Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלופים!, תודה :-).

אכן ראיתי אכשיו שהמיסים לא מוצגים ישירות בדף המוצר אלא רק כאשר עושים BUY NOW  :
image.thumb.png.4d4d1f962ce03ec23f366ad1c53d4463.png

מעניין מה יגיע בBF בתקופה המאתגרת הזו.

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחלה ברזים hansgrohe. אבל אם אתה מחפש זול, אין שום בעיית תאימות לארץ בברזים מעליאקספרס.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

ברזים זולים שאין מושג איזה חומר נוגע במי השתייה אני לא רוצה, אז ראיתי שיש מחירים טובים למותגים והזמנתי את Grohe כי הבנתי שגם מותג נחשב(נכון?), hansgrohe ובלאנקו גם ברשימת מעקב לדגם יקר שאזמין בתקופת BF כניראה (הברז הזול יעבור למקום אחר).

 

מה שמצחיק הוא שבידיוק אתמול KSP שלחו קופון 35% הנחה לברזים של ZM מבית חמת, לא יודע מה טיב האיכות שלהם והאם זה לא פשוט ברזים זולים מסין(?), אז לא ביטלתי את ההזמנה מאמאזון.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כל פעם שאני נכנס לשרשור הזה אני נזכר בילדים חרדים שמצמידים את היד לעיניים כדי לא להביט בתועבה אבל משאירים פתח גדול ורחב בין האצבעות... להביט אסור אבל להציץ מותר.

 

טפי עליכם! נקי מהזמנות כבר 20 יום! לא תשברו אותי!

  • אהבתי 1
  • מצחיק 5

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בתאריך 14.10.2021 בשעה 15:42, hans כתב:

כל פעם שאני נכנס לשרשור הזה אני נזכר בילדים חרדים שמצמידים את היד לעיניים כדי לא להביט בתועבה אבל משאירים פתח גדול ורחב בין האצבעות... להביט אסור אבל להציץ מותר.

 

טפי עליכם! נקי מהזמנות כבר 20 יום! לא תשברו אותי!


אמזון שמעו אותך והורידו את המשלוח חינם ל-49 דולר.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
פורסם
בתאריך 17.10.2021 בשעה 21:31, ezuf כתב:

הוא כבר שם כמה הזמנות מאז,פשוט לא מודה...

 

לא, לא, עוד נותר לי שמץ של אינטגריטי.

מה שכן, השכבתי איזה סכום הזוי על אייפד פרו לילד, לא באמזון. אז נכון, כגודל ההדחקה 🥵🤦‍♂️

  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

שמתי לב גם מוצרים שהיו ללא מישלוח חינמי קיבלו העלאת מחיר והפכו ליהיות עם מישלוח חינמי, המונע אבנית שהזמנתי (מחיר מקורי  $53.19) בתוספת מחיר מישלוח היה רק ב7 דולר יקר יותר מהמחיר שלו כעת שכולל מישלוח חינמי (היה לי קופון 5$ הנחה מפריים).

ניראה שלאט לאט הם מאזנים את המחירים לטובת המישלוח החינמי.

image.png.17b096b64d21a928c75b5810eaf5f7bf.pngimage.thumb.png.1402685598d9370f9e58fe21c404450c.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

המשלוח חינם של 2021 ממש לא דומה למשלוח חינם של 2019, שהייתי מזמין שמנים לרכב ועוד הרבה דברים בלי מאמץ. כל דבר היה ניתן למצוא בוריאציה של משלוח חינם.

עכשיו, הרבה דברים ללא משלוח חינם.

הזמנתי חבילה אחת של פלסטרים לניסיון אחרי אכזבות קודמות. הגיעה במשלוח חינם והסחורה טובה. עכשיו אני רוצה להזמין עוד, הפריט כבר לא במשלוח חינם.

והשיא - ערכת אטמים למסרק הגה, מופיעה עם free shipping to Israel.

מנסה להכניס לסל ולהזמין, ומקבל this item does not ship to your location.

 

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

אכן יש להם הרבה בלאגן עם המישלוח, יש אפילו מוצרים שצבע אחד במישלוח חינמי וצבע אחר במחיר מישלוח מלא(בשניהם אמאזון הם השולחים)- למה? אין לי מושג.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

במשלוח חינם ב2019 חגגתי כאילו אין מחר. כל יום היה מגיע שליח או שניים לעבודה במשך שבועות. כבר ידעו בדיוק איפה אני יושב במשרד.. לא היה כמעט דברים שאי אפשר להזמין... מדפים, בוקים לרכב, כלי עבודה, פילטרים, שמנים, תוספי דלק, משחות שיניים, מברשות שיניים, סט סכינים, סט צלחות, כוסות, חולצות, מעילים, אביזרים למחשב, קופסאות אוכל, מטריות, דורורנט, מלחיות, בקבוקי קונטיגו, שמפו לכלבים, חטיפים לכלבים, אוזניות, נעליים, טבליות למדיח... מה לא בקיצור..

 

השנה? וואלה כלום כמעט. כמה יחידות של פילטרים למכונת קפה לשנה קדימה, 2 יחידות פילטר שמן ופילטר אוויר לטיפולים הבאים ופה בערך נגמר המבחר שבאמת יוצא זול משמעותי. כל השאר המחירים רחוקים מלהיות מה שהיה אז. גם עכשיו שהמשלוח חינם ירד ל49 דולר ומעלה אני לא ממש רואה משהו זול באופן מהותי להזמין חוץ מסטיקים של DDR4 ללפטופ (שעכשיו אוכל להזמין כל יחידה בנפרד במשלוח חינם בלי להעמיס עוד בהזמנה).

  • מצחיק 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)

חברים, אם מישהו מוצא לפטופים במחיר טוב אשמח לקבל קישור.

עד איזור ה-2500 ש"ח, כמה שאפשר לסחוט מהתקציב יותר כך ייטב...

זקוק ל-16GB ראם, חצי טרה SSD, ואיזה מעבד טוב :-)

עריכה אחרונה על ידי Mr.Z
×
×
  • תוכן חדש...