תודה על ההערות.
רכב רגיל. 0 תוספות מיוחדות.
בחוזה כתוב 21 'ימי עבודה' מהשלמת התשלום. הם כבר עברו לפני שבוע.
לקראת המסירה החברה שלחה לי צילום של הרשיון. הסתבר שהם שחררו אותו מהמכס ורשמו אותו כבר ב-8/11 ולדבריהם התעכבו בגלל המלחמה. תכל'ס אני מפסיד חודש על הכביש מעבר לעיכוב במסירה.
הם אומרים שיפצו אבל לא אמרו כמה
בכל מיני מקומות ברשת (כמו פה)כתוב שמוכר של רכב חדש צריך למסור את הרכב לקונה עד 14 יום מהשחרור מהמכס. האם יש לזה מקור? אני לא מצליח למצוא.
תכל'ס אצלי - אני אמור לקבל, באיחור, רכב חדש. רשיון הרכב הוצא חודש לפני המסירה הצפויה. מה המשמעות של זה?