Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני בוחן רכישת רכב מסוחר (זה כמובן דורש בדיקה יסודית יותר), ואני לא מבין גדול ברכבבים.

הוא אומר שהוא מוכן לתת אחריות על בדיקה שילדה גיר מנוע,

ואני לא יודע האם המשפט הזה שווה משהו, או שכל סוחר אומר אותו, או שהוא מסתיר מאחוריו מה לא (כלומר על שילדה גיר מנוע, אבל..)

אנא החכימו אותי

עריכה אחרונה על ידי לומד מכל אדם
פורסם

המשפט הזה בעיקרון אומר שאם יהיו בבדיקה ליקויים בשלדה, גיר או מנוע - הוא יחזיר לך את מחיר הבדיקה.

בפועל, לא משנה איזה ליקויים יהיו - הוא לא יחזיר לך את מחיר הבדיקה, בתירוצים שונים.

 

הסיבה שלדעתי עדיף לקנות מפרטי היא שאצל סוחרים הרבה יותר קל ליפול על רכב בעייתי (לא חסרים אפילו מקרים של אנשים שקנו רכב מסוחר ואחר כך גילו שהרכב היה אבדן להלכה), וגם אם תמצא רכב במצב טוב אתה תשלם יותר מאשר מה שתוכל למצוא מפרטי, כי גם הסוחר מרוויח.

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 4 דקות, שחר 1 כתב:

המשפט הזה בעיקרון אומר שאם יהיו בבדיקה ליקויים בשלדה, גיר או מנוע - הוא יחזיר לך את מחיר הבדיקה.

בפועל, לא משנה איזה ליקויים יהיו - הוא לא יחזיר לך את מחיר הבדיקה, בתירוצים שונים.

 

הסיבה שלדעתי עדיף לקנות מפרטי היא שאצל סוחרים הרבה יותר קל ליפול על רכב בעייתי (לא חסרים אפילו מקרים של אנשים שקנו רכב מסוחר ואחר כך גילו שהרכב היה אבדן להלכה), וגם אם תמצא רכב במצב טוב אתה תשלם יותר מאשר מה שתוכל למצוא מפרטי, כי גם הסוחר מרוויח.

אוקי. 

ברור שעדיף לקנות מאדם פרטי, אבל דווקא הסוחר מציע לי עיסקה יחסית טובה. 

זה תמיד הפחד אולי הוא מסתיר איזו עז, אבל מצד שני - סוחר גם יכול לקבל רכבים מאנשים שאין להם כוח וזמן להתעסק עם המכירה.

בכל מקרה, תודה על תשובתך, ואשמח לשמוע תובנות נוספות מהחברה שמבינים בתחום

פורסם
לפני 56 דקות, לומד מכל אדם כתב:

אשמח אם תסביר

שלדה בעקרון זה הדבר היחיד שהוא יכול להתחייב כי זה אפשר בוודאות לומר היה לא היה תאונה כול השאר גיר ומנוע הוא יכול להתחייב אבל אף מכון בדיקה לא יסמן V עליהם כי הם לא לוקחים אחריות על שום דבר.

מנוע בן שנה יקבל סעיף של נזילת שמן כנל לגבי הגיר בגלל זה הם אוהבים להתחייב על זה למרות שבפועל אתה יכול לקנות את האוטו ובעוד חודש ילך לך המנוע.

פורסם
לפני 46 דקות, לומד מכל אדם כתב:

אוקי. 

ברור שעדיף לקנות מאדם פרטי, אבל דווקא הסוחר מציע לי עיסקה יחסית טובה. 

זה תמיד הפחד אולי הוא מסתיר איזו עז, אבל מצד שני - סוחר גם יכול לקבל רכבים מאנשים שאין להם כוח וזמן להתעסק עם המכירה.

בכל מקרה, תודה על תשובתך, ואשמח לשמוע תובנות נוספות מהחברה שמבינים בתחום

זה נכון יש אנשים שמעיפים רכב לסוחר כי אין להם כוח למכור, אבל אם אי פעם תנסה למכור רכב לסוחר אתה תבין למה אף רכב נורמלי לא נמכר לסוחרים, נגיד מחירון 40 הם יציעו לך 15 איזה אדם ימכור בכזה מחיר? רק אוטו גמור שלא הצליח למכור אותו שנים, לא משנה מה תמיד תקבל הרבה יותר מאדם פרטי שתקבל אצל סוחר, אלא אם כן זה איזה סוכנות רשמתי (כמו אלבר אלדן וכו) ושאתה בא עם רכבים סחירים כמו מאזדה 3 קורולוה וכו. אחרת הם קונים רכבים גמורים ומשפצים אותם או רכבים בלי שוק במחיר זנות. בכללי הייתי ממליץ לקנות מאדם שהחזיק את הרכב 5 שנים כך הוא יכול לספר לך כול פיפס קטן, סוחר קונה רכבים במחיר מציאה אין לו מושג מה הולך מתחת למנוע, הוא כולה מסדר פחחות שוטף ומעיף לפרייאר הבא.

לפני 2 דקות, שחר 1 כתב:

גם בשלדה תמיד יש x.

