Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת פליטה סובארו לאונה 1990 ידני


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם מצורפת תמונה 

מישהו יודע להסביר לי בבקשה

מזה החלק הזה אם החור בתמונה 

זה קשור למערכת פליטה את זה אני מבין 

אבל מה תפקידו יוצא לי משם מידיי פעם עשן דליל מאוד וריח חריף של דלק 

אני לא יודע אם אני עושה סלט אבל יש מצב שזה מסנן גיר או שאין שום קשר ואם זה צריך להיות חשוף פתוח תודה רבה מראש לעונים 

 

 

 

IMG20221030195947.jpg

פורסם

נראה כמו מגן חום (אולי של הממיר הקטליטי), בחיאת צרף תמונות יותר ברורות.
אם יוצאים לך משם גזים - כנראה שיש חור איפשהו במערכת הפליטה שצריך לתקן בריתוך או ע"י החלפה של החלק.
יתכן גם ומדובר בחיבור בין שני חלקים באגזוז שלא אוטם טוב והחלפה של האטם תספיק.


** הנושא הועבר לפורום הטכני, שם מקומו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא מכיר ספציפית בסובארו לאונה אבל במכוניות אחרות מאותם שנים שאני מכיר, זה יציאת אוויר חם (שנאסף במעטפת כפולה סביב האגזוז) לכיוון היניקה, מהפיה הזו שאצלך ריקה אמור לצאת צינור אוויר שרשורי ולהתחבר איפשהו לפני פילטר אוויר. משם המנוע יונק אוויר חם בדקות הראשונות שאחרי ההתנעה, שעוזר לו לעבוד יציב.

 

אחרי שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה, יש תריס שמעביר את כניסת האוויר לפילטר לכיוון אוויר חיצוני רגיל.

 

בהרבה מכוניות בארץ המערכת הזו בוטלה עם השנים, במזג אוויר חם כמו שיש בארץ המכוניות הסתדרו גם בלעדיה. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

 

 

  • פיתרון
פורסם

שוב, לא מכיר את הדגם אבל רוב הסיכויים שכן לשם.

והיחידה שמעל זה השסתום שמפעיל תריס שהזכרתי, שבורר בין יניקת אוויר חם מהצינור הנ"ל לבין אוויר רגיל.

 

תקנה צינור שרשורי מנייר כסף שעמיד בטמפ' גבוהה, בקוטר מתאים ותכריב.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

כמו שבוקי כתב. הצינור מתחבר לאגזוז ולבית פילטר אוויר. בצינור אלומיניום.

כנראה שיש לך חור באגזוז ומשם יוצאים הגזים.

לאבא שלי היה תדגם הזה. והיה צינור.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 5 שעות, shellcase כתב:

נראה כמו מגן חום (אולי של הממיר הקטליטי)

ממיר קטליטי בסובארו לאונה (קרבורטור) שנת  90 ?!

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 3 שעות, איציק נ. כתב:

ממיר קטליטי בסובארו לאונה (קרבורטור) שנת  90 ?!

יצאתי ילד, צודק :)

מה שכן - אם הוא מריח משם אגזוז, זה אומר שיש דליפה קטנה איפשהו, לא?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...