Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכם חבריי היקרים,
רציתי להתייעץ איתכם לגבי ביצוע עסקת ליסינג דרך חברה זו, קראתי דיון שנפתח פה ב2011 כשהחברה הוקמה והדעות היו ברובם נגד (שחקן חדש ובמקביל היה תחקיר כלבוטק על חברת ליסינג קטנה שהעלה חשש)
המחירים שהם מציעים מאוד אטרקטיבים, i20 ב1200 ללא מקדמה איוניק ב1600 כנ''ל
כאשר הקילומטרז' המותר בשנה הוא 20K

האם יש משהו שאני מפספס ? מכירים עוד חברות ליסינג יותר מומלצות עם מחירים דומים ?

פורסם

אם המחיר יותר זול משמעותית נשאלת השאלה איפה העקיצה פה.

מספיק שמחייבים אותך במספר מוקדי נזק ברכב על שימוש סביר של שנתיים והם יקחו את הרכב לצביעה כללית זולה.

 

חייב לציין שהרכבים עם התיקוני פח הכי מגעילים שראיתי שחברות ליסינג אמיתיות מוכרות היו מחוזה ליסינג פרטי, כי מי שהחזיק אותם תיקנו אותם בצורה חאפרית. עפ החוזה עם החברת ליסינג הם מדווחים על נזק ויכולים לתקן בעצמם.

פורסם

אין עקיצה

זאת לא חברת ליסינג אלא חברת תיווך הלוואות ורכבים

הן ההלוואה והן הרכב נרשם על שם הלקוח.

כנראה בלון נקניק כזה שבהתחלה קטן אך אתה לא רואה את הסוף שלו.

אין עקיצה

זאת לא חברת ליסינג אלא חברת תיווך הלוואות ורכבים

הן ההלוואה והן הרכב נרשם על שם הלקוח.

כנראה בלון נקניק כזה שבהתחלה קטן אך אתה לא רואה את הסוף שלו.

 

וכן, אני ממליץ עליהם, שים לב לגיל/מתיחת פנים של הרכב וכדומה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

האמתי, שגם התייעצתי עם כמה מכרים, והלכתי על זה
אין לי תלונות שירות אדיב, ונכון לרגע זה אחלה, אעדכן גם בסוף התהליך אם זה מעניין 🙂
 

פורסם

מישהו יכול לומר למה באתר שלהם כל הרכבים מופעים עם שנתון 2020?

ומה הריביות הממוצעות שהם מציעים בעסקאות ללא מקדמה?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...