Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, רציתי לקבל את חוות הדעת שלכם בנושא רכב מסוג הונדה סיוויק האצ'בק מהשנים 2010, 2011. דגם comfort  או sport  design. 

או 2012 גם (צורה חדשה).

איך הרכב מתבטא מבחינת הוצאות האחזקה השוטפת עליו וגם הטיפולים השגרתיים, האם האמינות ברכב הזה היא יחסית טובה? 

והאם ישנם ליקויים משמעותיים ברכב הזה שיכולים למנוע רכישת רכב כזה?

פורסם

אין שום בעיות ידועות בדגם הזה.

רכב אמין מאוד, טיפולים סטנדרטיים .

ישיבה נמוכה יחסית לרכבים אחרים ( יש מי שאוהב ויש מי שלא).

מחירי מכירה יחסית יקרים, במיוחד עכשיו, כאשר קיימת בעית הספקה של רכבים חדשים. ביטוח מקיף קצת יותר יקר מאשר לקורולה / סובארו אימפרזה / מיצובישי לנסר המקבילות. 

צריכת דלק דומה לרכבים משפחתיים אחרים, למרות המנוע קצת יותר גדול.

צריך רק למצוא רכב שמור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 4 שעות, vladclar כתב:

אין שום בעיות ידועות בדגם הזה.

רכב אמין מאוד, טיפולים סטנדרטיים .

ישיבה נמוכה יחסית לרכבים אחרים ( יש מי שאוהב ויש מי שלא).

מחירי מכירה יחסית יקרים, במיוחד עכשיו, כאשר קיימת בעית הספקה של רכבים חדשים. ביטוח מקיף קצת יותר יקר מאשר לקורולה / סובארו אימפרזה / מיצובישי לנסר המקבילות. 

צריכת דלק דומה לרכבים משפחתיים אחרים, למרות המנוע קצת יותר גדול.

צריך רק למצוא רכב שמור.

המחיר הגבוה שלו במעמד המכירה מצדיק את הביצועים שלו בכביש? מבחינת ביצועי מנוע, צריכת דלק, ודברים כאלה?

פורסם

המחיר שלו הוא בגלל שהוא עם אמינות גבוהה במיוחד לגיר ומנוע בדור הזה. בנוסף הוא מעט יותר חזק מהמקבילות עם מנוע 1800.

פורסם
לפני 7 שעות, David2540 כתב:

המחיר שלו הוא בגלל שהוא עם אמינות גבוהה במיוחד לגיר ומנוע בדור הזה. בנוסף הוא מעט יותר חזק מהמקבילות עם מנוע 1800.

הבנתי אותך, תודה על המענה.

פורסם

רכב מאוד אמין ועמיד. טיפולים קצת יותר יקרים מהממוצע בשוק אבל בשגרה נכונה טיפולים זה כל מה שצריך.

מנוע אמנם 1.8 אבל לא מרגיש חזק בצורה מיוחדת

אחיזת כביש גבוהה, מרווח מאוד ותא מטען גדול

רכב לא מאובזר בנדיבות, ישיבה מאוד נמוכה וביציאה תמיד הייתי דופק את הראש בקורת A

צריכת דלק ממוצעת לשנתון.

פורסם
בתאריך 26.4.2022 בשעה 09:26, lior2321 כתב:

רכב מאוד אמין ועמיד. טיפולים קצת יותר יקרים מהממוצע בשוק אבל בשגרה נכונה טיפולים זה כל מה שצריך.

מנוע אמנם 1.8 אבל לא מרגיש חזק בצורה מיוחדת

אחיזת כביש גבוהה, מרווח מאוד ותא מטען גדול

רכב לא מאובזר בנדיבות, ישיבה מאוד נמוכה וביציאה תמיד הייתי דופק את הראש בקורת A

צריכת דלק ממוצעת לשנתון.

מה זה אומר שישיבה ברכב הזה נמוכה? כלומר, שדה הראייה ברכב הזה מוגבל?

