Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, yogev20 כתב:

צמיגים סיניים לא מעידים בשום צורה על מצב הרכב. חלק גדול שומרים על הרכב ומטפלים בו באהבה בלי לחסוך מאומה. אבל צמיגים, הם שמים סיניים, מחוסר מודעות לרוב. חלק נוסף מוכר את הרכב אז לא אכפת להם להרכיב צמיגים "חדשים" אפילו סיניים, כי רוב רובם של רוכשי רכבים (מחוץ לפורום) לא יודעים מה המשמעות - עבורם צמיג חדש, זה מעולה.

 

חוץ מזה הלוואי שכל הרכבים שאני ארכוש ביד שנייה, יהיה שמורים למופת, ורק צמיגים שחוקים/הרוסים או סיניים. (אשמח להיות הראשון שקונה אותם, במלוא הכסף)

כן, זו בדיוק הכוונה שלי

פורסם

חוסר מודעות שמתבטא בצמיגים סינים, מתבטא גם במקומות אחרים (חלפים זולים יותר שהמוסך מציע, או מילוי מי ברז מפעם לפעם ברדיאטור)

מי ששם צמיגים איכותים, כפי שנאמר, עושה רושם טוב ומשם אפשר לראות גם אם טיפל טוב ברכב.

יש כמובן יוצאים מן הכלל, אבל שוב, החוסר מודעות הזה זה ההבדל בין מי שמטפל ברכבו למי שחי מטיפול לטיפול 

פורסם

חוסר מודעות של אדם ששם צמיגים סינים זה גם סימן לחוסר מודעות של אדם ששם פילטר שמן תחליפי, שמן מאיכות זולה, ברקסים סיניים כי חבל על העוד כמה שקלים של מקוריות/חליפי איכותי ומה יקרה אם יש חוסר של מים בקטנה שים קצת מי עדן וסגרת סיפור מקסימום נבדוק טיפול הבא.

פורסם (נערך)

לי יש טיוטה קורולה 2006 240.000אלף קילומטר, כחדשה ללא שריטה מטופלת כמו חדש הכול מקורי .

שמורה במצב שאני עובר לפעמים דרך המוסך שיעשה סתם בדיקה,ועם כל זה אני עם צמיגים סינים אז זה ממש לא ראיה לומר שהרכב לא מטופל...ולכן לפסול אותו

עריכה אחרונה על ידי טיוטה
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, טיוטה כתב:

לי יש טיוטה קורולה 2006 240.000אלף קילומטר, כחדשה ללא שריטה מטופלת כמו חדש הכול מקורי .

שמורה במצב שאני עובר לפעמים דרך המוסך שיעשה סתם בדיקה,ועם כל זה אני עם צמיגים סינים אז זה ממש לא ראיה לומר שהרכב לא מטופל...ולכן לפסול אותו

אפשר לדעת מה היה השיקול לשים צמיגים סיניים?

 

החלפתי לא מזמן גם רבעייה, השיקול שהנחה אותי לא לקחת סיני זה מרחק הבלימה.

הצצה במבחנים שנעשו על שלל צמיגים בחו"ל הראו שמרחק הבלימה בפאלקן כמו בצמיגים ממותגים כתלות בדגם ולפעמים אפילו קצר יותר,בצמיגים סיניים מרחק הבלימה מתארך בכמה מטרים על יבש ו10+ מטר על רטוב. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Dimo

פורסם

אני אישית מחליף כל שנה צמיגים וזה הסיבה שאני מעדיף סינים, וגם בגלל שאני לא מרגיש שום הבדל גם שהרכבתי את ההכי  טובים

פורסם

עד שתעשה בלימת חירום, תאבד אחיזה בסיבוב או תיכנס למצב ציפה כשאתה נקלע לשבר ענן. מצב בו יש כל כך הרבה מים על הכביש שהצמיג לא מספיק לנקז אותם החוצה, והאוטו הופך לאוניה ללא הגה. מסוכן ביותר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
אני אישית מחליף כל שנה צמיגים וזה הסיבה שאני מעדיף סינים, וגם בגלל שאני לא מרגיש שום הבדל גם שהרכבתי את ההכי  טובים
גאוני : פעם בשנה סינים במקום פעם ב 3 שנים מישלין / גידייר - גם משלם יותר וגם נוסע על צמיגים גרועים מבחינת האחיזה ומרחק בלימה.
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

"אני מתדלק ב200 שקל תמיד ולא מרגיש את המחיר"

 

היה פעם חשמלאי שבא אלי עם GMC ונדורה . שאלתי אותו "הדלק לא כבד לך ? " 

"אני מתדלק באשראי ולא מרגיש" היתה תשובתו האינטיליגנטית וכך גם העבודה שלו נראתה

  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעתיים, טיוטה כתב:

לי יש טיוטה קורולה 2006 240.000אלף קילומטר, כחדשה ללא שריטה מטופלת כמו חדש הכול מקורי .

