Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^

השאלה אם אתה אשכרה משתמש במה שאתה מזמין, או שזה הולך לפח ואז אתה באמת רכיכה...

 

למשל, ההזמנה האחרונה שלי מעליאקספרס הייתה תיק צד שכמובן נועד לשימוש. אבל ה"שטויות" שלי הן גם כן עבור שימוש, כמו החולצה הזו.

 

ותכל'ס, אפשר היה לוותר על ההזמנה הזו מאמאזון, אבל גם כן, כל זה שימושי:

 

image.png.836cd114f6090796faa9935360c17a82.png

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, yohai71 כתב:

^

השאלה אם אתה אשכרה משתמש במה שאתה מזמין, או שזה הולך לפח ואז אתה באמת רכיכה...

חלילה לפח. זה בד"כ שילוב של כלי עבודה, חומרי גימור וחומרי יצירה, 99 אחוז מתממש לשימוש מעשי.

  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מה הקטע של המחירים הסופיים ההזויים?

לדוגמא הורידו מקלדת שרציתי ל 100 דולר, אבל עם שילוח ומיסים הופ 285 דולר (WTF)?

 

2021-10-24_16h33_38.thumb.png.d79320be9e803e9b50e93b38e30322b9.png

Opel Adam S 2017

פורסם

מוצרים שלא במישלוח חינמי מקיעים עם מחירי מישלוח מפלצתיים.

מה שחינמי- מחירי המישלוח זולים בהרבה לפני הטבת המישלוח מעל 49$.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

@liav12 Out of stock בלי תחזית לחזור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ננצל את הנושא הזה לשאלה על משלוח מאמזון.

תמיד משלוחים מאמזון הגיעו אלי עד דלת הבית. עכשיו אני קבלתי הודעה במסרון על משלוח שעתיד להגיע לסניף דואר ושם אצטרך לאסוף אותו.

האם תקין?

או שדואר ישראל מחפש לו דרך לחסוך.

 

הערה לגבי המשלוח.

משום מה החבילה הזאת, עשתה טיול מחוץ לאיזור הגיאוגרפי של עיר מגורי. ולכן גם נראה לי שהדואר מחפף במשלוח עד הבית.

פורסם

הלכתי לפני שבוע לאסוף חבילה מסניף של דואר שליחים (כלומר לא סניף דואר שמקבל קהל) כי החבילה ישבה שם שבועיים.

 

עולם שלישי במלוא הדרו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אצלי מישלוח מאמאזון גרמניה דרך APG שאמור להגיע עד מחר בערב לפי הצפי מאמאזון - אין שום עידכון מאז ה18 לחודש שהיה בהולנד ולא קיבלתי שום SMS כמו תמיד שאמור להגיע חבילה מאמאזון בקרוב, כניראה זו חבילה שאאלץ לחכות לה הרבה שבועות, מבאס.

image.thumb.png.f94f52a1a34dbd7bb095eef9c0f86916.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

ננצל את הנושא הזה לשאלה על משלוח מאמזון.

תמיד משלוחים מאמזון הגיעו אלי עד דלת הבית. עכשיו אני קבלתי הודעה במסרון על משלוח שעתיד להגיע לסניף דואר ושם אצטרך לאסוף אותו.

האם תקין?

או שדואר ישראל מחפש לו דרך לחסוך.

 

הערה לגבי המשלוח.

משום מה החבילה הזאת, עשתה טיול מחוץ לאיזור הגיאוגרפי של עיר מגורי. ולכן גם נראה לי שהדואר מחפף במשלוח עד הבית.

 

זה לדעתי במשלוחים החינמיים או הזולים.

בעבר זה היה מגיע אלי עד הבית כאשר היה מדובר במשלוח בתשלום.

אני בטוח שכשהם שולחים את זה חינמי זה לא DHL ולכן זה ככה.