פורסם

בתור אחד בעל הונדה סיוויק 2012 (הצורה החדשה) אני יכול להגיד לך שהרכב אמין ממש ואוחז בצורה טובה יחסית למשפחתית

מבחינת מנוע וביצועים-הרכב מרגיש קצת כבד בהאצות מ0-100 אבל מאיזור ה100קמש כאשר רוצים להאיץ הרכב זריז יחסית ונותן לך תחושה של כוח (במיוחד אם מורידים הילוך או מעבירים למצב ספורט ) 

 

מבחינת צריכת דלק- כמו בכל רכב זה תלוי בנהג😆 בגדול הרכב יכול לעשות ממוצע של 1-12 אבל אם תלחץ הרבה אתה יכול למצוא את עצמך גם ב1-9

 

מבחינת נוחות-הרכב נוח אני יכול להעיד שהרכב היה אצל אבי שהוא בגובה מטר 90 והיה לו לא נוח לצאת ולהכנס לרכב במיוחד כאשר אתה חונה ליד מדרכה, לי אישית זה לא מפריע . הרכב קצת נוקשה אבל אני מאמין שזה בא לטובתך באחיזה.  

פורסם

במידה ואתה גבוה מאד (אני 1.93), אז בגירסה הגבוה עם גג נפתח לא הצלחתי לשבת בכסא נהג בגלל הגג למרות שהכסא היה עד הסוף למטה.

(דבר דומה היה לי גם ב I35 מאותם שנתונים עם גג נפתח)

טסלה 3 2022

פורסם

היה לי בעבר 2 רכבים כאלו אחד 2008 והשנח 2014,

רכבים מעולים מאוד.

רמת אמינות גבוהה, זה שילוב של מנןע אטמוספרי עם גיר פלנטרי, כמו ברכבים הישנים והטובים.

ישיבה נמוכה, לי זה קצת הפריע, הרכב עצמו לא כ"כ נמוך.

מחלות: משולשים בעיקרון, החלפתי בשני הרכבים.

ובשניהם היה לי רעש ממרימי שסתומים.

חוץ מזה רכב מעולה.

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
בתאריך 27.4.2022 בשעה 15:35, המהיר הזהיר כתב:

היה לי בעבר 2 רכבים כאלו אחד 2008 והשנח 2014,

רכבים מעולים מאוד.

רמת אמינות גבוהה, זה שילוב של מנןע אטמוספרי עם גיר פלנטרי, כמו ברכבים הישנים והטובים.

ישיבה נמוכה, לי זה קצת הפריע, הרכב עצמו לא כ"כ נמוך.

מחלות: משולשים בעיקרון, החלפתי בשני הרכבים.

ובשניהם היה לי רעש ממרימי שסתומים.

חוץ מזה רכב מעולה.

הבעיה במשולשים יכולה לנבוע מנסיעה במהירויות גבוהות בכבישים, שהתנאים בהם לא הכי טובים? או שהבלאי שלהם ספציפית הוא קצר?

פורסם

אני בעלים של סיוויק 2008 סדאן ידנית.
רכב אמין מאוד.
אבל ויש אבל הונדה צריך לדעת לקנות לבדוק שטיפלו כמו שצריך עם שמן מתאים בתקן ובצמיגות ועשו טיפולים לגיר בזמן.
מחלה ידועה שלהם זה ABS הדוושה שוקעת ויש צורך לשפץ את היחידה.
מבחינת חלקים מומלץ מאוד להשתמש בחלפים מקוריים מניסיון תושבות מנוע רק מקורי יקר בטירוף אבל רק ככה יהיה שקט.
אטמים למינהם ושל ויטק שנוזל לקראת ה200K להביא מקורי 

אם מנוע מתקתק טיפה יש צורך לעשות כיוון שסתומים בדגמים האלה יש הוראות יצרן על זה גם.
נוזל קירור אם יש מקורי כחול של הונדה תהיה בראש הכי שקט גם.
בקיצור לדעתי רכב פגז
בהצלחה 

×
×
  • תוכן חדש...