שמורה במצב שאני עובר לפעמים דרך המוסך שיעשה סתם בדיקה,ועם כל זה אני עם צמיגים סינים אז זה ממש לא ראיה לומר שהרכב לא מטופל...ולכן לפסול אותו

 

כמוך הם רוב האנשים, מטפלים במוסכים טובים/מורשים, לא חוסכים כלום על המנוע וחיצונית, ויש להם צמיגים סיניים. מכיר רבים וטובים, עם זה חברים/משפחה/שכנים - הרכב מצוחצח, מטופל במוסכי יבואן, אבל צמיגים, זה לא חשוב.

 

כמובן שבין זה לבין שמירת רכב, המרחק רב. (כמו שאמרתי, קשר רופף, שלא קיים במציאות)

 

יחד עם זה, מציע לך להעיף את הצמיגים הסיניים, רכוש מותג איכותי/מוכר, שיחזיק לך יותר זמן, וגם יהיה יותר זול בשקלול שנתי (צמיג איכותי מחזיק 3/4 שנים לפחות , לא שנה) שלא נדבר על הדבר החשוב ביותר - בטיחות.  ורצוי לעשות את זה כמה שיותר מהר. 

 

 

פורסם

אני האחרון שיפסול רכב בגלל צמיגים סיניים, זה לא מעיד בשום שלב על מצב הרכב. 

נהפכו, הלוואי שכל הרכבים שאני קונה ביד שנייה, יהיו שמורים למשעי, והצמיגים יהיו סיניים, אפילו בלויים.

זה הדבר האחרון שאני מסתכל עליו ברכישת רכב. (מצב הצבע, שחיקה פנימית שלא ניתנת לתיקון, מכות חנייה

שלדה נקייה, טיפולים בזמן - אלה הדברים היותר חשובים עבורי)

 

עכשיו קניתי רכב (מעט בלחץ שלא אופייני לי) ועשיתי יישור קו בסכום מעל ל 4K (וזה לא הסוף)

חבל שלא היו לרכב רק צמיגים סיניים להחלפה. (וטיפול שגרתי)

 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 4.2.2021 בשעה 10:13, vladclar כתב:

ממש רגיש לרעש - תשקיע ותקנה Michelin primacy 4 או Goodyear Efficient grip performance
כי גם פאלקן לא הכי שקטים.

את הגודייר אפשר להזמין ישירות מהיבואן, אם לא תמצא יותר זול בצמיגיות בסביבתך

https://www.itire.co.il/mobile/search.php?searchBy=tier&searchNow=1&width=185&height=55&koter=16

לאחר שנפסלתי ביום שישי בטסט על 2 הצמיגים האחוריים החלטתי להחליף כבר את כל הרביעייה.

4 שנים ו 66000 ק"מ ה FALKEN עשו את שלהם ללא בעיות.

הזמנתי עכשו רביעיית Goodyear Efficient grip performance טריים ובמחיר טוב לאחר הנחת הייטקזון. יורכבו בעז"ה מחר.

תודה על ההמלצה

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם
לפני 3 שעות, zvigolden כתב:

לאחר שנפסלתי ביום שישי בטסט על 2 הצמיגים האחוריים החלטתי להחליף כבר את כל הרביעייה.

4 שנים ו 66000 ק"מ ה FALKEN עשו את שלהם ללא בעיות.

הזמנתי עכשו רביעיית Goodyear Efficient grip performance טריים ובמחיר טוב לאחר הנחת הייטקזון. יורכבו בעז"ה מחר.

תודה על ההמלצה

מה זה מחיר טוב? מחזיק הייטקזון

לפני 3 שעות, zvigolden כתב:

לאחר שנפסלתי ביום שישי בטסט על 2 הצמיגים האחוריים החלטתי להחליף כבר את כל הרביעייה.

4 שנים ו 66000 ק"מ ה FALKEN עשו את שלהם ללא בעיות.

הזמנתי עכשו רביעיית Goodyear Efficient grip performance טריים ובמחיר טוב לאחר הנחת הייטקזון. יורכבו בעז"ה מחר.

תודה על ההמלצה

ואם אתה כ"כ מרוצה מהפאלקן למה אתה מרכיב עכשיו גודייר? 

( הולך להרכיב פאלקן ZE310 במקום הEfficientgrip שיש לי כרגע. 

×
×
  • תוכן חדש...