Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, hwgeek כתב:

תודה על העדכון- אכן ידית מומנט נכנסה למישלוח חינם, הזמנתי את זה ונחכה ליראות כמה גרוע זה כבר יכול ליהיות חח:

image.thumb.png.7e5579fbf1e37445d5389a7ff71879d0.png

לדברים עדינים יותר יש לי של דרייב1/4"(עד 25 NM)  של סיגנט שקניתי בל.כ רמלה, את זה אני צריך לברגים הגדולים יותר לייתר

יש לי ידית מומנט דומה לזו, רק יותר גדולה.

ניראת ממש איכותית, בשימוש כשנה ועובדת מעולה!  

  • אהבתי 1
  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תשכחו לאפס את הידית מומנט לאחר השימוש- ברוב ידיות המומנט יש קפיץ, שכשמשאירים אותו תחת עומס הוא מתארך וזה מוציא את הכלי מאיפוס ומקבלים תוצאות לא מדוייקות בלשון המעטה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

נכון, וראיתי שאסור גם לאפס לגמרי כי צריך להשאיר את הקפיץ תחת עומס מינימאלי ולא משוחרר לגמרי.

לא מאמין שאפשר ליקנות ידית מומנט בכ28$ כולל מישלוחה מאמאזון, זה מוצר דיי כבד וכיף ליראות שניכנס למישלוח החינמי, לדעתי לכל אחד שאוהב לטפל ברכב חובה שיהיה לו ידית מומנט זמינה, במיוחד במחירים כאלה.

אנסה להשוות בין הסיגנט 1/4" שיש לי לזה בטווח הערכים המשותף ביניהם (14~25 NM).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

שאלה- חשקה נפשי להפסיק לסחוב בקבוקים :-).

מה דעתכם על הטעם מים מהמסננים של בריטה מאמאזון? ראיתי ששישיית מסננים עולה 22$ והמיכל הזה למקרר רק 30$ ויש את המישלוח החינמי מעל 65$:
אנחנו קונים לרוב שישיות של עין גדי- האם יש טעם לקנות מסנן כזה לקבלת איכות/טעם מים דומה? (יש המון אבנית אצלינו).

*והאם עדיף את המסנן הכחול שמחזיק יותר זמן?

image.thumb.png.ffb68e767b8a8d789e8fbefc3e30b427.pngר

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אצלי חבילה שהוזמנה ב11 לאוגוסט נשלחה לאחר שבועיים.  בשרות הלקוחות נמסר שזמני השילוח החינמיים ארוכים יותר.

בקיצור,  מי שרוצה את החבילה במהירות צריך להמשיך לשלם.

S60 Rdesign

פורסם

 

איחורים במשלוח - יש.

הקפצת מחירים כאשר זה משלוח חינמי- יש. 

 

אני מבין שאמזון שכרו בכיר ישראלי בכול הנוגע למשלוחים לישראל... 

 

מה השלב הבא? מתקשרים אחרי שבועיים שאין את הצבע במלאי ויש רק ורוד? 

פורסם
בתאריך 16.8.2021 בשעה 15:10, m3x7r3m3 כתב:

לא מצאתי דרך לסנן פריטים לפי המשלוח חינם.

 

יש לי רשימות עם מלא פריטים שאני אולי ארצה לקנות, אבל למשל השמלה לילדה עלתה לבד 20$, הכיסוי ל-PS5 עלה 17$, מגיני מסך לטלפון החדש 3 ב-9$, קייס 14$.

 

אבל סתם לדוגמה רציתי סינר כזה:

image.thumb.png.2f6bf2d32802ac0cce64c320db74adb9.png

 

והיו לי 2 כאלה שישבו ברשימות, אבל שניהם לא היו במבצע, אז עשיתי חיפוש על מוצר כזה, ואז ברשימת תוצאות כן רואים מה עם משלוח חינם. אז הוספתי כזה שכן עם משלוח חינם.

 

נשמע שאתה קונה דברים גנריים, בעליאקספרס ושאר האתרים הסיניים המחירים של רוב הדברים האלה יהיו זולים יותר וזה אותו מוצר. יש סיכוי לא רע שהדברים שכתבת עוברים דרופשיפינג מסין לאמזון

קניה מאמזון יעילה בעיקר בתחום של מותגים מערביים (מכל תחום שהוא)

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

לא רק, יש סינון כלשהו בדרופשיפינג, כן הדברים יהיו זולים יותר, אבל לרוב בעלי אני אצטרך לסנן ואולי אפול דווקא על מוצר באיכות קקי.

 

אגב קייס ומגיני מסך - בהחלט מותגים.

שמלה - בסין (מניסיון) המידות לא תמיד תואמות.

כיסוי ל-PS5 יש סיכוי לא רע שהזול בעלי הדוק או רופף מדי.

 

יש לזה חסרונות ויש יתרונות.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 27.8.2021 בשעה 09:14, hwgeek כתב:

עדכון- הרגע קיבלתי שנישלח :-).

עדכון: החבילה נימסרה לי הבוקר, (הצפי המקורי היה ה-9 לספטמבר) :-).

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בשעה טובה ניראה שאמאזון הוסיפו אפשרות לסינון המוצרים שזכאים למישלוח חינמי :-)

image.thumb.png.49becef2a9b495bcdc6afb8a494d97ef.png

  • רעיון טוב! 3

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...