Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, 

רציתי להתייעץ איך אתם מתעדים טיפולים לרכב שאתם מבצעים לבד ? 

כל השנים טיפלתי לבד ברכבים שלי , מלבד תקלות שדרשו מוסך ביצעתי טיפולים של החלפת שמן, פילטרים, נוזל קירור , פלאגים, רפידות בלימה וכו' .

ידע נרחב יש לי בנושא ואני לא רואה לנכון לשלם על הפעולות האלו למוסך גם מכיוון שיש לי את הציוד, וגם כי אני נהנה מזה מאוד .

הבעיה היא שעד היום היו לי רכבים שבמילא לא טופלו במוסך מורשה עם תיעוד מסודר , וזה היה לי נוח להמשיך לטפל בבית, עם החומרים הכי טובים וידיעה שאני לא מעגל פינות. 

היום ברשותי ניסאן קשקאי 2016 עם תיעודים מלאים במוסך מורשה מהבעלים הקודם , הגיע הרגע וצריך לעשות טיפול שמנים ופילטרים , במורשה רוצים באזור ה 1300 ש"ח על עבודה וחלקים. 

אני רוצה לעשות את הטיפול לבד בבית, עם חלפים מקוריים ושמנים שעומדים בתקן. 

איך אתם ממליצים לתעד את הטיפולים בשביל היום שבו ארצה למכור את הרכב ולא יפסלו אותי על זה שאין לי קבלה ממוסך או תיעוד במורשה.

 

תודה 😀

עריכה אחרונה על ידי dprt

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קבלות ממוסך מורשה מן הסתם לא יהיו לך.

אתה יכול לעשות קובץ אקסל ולרשום כל דבר שעשית ואת התאריך, קילומטרז', את שמות החלקים שהחלפת וכמה הם עלו. אם ממש בא לך להיות פדנט שמור גם קבלות של החלפים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני שומר קבלות על החלפים, ורושם על הקבלה לצורך איזה טיפול הם נרכשו. 

באקסל אני רושם קילומטראז' ותאריך, ומצלם את הפריטים כשהם באריזה ואת הרכב על בוקים. 

יותר מזה אני לא חושב שאי אפשר לעשות.

מי שיפסול את הרכב שלך בגלל זה, שיהיה לו לבריאות. בדיוק כמו שאתה ואני יודעים להעריך מי שמטפל בעצמו ברכבו, ויודעים לסנן, יש עוד אנשים שיעריכו זאת. אתה תצטרך רק אחד כזה כדי למכור לו את הרכב, כשיגיע הזמן.

בהצלחה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אם הייתי קונה, קובץ אקסל לא היה מספיק, הייתי רוצה לראות קבלות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קבלות על חלפים או על עבודה ?

האם קבלה ותיעוד תמונות זה מספיק לדעתך ? 

או שרק קבלה ממוסך?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

אם אתה מטפל במוסך אז יש להם קבלה ופירוט מה הוחלף.

אם אתה מטפל לבד לדעתי אנשים יקצו לראות קבלות על החלפים כמו פילטרים,שמן,מצתים דברים כאלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עד היום לכל רכב ודו"ג הייתי עושה קלסר משלו ושומר שם קבלות, בעת המכירה הצגתי את הקלסר עם הקבלות.

בדו"ג למשל טיפלתי לבד, ברכבים חלקית. שמרתי קבלות של הפלאגים, אטמים, רפידות, שמנים וחלקי חילוף נוספים.

ולפעמים גם הצגתי בנוסף תמונות מחלק מהטיפולים.

אנשים הופתעו לטובה מהקלסר והרישומים בו, וזה הספיק.

 

לדעתי כמו ש@שביט הציע

לפני 5 שעות, שביט כתב:

אני שומר קבלות על החלפים, ורושם על הקבלה לצורך איזה טיפול הם נרכשו. 

באקסל אני רושם קילומטראז' ותאריך, ומצלם את הפריטים כשהם באריזה ואת הרכב על בוקים. 

יותר מזה אני לא חושב שאי אפשר לעשות.

 

לפני 54 דקות, yulianx כתב:

אם הייתי קונה, קובץ אקסל לא היה מספיק, הייתי רוצה לראות קבלות.

