Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חשמלי עם טווח עד 180 אלף ש"ח


Arik TG

פוסטים מומלצים

נגנב לנו הפיג'ו 3008 (תשאלו מי גונב פיג'ו 3008, זה נושא אחר)

ואשתי החליטה לעבור לרכב חשמלי בתצורה דומה.

לי יש חרדת טווח. אני רוצה שהרכב ינסע בין טעינות לפחות 320 ק"מ בלי שאצטרך לשנות סגנון נהיגה. קרי גם ב 140 קמ"ש על כביש 6, נניח.

עושים 18-20 אלף ק"מ בשנה. רוב הקילומטרז' בינעירוני. חיפה- תל אביב, חיפה-נס ציונה וכו'.

עשינו נסיעת מבחן על קיה נירו (אני גם על ה EV6, רק רציתי לדעת) ועל ג'ילי גיאומטרי.

אשתי לא אהבה את הנירו, בעיני הוא גם היה כבד מדי. את הג'ילי היא אהבה.

האם יש אפשרויות נוספות? ראיתי שלמתחרה הישירה- אטו 3- יש טווח קטן יותר.

מה החסרונות של הג'ילי (חוץ מתא מטען יחסית קטן שראינו)?

האם כדאי לחפש גם משומשת בת שנה-שנתיים וכך להכניס בתקציב עוד אפשרויות?

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלום,

לנו יש יותר משנתיים גם  גילי גאומטרי C 460 , בשימוש אישתי בדרך כלל, מאוד מרוצים אישתי גם מרוצה שזה חשוב , יש לרכב תקלות ידועות שתוקנו במסגרת האחריות, טווח אמיתי מעל 400 קמ בקלות , את הדגם החדש פחות אהבתי , דורש יותר הסתגלות, 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, מג23 כתב:

שלום,

לנו יש יותר משנתיים גם  גילי גאומטרי C 460 , בשימוש אישתי בדרך כלל, מאוד מרוצים אישתי גם מרוצה שזה חשוב , יש לרכב תקלות ידועות שתוקנו במסגרת האחריות, טווח אמיתי מעל 400 קמ בקלות , את הדגם החדש פחות אהבתי , דורש יותר הסתגלות, 

 

מה התקלות הידועות?

 

לפני 8 שעות, Arik TG כתב:

נגנב לנו הפיג'ו 3008 (תשאלו מי גונב פיג'ו 3008, זה נושא אחר)

 

 

אם נגנב לך רכב שאתה לא מבין מי גונב אותו אז זכית (בהנחה שיש ביטוח)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלה ידועה בשנתון שלי זה obc שנידפק ומוחלף ביחידה משופרת , זה מודול הטעינה הפנימי , לא תקלה משביתה , אפשר להמשיך לסוע ולהטעין טעינה מהירה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Arik TG כתב:

מה החסרונות של הג'ילי (חוץ מתא מטען יחסית קטן שראינו)?

 

העדר מבחני ריסוק זה החיסרון הכי גדול של הג'יאומטרי C.

ה BYD יעשה במציאות בין 320 ל 350 ק"מ, בעוד שהגיאומטרי יעבור את ה 400 בקלות.

ל BYD ATTO3 מרחב פנימי גדול, וחמישה כוכבים ביורו אנקאפ.

הייתי מסתכל על ה MG4 הלקשרי או הלונגריינג'. טרם נהגתי בלונגריינג'.

על הצ'רי FX EV הייתי מוותר כרגע. הרכב לא אפוי עד הסוף. 

 

עוד רכב שמאוד אהבתי והייתי מכניס למשוואה הוא הסמארט #1, למרות שהוא מעט יקר יותר. פשוט מצוין.  

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. בודאי לא משמעותית. אם בכלל

 

ה MG4 מעט קצרה מה 3008 אבל בסיס הגלגלים שלה ארוך יותר. וזה נתון לא פחות חשוב מהאורך. רוחב דומה עם יתרון קטן ל 3008.

 

בכלל ה 3008 הרבה פחות מרווחת מהנראה לעין. הסיוויק 2020 האצבק שלי ארוכה ממנה וגם בסיס גלגלים גדול מה 3008.

 

מעבר למידות העיצוב הפנימי של ה 3008 גם הוא רחוק ממיטבי לעניין מרווח פנימי. נסעתי מספר פעמים מקדימה ומאחור. ממש לא רכב מהמרווחים

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, discoTD5 כתב:

הייתי מסתכל על ה MG4 הלקשרי או הלונגריינג'.

ככל שראיתי הMG4 היא בתצורת משפחתית ואשתי אוהבת את הישיבה הגבוהה

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, razi_pazi כתב:

לא. בודאי לא משמעותית. אם בכלל

 

ה MG4 מעט קצרה מה 3008 אבל בסיס הגלגלים שלה ארוך יותר. וזה נתון לא פחות חשוב מהאורך. רוחב דומה עם יתרון קטן ל 3008.

 

בכלל ה 3008 הרבה פחות מרווחת מהנראה לעין. הסיוויק 2020 האצבק שלי ארוכה ממנה וגם בסיס גלגלים גדול מה 3008.

 

מעבר למידות העיצוב הפנימי של ה 3008 גם הוא רחוק ממיטבי לעניין מרווח פנימי. נסעתי מספר פעמים מקדימה ומאחור. ממש לא רכב מהמרווחים

בג'יפונים/קרוסאוברים יש משמעות לגובה הרכב בכל הקשור למרחב הפנימי שבו. לבסיס הגלגלים יש חשיבות, אבל פחותה הרבה כשאתה משווה רכב גבוה לנמוך, שלא להזכיר את תא המטען שנפחו לרוב הרבה יותר גדול. לא השוויתי בפועל את המרחב לנוסעים ולמטען בין ה 3008 ל MG 4, ובכל זאת מעריך במידה רבה של בטחון שבשני תחומים אלו יתרון משמעותי לפז'ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, רועי5 כתב:

בג'יפונים/קרוסאוברים יש משמעות לגובה הרכב בכל הקשור למרחב הפנימי שבו. לבסיס הגלגלים יש חשיבות, אבל פחותה הרבה כשאתה משווה רכב גבוה לנמוך, שלא להזכיר את תא המטען שנפחו לרוב הרבה יותר גדול. לא השוויתי בפועל את המרחב לנוסעים ולמטען בין ה 3008 ל MG 4, ובכל זאת מעריך במידה רבה של בטחון שבשני תחומים אלו יתרון משמעותי לפז'ו.

אתה צודק שלמימד הגובה משמעות ורכב יכול לספק מרחב בזכותו.

 

זה פחות תופס בפיזו. רק הפלסטיקה של תא הכפפות והדשבןרד שם לכשעצמה זוללת מרחב מהנוסע ליד הנהג.

 

זה לא רכב מרווח ביחס למימדיו.  וכאמור מרחק הסרנים לא גדול גם ככה.

 

זה לא רכב בו הגובה מנוצל היטב למרחב פנימי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלקי. מה עם ספוטיפיי וכו'?

אישית אני לא אוהב את תפעול הרכב מהמסך- מזגן וכו'. לאשתי לא אכפת. אבל אם כבר מסך אז שיהיה שימושי.

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...