2.2.2025 בשעה 00:32, דובצע כתב:

את האוטו שלי אני צובע לבד בספרי זה התוצאה בנתיים

נשבע לך שלא ידעתי שאפשר לצבוע רכב בספריי צבע...

כאילו, ברור שאפשר טכנית, אבל לא חשבתי שזה משהו שעושים בכלל.

באיזה ספריי צבע אתה צובע וכמה זמן לדעתך צביעה שכזאת תחזיק בהערכה גסה? 

תוך שנה-שנתיים תראה גרוע או שתחזיק יפה כמה שנים?

פורסם

בהכנה בסיסית, בצביעה במקום סגור , גם צבע כדוגמת x2 יתפוס יפה.

תלוי במיומנות היד הצובעת. 

זה לא יהיה מושלם אבל יחזיק יפה אם לא משפשפים אותו חזק. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני כשעה, DAHUJI כתב:

נשבע לך

הדדי. זה הקטע הייתי בטוח יצא בדיחה ורק אני יראה את הגוון. כמה יחזיק לא יודע-ניראה. 

סדר הצביעה-1שטפתי טוב את האוטו 2 שיפשפתי עם נייר זכוכית רק מקומות פגומים 3 עטפתי עם דבק נייר ובדים את המיסביב 4 צבע אפור של יעקובי 4 פחיות לקח האוטו 60 שח +ספרי אבץ לנגיעות הכסופות

 

נקודה למחשבה-הצבע המקורי שומר על הרכב וזה רק שיכבה מעל ויש לי עוד כזה ספרי אם צריך לחזק

 

שיכבת לק לא עשיתי כי אני עצמי בניסוי ותהיה רוצה ליראות אך הצבע הזה ואם משהו אני ינסה משהו אחר 

  • אהבתי 4

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...