תמיד יהיה משמעות נמוכה עם לחיצות פח וכאלה, גם אם אין משהו אמיתי.

זה נכון אבל אם יש מעיכות קטנות תפאדל אפשר להבין היום אוטו בן שבוע מקבל שריטה בחניה, אבל ברגע שיש לך סעיף של הזעת שמן למנוע\גיר אי אפשר לדעת אם זה בלאי טבעי או שהלך הגיר\מנוע זה הבעיה בניגוד לשלדה ששם זה יותר פשוט להבחנה אבל אתה צודק.

פורסם
לפני 37 דקות, שחר 1 כתב:

גם בשלדה תמיד יש x.

תמיד יהיה משמעות נמוכה עם לחיצות פח וכאלה, גם אם אין משהו אמיתי.

 

לא "שלדה" אלא "מרכב", בתוכו יש סעיפים עם "משמעות ברמה נמוכה" - שזה לא שלדה.

(ואם כן, אז זה ברמה גבוהה)

לפני כשעה, לומד מכל אדם כתב:

אוקי. 

ברור שעדיף לקנות מאדם פרטי, אבל דווקא הסוחר מציע לי עיסקה יחסית טובה. 

זה תמיד הפחד אולי הוא מסתיר איזו עז, אבל מצד שני - סוחר גם יכול לקבל רכבים מאנשים שאין להם כוח וזמן להתעסק עם המכירה.

בכל מקרה, תודה על תשובתך, ואשמח לשמוע תובנות נוספות מהחברה שמבינים בתחום

 

הוא יכול, אבל הוא יכול גם לא. המקום הנמוך אליו אפשר לרדת הוא נמוך יותר.

 

למה בעצם אתה *כן* כל כך רוצה לקנות אצלו? אתה חושב שאי אפשר למצוא עסקאות טובות סתם ככה בפרטי? למה אתה חושב את זה? למה אתה חושב שרכב די מקביל, במצב די מקביל, יעלה יותר אצל אדם פרטי - כשהסוחר עוד מתפרס מכל העסק?

  • אהבתי 1
פורסם

זה לא משנה ממי קונים, סוחר או פרטי, לא "עוצמים עיניים" כי אפשר להידפק בשני המקרים,

כל רכב צריך להיבדק לפני שנרכש ולא להסתמך על דברי המוכר, בטח שהם ללא סימוכין.

לגבי הבדיקה, יש כאלה שהולכים למכון (אני לא בינהם) ויש כאלה שבודקים בעצמם/מביאים אחד שמבין איתם, אבל לבדוק חייבים.

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

פורסם

אני מניח את זה פה על השולחן, למקרה שלא ידעת:

 

אם אתה מבין מעט ברכבים, לא לחוץ לקנות יותר-מדי, רוצה להגדיל את הסיכוי לקנות רכב מוצלח, ולא רוצה יותר מדי להסתבך, יש כיוון נוסף שאולי יתאים לך:

 

יש דבר כזה שנקרא "יועץ רכישת מכוניות".

 

אתה מגדיר לו מה אתה רוצה, מתייעץ איתו, משלם לו עמלה, והוא מחפש עבורך את הרכב.

בד"כ התוצאות טובות ושוות יותר מהעמלה שאתה משלם לו (אמינות/עלות תיקונים וכו').

 

 

בהצלחה

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שלוש בעיות רכישה מפרטי:

1. כיתות רגליים, פרטי מוכר רכב אחד, במגרש יש מבחר גדול במקום אחד, ובדרך כלל המגרשים מרוכזים במרחק קצר זה מזה.

2. אתה לא יודע בוודאות שה״פרטי״ אינו סוחר מוסווה עם לשון חלקלקה.

3. לא כל מוכר פרטי מחזיק בהיסטוריה של הרכב או מציג אותה.

 

אבל גם מגרשים יש משני סוגים:

1. מגרשים ״פרטיים״ - מהם כדאי להדיר את רגליך, מדובר באנשי מכירות עם לשון חלקלקה ברמה של פוליטיקאים שימכרו לך את הצרות של אחרים.

2. מגרשים של חברות ליסינג וטרייד אין ושל יבואנים - יש להם אבא ואמא, סבירות טובה שלא ימרחו אותך (אבל צריך להזהר), אבל ימכרו לך במחיר מחירון ״יבש״ שאינו מתחשב בבעלות ליסינג, נסיעה גבוהה וכו׳, שמשמעותם סכומים לא קטנים, במיוחד אם יש לך תביעת ביטוח בשנים הראשונות אחרי הרכישה.

 

בראש הפורום הזה יש ריכוז שרשורים נעוצים, תמצא בהם הרבה מידע מועיל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 30 דקות, sperial כתב:

אתה לא יודע בוודאות שה״פרטי״ אינו סוחר מוסווה עם לשון חלקלקה.

את זה אפשר לבדוק בקלות היום, לפי מספר רכב באתרים כמו משומשת.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)

אלה סוחרים לא רשומים. הרכב יופיע בבעלות פרטית, לא על תו סחר. יש רמזים כמו בעלות קצרה, שלא בהכרח תראה לפני שתבדוק את רשיון הרכב ות.ז. של המוכר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...