Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

שקיות הן בעיה כאובה. מצטברות ומצטברות - למרות שנעשה בהן שימוש חוזר.

יש לי רק את השקיות של הירקות מהסופר. כל השאר בשקיות רב פעמיות.

פורסם

גם אני מדבר בעיקר על אלה. וקצת של סופרפארם ומקס סטוק (הגדולות) ובודדות של בגדים וכו'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 שעות, sperial כתב:

בממוצע שקית סופרפארם גדולה ביום

 

מה זאת שקית סופרפארם?

 

כזה?

 

image.png.eec4e4477112c8903324af1715f4ff4d.png

  • מצחיק 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לא שרית של חפיסת אקמול אלא של, נניח, 5 ק"ג אבקת כביסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זורקים כל יום את השקית זבל, לפעמים מלאה לפעמים 3/4.

גם אם היא לא מלאה לגמרי צריך לזרוק כי שאריות אוכל/קקי של התינוק עושה ריח מסריח.

פורסם

מוציא בערך 3 שקיות זבל בשבוע. 

פלסטיק/ניילון, נייר/קרטון וזכוכית ממחזר. אורגני לקומפוסט, לא נשאר כ"כ הרבה.

לעומת זאת מפעיל מכונת כלים מלאה כל יום וגם כביסה ב"ה רק מתרבה. 

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
בתאריך 10.1.2024 בשעה 18:16, Nakamichi כתב:

אני כבר תקופה מרגיש שהכמויות זבל שאני זורק מתאימות יותר לבית מסחר קטן ולא למשק בית רגיל.

אני זורק כמעט כל יום (5-6 פעמים בשבוע) בין 1-2 שקיות אשפה ענקיות (75*90).

זה נורמלי? אצלכם זה גם ככה?

 

לא ראיתי שציינת כמה אנשים גרים בבית והיכן הם אוכלים את הארוחות שלהם.

 

אני למשל גר לבד ועומד על כ-20% מתפוקת הזבל שלך, למרות שעובד בעיקר מהבית ולא מרבה לצאת במהלך השבוע.

 

בתקופות שבהן גרתי עם שותפים שמתי לב להבדלים תהומיים בכמות הזבל, הכביסה, הכלים המלוכלכים וכו' ביניהם - עניין של חינוך והרגלים מהבית, בד"כ ללא חשיבה ביקורתית. ואם יש ילדים תחת אותה קורת גג, זה מוסיף פוטנציאל יצירת זבל כמו נקודות זכות של מס הכנסה.

 

פורסם
לפני 16 שעות, itaysamurai כתב:

אצלנו אין פחים ברחובות אלא רק במרכז מיחזור, אז מצד אחד אין זבל או חתולים ברחוב

יש פח טמון קרקע בול בכניסה לבית...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • אחראי פורום
פורסם

אחלה מבחינת ניקיון וסדר, אני מדבר על זמינות ונגישות.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

שקית אחת בשבוע (מהגדולות שציינו,90*75)

בד"כ זורקים בסופש,אלא אם כן הפח מסריח באמצע השבוע (נניח אם זורקים אוכל מהסופש שלפניו)

מבשלים פעם-פעמיים בשבוע אז אין כמעט יותר מדי זבל,רק דברים שצורכים מהמקרר\מזווה וכו',כולל זבל מהחדרי שירוקלחת

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...