Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר תקופה מרגיש שהכמויות זבל שאני זורק מתאימות יותר לבית מסחר קטן ולא למשק בית רגיל.

אני זורק כמעט כל יום (5-6 פעמים בשבוע) בין 1-2 שקיות אשפה ענקיות (75*90).

זה נורמלי? אצלכם זה גם ככה?

  • מבאס 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זורק לפחות 10 שקיות סופר עם זבל בשבוע. 

הרבה פעמים אני תוהה כמה זבל אנחנו מייצרים ולאן זה הולך אחרי שאני זורק את השקיות למכולה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תן לי לנחש, אתה לא מפריד אריזות/קרטון/מיחזור פיקדון.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

5 נפשות , זורק כנראה 5-6 שקיות לשבוע. גודל רגיל (זה שמתאים לפחים הנפתחים עם הרגל).

עם 3 הערות:

1. מפריד קרטונים ומפריד בקבוקים למחזור

2. גורס דואר לרוב (אבל עדיין הולך לפח. אין אצלנו מחזור נייר שהוא לא קרטונים)

3. אני לא אמור לזרוק Styrofoam לפח אלא לימי איסוף זבל גדול.

וזה בארה״ב .... הכמות שאתה מציין נשמעת לי ממש גדולה

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

4.5 נפשות חצי שקית סופר ביום ברובה אורגנית וקצת אריזות, הבקבוקים למחזור. אולי קרטון או שניים בשבוע.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)

7 נפשות וחתולה, שקית זבל אחת של 75*90 ליום, אולי טיפה יותר, נגיד 8 בשבוע.

 

אבל!

 

קרטונים במצב טוב עוברים לגן של הילד (יצירה)

ויש פח בגודל מלא של שיירי מטבח וניירות, המועבר פעם בשבוע לקומפוסט שבגינה. הקומפוסט בגינה מספיק גדול ופעיל כך שהוא יכול לקלוט גם בשר ועצמות וכו' בלי ריחות לוואי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • אחראי פורום
פורסם

5 נפשות, אולי 2 שקיות גדולות בשבוע.

פחי מיחזור למה שאפשר.

לא מסתדרות לי הכמויות שאתם מציינים, נשמע מטורף.

  • אהבתי 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני שעתיים, itaysamurai כתב:

לא מסתדרות לי הכמויות שאתם מציינים, נשמע מטורף.

יכולות להיות אלף ואחת סיבות, הטריוויאלית והבנאלית שבהן היא... לא לדחוס כמו שצריך את הפח. אני בוחר את המלחמות שלי, זאת לא אחת מהן עם האישה/ילדים. חוץ מזה 3.5 חלב ביום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בממוצע שקית סופרפארם גדולה ביום. 3 נפשות בבית, אבל עוד 5-6 בסופ״ש, כך שמעשית בין שקית ביומיים ל-2 שקיות ביום אחד.

ממחזרים בנאמנות עיתונים ובקבוקים.

עודפי מזון, ציוד בית ובגדים ישנים שמישים הולכים לעוזרת. היא נהנית מהאוכל וכנראה ששאר הציוד עובר ברשת של העולים.

שימוש בחד״פ נדיר. חלק מהחד״פ (למשל כלי הגשה) נרחץ ומשמש שנים רבות.

2 בעיות במיחזור:

1. מטבח קטן, אין מקום לכמה פחים לצורך הפרדה.

2.הפח הכתום במרחק 100 מ׳ מהבית והגישה אליו לא נוחה (ֶצריך לעבור בין מכוניות החונות בצפיפות). פחים לזכוכית ואלקטרוניקה מצריכים נסיעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

3-4 נפשות +2 כלבים... בממוצע 2-3 שקיות פח גדולות בשבוע.

 

- כל מה שניתן הולך למחזור (כולל שקיות אריזה של אוכל, קופסאות קוטג' וכו') - גרים בבית עם חצר, כך שיש לנו מקום לאגור את המחזור עד שמפנים לנקודת המחזור פעם בשבועיים (הנקודה הקרובה - 2 ק"מ מאיתנו).

- לא מזמינים אוכל מבחוץ, לא משתמשים בחד-פעמי, כמעט ולא זורקים אוכל ולא אוגרים מצרכים אצלנו כך שאין זריקה של פגי-תוקף.

- אריזות גדולות, שקיות קטנות - ממוחזרות בתוך הבית (שקיות של הירקות מהסופר משמשות לפחי השירותים לדוגמא, אריזות גדולות לאיסוף גזם מהגינה, שקיות לאיסוף קקי של הכלבים וכו').

פורסם

שקיות הן בעיה כאובה. מצטברות ומצטברות - למרות שנעשה בהן שימוש חוזר. פשוט, קצב השימוש החוזר אינו מדביק את קצב השימוש,הראשוני.גם חלק מהקופסאות שלכאורה חד פעמיות אבל משמשות לאחסנה הרבה מחזורים, עד שמתעוותות.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 6 שעות, hans כתב:

יכולות להיות אלף ואחת סיבות, הטריוויאלית והבנאלית שבהן היא... לא לדחוס כמו שצריך את הפח. אני בוחר את המלחמות שלי, זאת לא אחת מהן עם האישה/ילדים. חוץ מזה 3.5 חלב ביום.

יכול להיות שמי שיש לו פח נגיש בצמוד לבית, אז פחות עושה מזה עניין.

אצלנו אין פחים ברחובות אלא רק במרכז מיחזור, אז מצד אחד אין זבל או חתולים ברחוב אך מצד שני זו התעסקות של כמה דקות, מה שבתת מודע בטח גורם לכל שקית להיות מנוצלת עד תום.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...