Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, dalet11 כתב:

רק אני נכנסתי לקישור ורואה את זה?

1022747894_.png.9b8d421795dac91202543022f6f75bfd.png

 

Ships from Amazon.com
Sold bySold by Amazon.com

 

מאמין שמקורי והכל בסדר.. בארץ מחירים מופרעים זה הכל.

אתמול זה היה המוכר GAKGNAOGNAOGNOGNAEOGN , היום ניראה שהמלאי חזר לאמאזון :-).

 

נ.ב שאלה: שמתי לב שיש מוצרים מעל 75$ עם קופון שמוריד אותם מתחת ל75$- עדיין אמאזון מחייבים במיסים, האם זה סופי או שלאחר חודש חודשיים פיתאום מקבלים החזר מסים מאמאזון כי הם לא נידרשו פה בארץ?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, hans כתב:

לא זיוף ולא כלום.

מחירי האוזניות בארץ - אצל רוב היבואנים, לא כולם - נעים בין סתם יקר ל"הלו, השתגעת". בכלל בציוד אודיו, גילחו אותנו במשך שנים...

 

אגב, אם המוצר הזה ספציפית לא זמין במלאי, יש כרגע מבחר אדיר של אוזניות שמתאים למשלוח חינם.

ייש לך המלצה לאוזניות איכותיות עד 75 דולר (לשימוש בלי מגבר)?

הם ייתחברו למחשב והשימוש זה מוזיקה וסרטים.

פורסם
לפני שעה, hwgeek כתב:

אתמול זה היה המוכר GAKGNAOGNAOGNOGNAEOGN , היום ניראה שהמלאי חזר לאמאזון :-).

 

נ.ב שאלה: שמתי לב שיש מוצרים מעל 75$ עם קופון שמוריד אותם מתחת ל75$- עדיין אמאזון מחייבים במיסים, האם זה סופי או שלאחר חודש חודשיים פיתאום מקבלים החזר מסים מאמאזון כי הם לא נידרשו פה בארץ?

המיסים הם deposit, כלומר פיקדון, אם יצא מתחת ל-$75 ועדיין בצ'קאווט יש מסים, אתה מקבל את הפיקדון בחזרה (תיאורטית "עד 175 יום")

  • אהבתי 1
פורסם

אם אתה מעוניין באוזניות הללו תזמין גם אם לא במלאי, לרוב תוך כמה ימים מגיע מלאי ונשלח, אי אפשר לדעת כמה זמן יימשך מבצע השילוח חינם.

פורסם (נערך)

+1, אני גם מפחד שבקרוב יפסיקו או יצמצמו משמעותית את המיבחר למישלוח החינמי.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 4 שעות, hwgeek כתב:

נ.ב שאלה: שמתי לב שיש מוצרים מעל 75$ עם קופון שמוריד אותם מתחת ל75$- עדיין אמאזון מחייבים במיסים, האם זה סופי או שלאחר חודש חודשיים פיתאום מקבלים החזר מסים מאמאזון כי הם לא נידרשו פה בארץ?

המיסים נגזרים מהמחיר המלא של המוצר לפני קופונים וכדומה, אם מחיר המוצר הוא 76 דולר גם אם יש קופון שמוריד את המחיר כבייכול מתחת - המיסים יחושבו לפי מחיר המוצר המלא.

לעיתים קורה שיש גביית יתר ואמזון יזכו תוך 30-60 יום מקבלת המוצר בהפרשים אוטומטית,  אבל תשלום מיסים יהיה ככה או ככה אם מחיר הבסיס של המוצר מעל 75.

  • אהבתי 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם
לפני כשעה, Blaz00r כתב:

דווקא אם להסתכל על העבר (כלומר טרום קורונה), ה"מבצע" הזה כאן כדי להישאר

 

לא הייתי בונה על זה, מה גם שלהזכירכם, עוד חודשיים מגיע Black Friday.

פורסם

בחיי לא מבין את שיטת המישלוחים של אמאזון, שלחו לי את קנקן הבריטה בUPS SAVER ושמו אותו בקופסה של פי3 מהגודל של המוצר(הקופסא החיצונית כ50*38*30 סנטים.
כל זה למוצר של 31$ עם מישלוח חינמי!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 4 דקות, hwgeek כתב:

בחיי לא מבין את שיטת המישלוחים של אמאזון, שלחו לי את קנקן הבריטה בUPS SAVER ושמו אותו בקופסה של פי3 מהגודל של המוצר(הקופסא החיצונית כ50*38*30 סנטים.
כל זה למוצר של 31$ עם מישלוח חינמי!

 

לדעתי הם עובדים על תשלום חודשי / שנתי מול חברות המשלוחים או לפי כמות חבילות, לא לפי נפח.

  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, SaarG כתב:

 

לא הייתי בונה על זה, מה גם שלהזכירכם, עוד חודשיים מגיע Black Friday.

 

דווקא גם בפעם הקודמת שהיה מבצע זה התחיל כמה חודשים לפני black friday והוא המשיך בזמן BF וגם אחרי. אני זוכר בוודאות כי קניתי משהו ב"מבצע" של משלוח חינם לפני BF ובסוף ב BF היה משלוח חינם וגם ירד המחיר.

"ai motoare capul doare"

פורסם
לפני 1 דקה, RedLabel כתב:

 

דווקא גם בפעם הקודמת שהיה מבצע זה התחיל כמה חודשים לפני black friday והוא המשיך בזמן BF וגם אחרי. אני זוכר בוודאות כי קניתי משהו ב"מבצע" של משלוח חינם לפני BF ובסוף ב BF היה משלוח חינם וגם ירד המחיר.

 

הלוואי, אני הראשון שאהיה בעד!

  • אהבתי 1
פורסם

אם חשבנו שכל הזמן מתווספים עוד ועוד מוצרים למשלוח חינם. אז לא.
מספר מוצרים שהזמנתי עם משלוח חינם כבר יצאו מהמשלוח חינם. גם חברים הבחינו בכך.

 

ועכשיו צרה חדשה עם דואר ישראל: משלוח חינם מאמזון של 6 פריטים חולק ל2 משלוחים. בעבר הייתי בוחר הפנייה ללוקר והכל היה טוב.

עכשיו דואר ישראל ביטלו את שיתוף הפעולה עם פז ללוקרים, וזה היה אמור להגיע עם דואר שליחים. הראשון היום, השני מחר.

אבל עכשיו כתוב על הראשון שסורבה קבלה, ואקבל עליו זיכוי!

נראה לי שהשליח בכלל לא היה אצלי אלא אצל מישהו אחר.

פניתי לדואר וביקשתי שיספקו לי את החבילה אבל נראה לי שזה אבוד.

מחר בטח יקרה אותו דבר עם השנייה.

אם השירות הנפלא הזה ממשיך ככה, לא חושב שאזמין יותר דברים מאמזון האמריקאי. אולי רק מהגרמני עם DHL.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...