Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GOLF MK2 אחרי צביעת פלסטיקים + תמונות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest תמיר .א.
פורסם

שוב הגולף החביבה שלי (92), מנוע 1300 פשוט, המצב קילומטר עומד על 140500KM,

הפלסטקים החיצוניים של הרכב היו כול כך דהויים שהם היו אפורים, החלטתי לעשות משהו בנידון,

אמרתי אני יקציב לי איזה 200 שקלים להוספת קישקושים, נסעתי ל ACE (קח וברח...סתם צוחק).

הבאתי שתי תרסיסי צבע שחור מט לפלסטיק, כול אחד כ39 שקלים, מכיל בתוכו צבע יסוד, בין היתר מימה שקניתי.

התחלתי לעטוף את כול הידיות והמראות ופסים למינהם בדבק ניר לבן, עבודה של כשעה וחצי עם כול

הפלסטיקים ברכב הזה, בסוף... התחלתי לרסס, והחזרתי לאוטו את הצבע.....ניראה ממש יפה אני מרוצה,

הצבע הזה מתייבש דיי מהר והתוצאות מעולות, לא הייתה ברשותי מצלמה לצלם את התהלך, פשוט דמיינו את הפלסטקים בצבע אפור_:), אז צילמי לפני איזה שעה את הרכב, קצת חשוך.... אבל יצא משהו.

 

לאט לאט מתרגלים לאוטו והוא ניראה יפה בסוף :wink: ,

אני חייב לציין שהרכב משרת אותי מהבית ללימודים, כ100KM ביום בין המכללה לבצפר ופה ושם סידורים,

50 שקלים (9.1L 96) מספיק לי לכ120-130KM.

 

אז יאאלה לתמונות: (רזולוציה יחסית גבוהה יקח קצת זמן).

http://www.mamsh.com/ta/golf1.JPG

http://www.mamsh.com/ta/golf2.JPG

http://www.mamsh.com/ta/golf3.JPG

http://www.mamsh.com/ta/golf4.JPG

http://www.mamsh.com/ta/golf5.JPG

http://www.mamsh.com/ta/golf6.JPG

 

 

תמיר

פורסם

תתחדש זה יצא יפה.

 

ושאלה קטנה

 

אתה קנית צבע שחור עם יסוד בתוכו.

 

או שקנית צבע שחור ואחד יסוד?

Guest תמיר .א.
פורסם

אין ספרי בצבע לבן שנהב שתואם לרכב, כי הצבע כבר לא כמו שהוא היה חדש, אז אם הייתי צובע בלבן

אז היו רואים פסים לבנים יותר מהצבע של הרכב, ובכול מקרה מה שמייחד את הגולף הזו מאשר השאר גולפים באותה השנה, שזה פנקשיין שזה בא אם כול הפסי קישוט הללו מעל הגלגלים והפסים בדלתות וכו...

והשאר הגולפים זה פשוט בלי פס הקישוט רק הפח של האוטו.

 

זה ספרי כזה שיש בפנים חומר יסוד סביר להניח.....כי רשום שמה לא זקוק לצבע יסוד,

רשום שהוא ניתפס חזק ומתאים לתנאי חוץ.

 

 

תמיר

Guest תמיר .א.
פורסם

אני מדביק תמונות מוצלחות יותר...

 

golf01.JPG

golf02.JPG

golf03.JPG

golf04.JPG

golf05.JPG

golf06.JPG

 

תמיר

פורסם

יצא ממש יפה! יש לי שאלה

 

אני שוקל לעשות את זה ברכבי שגם בו יש פסי קישוט דומים לשלך (פאסאט 94), וחשבתי שכדאי לחכות לקיץ בשביל לצבוע אותם. מים לא יפגעו בצבע? וצריך לשייף את הפלסטיקים לפני הצביעה?

 

נ.ב

 

לדעתי ספרי סיליקון (אם אני לא טועה שזהו שמו) יחזיר את הברק לצמיגים, וזה ישלים את המראה ה"חדש". :wink:

כמובן שמגנזיום (כן כן אני יודע זה סגסוגת) יהיה יותר טוב אבל לא לכולם יש את התקציב בשבילו.

 

שי.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

Guest תמיר .א.
פורסם

ראיתי כמה הערות אז אני יגיב..

 

zh11:

1. למה הרכב שקוע מאחורה? יש שמה תיבה ענקית מMDF עם שני סאבים 15 אינץ, סהך הכול כ60KG

עם המגברים.

 

:sheled

2. הצמיגים בני חצי שנה, עם עדיין טובים בתמונה הם ניראה על הפנים כן... נסעתי בכורכר בבוקר...

 

The Need For Speed:

3. מים לא פוגעים בצבע. זה צבע עמיד לתנאי חוץ. אם תשייף את הפלסטיק תקבל תוצאות טובות יותר.

 

The stinger

4.אני חושב להשאיר את הגלגלים המקוריים, אם אני ימצא מגנזיום מיוחדים כאילו שלא רואים כול יום אני ירכיב.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...