Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מיני מקומות ברשת (כמו פה)כתוב שמוכר של רכב חדש צריך למסור את הרכב לקונה עד 14 יום מהשחרור מהמכס. האם יש לזה מקור? אני לא מצליח למצוא.

תכל'ס אצלי - אני אמור לקבל, באיחור, רכב חדש. רשיון הרכב הוצא חודש לפני המסירה הצפויה. מה המשמעות של זה?

פורסם (נערך)

רכב נכה באבזור?

אם לא, מהי סיבת העיכוב?

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

משהו לא ברור. איך יש בידך רשיון רכב מבלי שקיבלת את הרכב עצמו?
האם כוונתך שכבר נמסר לך מספר הרישוי שהוצמד למספר השילדה של הרכב שרכשת? את הדפסת הרשיון ומועד עליית הרכב לכביש קובע היבואן וזה בדרך כלל ימים ספורים לפני מסירת הרכב לידך.
עד היום היה מדובר על 14 ימי עבודה מיום השלמת התשלום המלא עבור הרכב. היום במקרים רבים, עד 21 ימי עבודה. 

 

או כפי ששאל תינוקי, הרכב הועבר לאיבזור לנכה?

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מה כתוב בחוזה המכירה?

 

14 יום הם זמן מקובל, אבל מדובר ב-14 ימי עסקים, מעשית 3 שבועות. יתכן שלאור המלחמה יש דחיה נוספת.

 

צור קשר עם היבואן/סוכנות כדי לוודא שאינך מפסיד יותר מידי ימים מאז מועד הרישוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

14 יום הם זמן מקובל, אבל מדובר ב-14 ימי עסקים

מעולם לא הבנתי את זה, למה לדבר בכפולות של 7, אם עובדים לפי שבוע עבודה שהוא 5 (במקרה הטוב)?

 

פורסם

כדי ליצור אשליה שעוד שבוע/שבועים/שלוש אתה מקבל את המוצר, בפועל תקבל אותו אחרי,

פסיכולגי זה משחק על המוח שלנו מצוין,

אנשים אומרים להם 14 ימים הם לא מתחילים לחשבן, המוח שלנו עובד על עצמו לבד.

בשביך זה נולדו אנשי השיוק לדעת איך לשחק לנו עם המוח.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

תודה על ההערות.

רכב רגיל. 0 תוספות מיוחדות.

בחוזה כתוב 21 'ימי עבודה' מהשלמת התשלום. הם כבר עברו לפני שבוע. 

לקראת המסירה החברה שלחה לי צילום של הרשיון. הסתבר שהם שחררו אותו מהמכס ורשמו אותו כבר ב-8/11 ולדבריהם התעכבו בגלל המלחמה. תכל'ס אני מפסיד חודש על הכביש מעבר לעיכוב במסירה.

הם אומרים שיפצו אבל לא אמרו כמה

פורסם
לפני 4 שעות, krefael כתב:

תודה על ההערות.

רכב רגיל. 0 תוספות מיוחדות.

בחוזה כתוב 21 'ימי עבודה' מהשלמת התשלום. הם כבר עברו לפני שבוע. 

לקראת המסירה החברה שלחה לי צילום של הרשיון. הסתבר שהם שחררו אותו מהמכס ורשמו אותו כבר ב-8/11 ולדבריהם התעכבו בגלל המלחמה. תכל'ס אני מפסיד חודש על הכביש מעבר לעיכוב במסירה.

הם אומרים שיפצו אבל לא אמרו כמה

היום ה-6.11 אז לא יכול להופיע לך ברישיון 8.11
יום העלייה לכביש הוא יום לפני שאתה מקבל את הרכב

פורסם

 

לפני 10 שעות, Dani.berkowich כתב:

היום ה-6.11 אז לא יכול להופיע לך ברישיון 8.11
יום העלייה לכביש הוא יום לפני שאתה מקבל את הרכב

טעיתי כשכתבתי. ברשיון מופיע 8/10. אני קיבלתי את הרכב היום - 6/11. 

זאת אומרת שהוא שוחרר כמעט חודש שלם לפני שנמסר לי. 

פורסם
בתאריך 8.11.2023 בשעה 12:38, tinoki כתב:

שאלת מה היתה סיבת העיכוב?

הם טוענים שזה בגלל המלחמה ואין להם מספיק עובדים. אני יכול להניח שזה נכון.

פורסם

מרבית מרכזי המסירה נמצאים בדרום ותחת איום הטילים היה קשה לשמור על שגרת עבודה מלאה. המתחם של קרסו בראם נפגע קשה. מתחם טלקר באשדוד אמנם לא נפגע אבל לא כל העובדים זמינים. 

מציאות של מלחמה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...