Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GOLF MK2 אחרי צביעת פלסטיקים + תמונות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1. למה הרכב שקוע מאחורה? יש שמה תיבה ענקית מMDF עם שני סאבים 15 אינץ, סה"כ הכול כ60KG עם המגברים.

 

The stinger

4.אני חושב להשאיר את הגלגלים המקוריים, אם אני ימצא מגנזיום מיוחדים כאילו שלא רואים כול יום אני ירכיב.

 

תמיר

אני לא ממליץ לך להחליף גלגלים, בפרט לא למשהו מיוחד. זה רק 'יסמן' לך את הרכב ע"י גורמים עוינים.

פורסם

יופי של עבודה.

 

לגבי סוגיית ג'אנט או לא ג'אנט - לדעתי, מבחינת עיצוב אין חישוקים מתאימים יותר לגולף

מאשר החישוקים המקוריים - מצדי תחליף הכול, אבל בזה אל תיגע. מקסימום תבריק :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יפה, רואים שאתה שומר עלייה ומטפל בה יפה.:mm_yeah:

כבר לא רואים הרבה גולפים מהשנים האלה במצב טוב...

הייתה וולקן, היום יש קליאו ספורט MK1

פורסם

לכל אלו שמתכננים משהו דומה:

ברשת חצי חינם, מקימים כיום מחלקת כלי עבודה נרחבת, בחנות, ניתן לרכוש את הספרי המיועד לפלסטיק שמחירו 40 ש"ח באייס, במחיר של 20 ש"ח.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יופי של עבודה.

 

לגבי סוגיית ג'אנט או לא ג'אנט - לדעתי, מבחינת עיצוב אין חישוקים מתאימים יותר לגולף

מאשר החישוקים המקוריים - מצדי תחליף הכול, אבל בזה אל תיגע. מקסימום תבריק :-)

התמונה הזו אולי תשנה דעתך.

זו הגולף שלי. קניתי אותה עם המגנזיום האלו.

dddd.JPG

פורסם
התמונה הזו אולי תשנה דעתך.

זו הגולף שלי. קניתי אותה עם המגנזיום האלו.

לדעתי הג'אנטים האלה לא מתאימים לגולף. בכלל, אני לא אוהב את הג'אנטים האלה, הרבה אנשים שמים לרכבים שלהם את הג'אנטים האלה.

:roll:נו טוב, על טעם ועל ריח, אין מה להתווכח .... :wink:

 

לוטן

הייתה וולקן, היום יש קליאו ספורט MK1

פורסם
:roll:נו טוב, על טעם ועל ריח, אין מה להתווכח .... :wink:

 

נכון.

למרות שדווקא בשבוע שעבר ראיתי גולף לבנה עם מגנזיום חדשים והם ממש התאימו לה.

פורסם
לדעתי הג'אנטים האלה לא מתאימים לגולף. בכלל, אני לא אוהב את הג'אנטים האלה, הרבה אנשים שמים לרכבים שלהם את הג'אנטים האלה.

:roll:נו טוב, על טעם ועל ריח, אין מה להתווכח .... :wink:

 

לוטן

ה-"ג'אנטים האלה" נקראים בלשון העם: בורקס. אבל באמת על טעם וריח אין להתווכח, מסכים.

 

שלד

פורסם

חמודה ביותר:) שמורה ומושקעת. תמשיך כך.

 

 

 

אגב, רדיו דיסק חמוד. איזה דגם הפנסוניק?

אני הבאתי CQ-DFX983 מארה"ב. מכשירים יפים אלה.

Guest תמיר .א.
פורסם

רדיו דיסק פנסטניק, 5310I.

 

בקרוב אני יבנה מעגל דימר למנורות באוטו.... עם לדים לבנים, במקום המנורה ה10W הפשוטה,

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...