 

בנוסף הייתי משייך את הקבלות לדף טיפול - וכמו שגם הציעו תמונות.

אם או בעזרת רשימת הקילומטראז' שמופיע בדף הטיפול גם על החשבוניות, או בדף טיפול - מס' חשבונית של החלק.

בקיצור שיהיה מסודר. 

 

ברכב הנוכחי הטיפולים נרשמים במחשב הרכב ובשרתים של היצרן, לכן שם אני מעדיף כן לטפל במוסך שיש לו גישה לפלטפורמה של היצרן, לצורך שמירה על הערך בעת המכירה.

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם

הלוואי עליי שהייתי יודע, וככה הייתי מחליף לרכב שלי את המוצרים הכי טובים ולא סיני שהם קונים ב 2 שקל ודוחפים לך ב 1000 נמאס לי מזה כבר 

פורסם

 

 

יש אצלי קובץ אקסל שמחולק ל3 גליונות:

1. פירוט טיפולים (11 שנים אחורה מסודר) עם העמודות הבאות:

-שם החלק

-מאיפה נקנה

-מק"ט

-ק"מ 

-תאריך

-מחיר

image.thumb.png.344af389785847d294fcdc6452fdd9a9.png

2. טבלת שגרת טיפולים

image.thumb.png.d03613a6dda03965ef5a469a3a7db893.png

3. הוצאות נוספות וחישוב מצטבר

image.thumb.png.987b2c2a9344f942ca175350a1b00b9d.png

 

 

אם תרצה את הקובץ בתור תבנית, בשמחה.

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

 

 

יש אצלי קובץ אקסל שמחולק ל3 גליונות:

1. פירוט טיפולים (11 שנים אחורה מסודר) עם העמודות הבאות:

-שם החלק

-מאיפה נקנה

-מק"ט

-ק"מ 

-תאריך

-מחיר

image.thumb.png.344af389785847d294fcdc6452fdd9a9.png

2. טבלת שגרת טיפולים

image.thumb.png.d03613a6dda03965ef5a469a3a7db893.png

3. הוצאות נוספות וחישוב מצטבר

image.thumb.png.987b2c2a9344f942ca175350a1b00b9d.png

 

 

אם תרצה את הקובץ בתור תבנית, בשמחה.

 

שאפו! אתה מבצע הכל בעצמך?

פורסם
בתאריך 21.3.2021 בשעה 18:38, yulianx כתב:

אם אתה מטפל לבד לדעתי אנשים יקצו לראות קבלות על החלפים כמו פילטרים,שמן,מצתים דברים כאלו.

 

בתאריך 21.3.2021 בשעה 18:20, yulianx כתב:

אם הייתי קונה, קובץ אקסל לא היה מספיק, הייתי רוצה לראות קבלות.

מעניין.. תסתכל את הפירוט שלי, ככה זה 11 שנים אחורה. על חלק מהדברים אפשר למצוא כמובן בגיבוי תמונות שלי, לפי התאריך. האם באמת היית מבקש גם צילומי חשבוניות של כל החלפים 11 שנה אחורה ולא סומך על בן אדם (אובססיבי ןחולה) שמנהל מעקב כזה מדויק? מעניין

לפני שעה, netanel1014 כתב:

שאפו! אתה מבצע הכל בעצמך?

נכון

פורסם

אישית?

לא הייתי קונה מבן אדם זר רכב שטופל לבד.

 

אבל במידה וכן, לפחות 2/3 טיפולים אחרונים.

אחרת איזה גיבוי יש לטבלת אקסל?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא נורא, כשאמכור רכב ההפסד כולו שלך (לא אישי, אלא של מי שחושב בצורה כזו)

אני מעדיף לקנות רכב מכנופצון מלוכלך מאשר אדם שמפקיד את רכבו בידי המוסך עם צק פתוח

  • מעניין 2
פורסם

^^^

בדיוק באתי לרשום שלאקסל אין גיבוי @yulianx הקדמת אותי, אבל חשבוניות לעומת זאת אפשר לאמת מול ספקים זה משהו אחר.

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

×
×
  • תוכן חדש...