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

כל המישלוחים החינמיים מאמאזון US שנישלחו ע"י אמאזון עצמם הגיעו לי ולאחי בבית עם שליח(פעם דואר צבי ואחרים עם כל מני חברות מישלוח), מוזר שמשאירים לו בדואר לאיסוף- אולי תקלה נקודתית?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • מעניין 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני שעתיים, hwgeek כתב:

אצלי מישלוח מאמאזון גרמניה דרך APG שאמור להגיע עד מחר בערב לפי הצפי מאמאזון - אין שום עידכון מאז ה18 לחודש שהיה בהולנד ולא קיבלתי שום SMS כמו תמיד שאמור להגיע חבילה מאמאזון בקרוב, כניראה זו חבילה שאאלץ לחכות לה הרבה שבועות, מבאס.

image.thumb.png.f94f52a1a34dbd7bb095eef9c0f86916.png

זה מעניין, המשלוח שלך מטייל באירופה. כל המשלוחים שלי יצאו מארצות הברית והתנקזו ממקומות שונים ל ניו-ג'רזי (NJ) משם ישירות לארץ ושליח דאר שליחים לדלת.
לפי הכותרת, המוצר שלך יצא מאוסטרליה! 
אגב לפני שנתיים אבד לי משלוח מאמזון ארצות הברית (לא עזב את ארצות הברית בכלל) ןלא ידעו להגיד למה, פשוט קיבלתי את הכסף חזרה ( מוצרים של טרטל ווקס).

בדוק עם שרות לקוחות, זה זמן לא סביר לעיכוב באירופה.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לי חודש שעבר איבדו משלוח מאמזון ארה"ב בתוך ארה"ב

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 5.9.2021 בשעה 14:22, hwgeek כתב:

שמתם לב שהמון מוצרים כבדים נוספו?
בחיי אפילו יש מיקסרים גדולים בכמה שקלים עם מישלוח חינמי חח.

עכשיו מרפרף על אבנים לפיצה, כן כן האבנים הגדולות לתנור גם כלולים במישלוח החינמי והם עולים ממש זול יחסית לארץ.

 

שלח לינק לאבנים טובות, תודה ושתבוא עלייך הברכה

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

הרבה משלוחים של אמזון הולכים לאיבוד באופן יחסי. עשיתי כמה עשרות הזמנות בזמנו ב2019 והיו לפחות 4 חבילות שסטטוס פשוט לא התעדכן בשלב מסויים וזוכתי. כמובן שהמשלוחים גם לא הגיעו מעולם. בנוסף היה 2 משלוחים שנפגמו עוד לפני שיצאו מארה"ב.

המעצבן ביותר דווקא היה השנה, הזמנתי 2 תושבות בולם לסוניק ומישומה הם נשלחו בנפרד - אחת הגיע והשני נעלם והסטטוס לא התעדכן מהרגע שיצא מהמחסן של אמזון. המוצר גם לא היה במלאי אחר כך שבועיים כך שלא יכלתי לקבל משלוח חוזר. בסוף החזרתי את הבודד שקיבלתי והזמנתי במקום אחר.

אם אשווה לרגע לעלי אקספרס ששם אם אסתכל לאורך ההיסטוריה הגעתי לכמה מאות הזמנות - האחוז שהלכו לאיבוד ולא הגיע כלל לדעתי נמוך די משמעותי מאמזון. אומנם היו חבילות שנעלמו וצצו אחרי שלושה חודשים ולפעמים גם חצי שנה (מאשים פה את דואר ישראל נטו) אבל בודדות החבילות שלא הגיעו בכלל.

בקיצור ממש מסקרן מה קורה שם בקטע הזה של האיבוד חבילות, סטטיסטיקה לא משהו לפחות אצלי.

 

 

גם אני שמתי לב שהתווספו המון מוצרים וגם כבדים במיוחד - ראיתי אפילו מדחס מזגן לסוניק עם משלוח חינם חחח. אם היה טורבו במשלוח חינם הייתי מזמין אחד שישב בצד לעת צרה.

עריכה אחרונה על ידי dalet11

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

×
×
  • תוכן חדש...