Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדנלופ היו ועדיין קיימים דגמים לא מוצלחים.
Kleber או falken שהצעתי לגמרי בסדר

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 12 שעות, רועי5 כתב:

 כנראה שאני לא מבין, אבל לא רואה את מה שאתם רואים בצמיגים האלו, לא מזהה קרעים, אין סדקים

 

זה לא רק אתה, גם אני לא מזהה כלום (דרך התמונה) שמחייב פסילת הצמיגים.

אבל אם פסלו אותם בטסט, כנראה יש דברים שלא רואים דרך תמונות. 

פורסם

חורף, יורד גשם מדי פעם, הדבר היחיד שמחבר את הרכב לכביש זה הצמיגים. אם יש לך יצרן שאתה מכיר, לא סיני, שמציע מחיר של עד 400 שח לצמיג - תפרגן לעצמך וגם לזה שיקנה ממך וקנה. זה יציל אותך ברגע האמת, יתרום לחסכון בדלק, ליציבות, לבלימה. וגם מי שיקנה את הרכב יעריך את זה. לא שווה לך את זה?? 

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

הבחור היה בטסט ואמרו לו להחליף צמיגים, ככול הנראה המטרה של הבוחן הייתה לא לגרום לו לחזור לטסט חוזר ולהרוויח עליו עוד כמה שקלים והוא לא שלח אותו לפנצריה ליד ל"חבר שלו שיעשה לו מחיר ותגיד שמושון שלח אותך" אלא קיבל את המילה שלו ונתן לו לעבור תוך הבטחה שיחליף צמיגים. כנראה שהבוחן ראה משהו שאנחנו לא ראינו בתמונות, אני לא הייתי לוקח סיכון להמליץ לו להמשיך לנסוע עליהם בהסתמך על תמונה ולמען האמת הבחור נתן את המילה שלו- מבחינתי זה גם שווה משהו.

אני ממליץ לך לחפש צמיג טוב לא סיני שמתאים לסדר גודל של המחירים שאתה רוצה להשקיע, אין צורך בפרימיום בייחוד כשאתה לא מתכוון להמשיך להחזיק באוטו לעוד הרבה שנים אבל גם אל תלך על צמיגים ממש זולים אלא אם האוטו עם שלט למכירה עליו ועומד לסגור עסקה...

פורסם (נערך)

אל תגע בקלבר HP4,  שמו לי אותו קדימה כי הייתי לחוץ להגיע לעבודה בזמן תיקון פנצר בדופן (והחלפתי סט בני שנה..) ולא היה פאלקן במלאי, שילמתי ביוקר על זוג קלבר (375 לצמיג) והם מרעישים בגדול ברמה שזה מטריד אותי. אני עם פאלקן ZE310 שהחליפו את ה914 אחרי 3 וחצי שנים ואני מבסוט, אחלה תמורה למחיר (300 שקל לצמיג)

אני עם מידה דומה לשלך 205-60-16

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

טוב לדעת על קלבר כי אני ממש רגיש לרעש.

אני עומד בפני החלפת רביעיה במידה לא נפוצה 185.55.16  83V

היום יש פאלקן 914 ואחת ההצעות באתרים היא קלבר בנוסף לפאלקן ZE310.

לפעמים האתרים מציעים גם גודייר וברידג'סטון אך אינני יודע אם אכן הם זמינים.

 

 

 

פורסם

ממש רגיש לרעש - תשקיע ותקנה Michelin primacy 4 או Goodyear Efficient grip performance
כי גם פאלקן לא הכי שקטים.

את הגודייר אפשר להזמין ישירות מהיבואן, אם לא תמצא יותר זול בצמיגיות בסביבתך

https://www.itire.co.il/mobile/search.php?searchBy=tier&searchNow=1&width=185&height=55&koter=16

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, Roycohen1979 כתב:

הבחור היה בטסט ואמרו לו להחליף צמיגים, ככול הנראה המטרה של הבוחן הייתה לא לגרום לו לחזור לטסט חוזר ולהרוויח עליו עוד כמה שקלים והוא לא שלח אותו לפנצריה ליד ל"חבר שלו שיעשה לו מחיר ותגיד שמושון שלח אותך" אלא קיבל את המילה שלו ונתן לו לעבור תוך הבטחה שיחליף צמיגים. כנראה שהבוחן ראה משהו שאנחנו לא ראינו בתמונות, אני לא הייתי לוקח סיכון להמליץ לו להמשיך לנסוע עליהם בהסתמך על תמונה ולמען האמת הבחור נתן את המילה שלו- מבחינתי זה גם שווה משהו.

אני ממליץ לך לחפש צמיג טוב לא סיני שמתאים לסדר גודל של המחירים שאתה רוצה להשקיע, אין צורך בפרימיום בייחוד כשאתה לא מתכוון להמשיך להחזיק באוטו לעוד הרבה שנים אבל גם אל תלך על צמיגים ממש זולים אלא אם האוטו עם שלט למכירה עליו ועומד לסגור עסקה...

בכל מקרה אני אחליף עוד השבוע. פשוט משתף בהתלבטות
לא צריך להחליף בגלל ה"מילה" שלי, המשפחה שלי חשובה יותר :)

פורסם

אגב, גם אני אישית מסתכל על צמיגים כשאני רוכש רכב, ואם יש סיני זה אוטומטית אומר לי שכל הרכב מתוחזק בתחזוקת שבר (גם אם זה לא נכון). אם יש צמיגים טובים אני יכול לסמוך על כך שהבעלים עושה קצת מעבר למינימום הנדרש, ושיש על מה לדבר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, EliC25 כתב:

אגב, גם אני אישית מסתכל על צמיגים כשאני רוכש רכב, ואם יש סיני זה אוטומטית אומר לי שכל הרכב מתוחזק בתחזוקת שבר (גם אם זה לא נכון). אם יש צמיגים טובים אני יכול לסמוך על כך שהבעלים עושה קצת מעבר למינימום הנדרש, ושיש על מה לדבר.

גישה מעניינת
תכלס הרבה אנשים שאני מכיר, כאלה שאפילו מטפלים במוסך מורשה כי הם מקובעים, שמים איזה צמיג במחיר סביר שהפנצרמאכר מציע. לא מבינים כל כך במותגים ופרימיומים

כמו כן, כרגע היא נועלת גודייר אפישנגריפ SUV, רוצה לקנות? ;)

פורסם (נערך)
לפני כשעה, vladclar כתב:

ממש רגיש לרעש - תשקיע ותקנה Michelin primacy 4 או Goodyear Efficient grip performance
כי גם פאלקן לא הכי שקטים.

את הגודייר אפשר להזמין ישירות מהיבואן, אם לא תמצא יותר זול בצמיגיות בסביבתך

https://www.itire.co.il/mobile/search.php?searchBy=tier&searchNow=1&width=185&height=55&koter=16

אין מישלין במידה הזו .

דווקא לפאלקן ZE310 דירוג רעש 67 db שזה טוב מאוד.

אגב , אני מתקשה לבודד מקור רעש באוטו .

האם מהצמיגים או מהמנוע ומי יותר דומיננטי ?

כלומר יתכן שאבחר צמיג שנחשב שקט אבל זה לא יעזור הרבה כי האוטו רועש מצד עצמו.

לפני 52 דקות, Underdog6524 כתב:

גישה מעניינת
תכלס הרבה אנשים שאני מכיר, כאלה שאפילו מטפלים במוסך מורשה כי הם מקובעים, שמים איזה צמיג במחיר סביר שהפנצרמאכר מציע. לא מבינים כל כך במותגים ופרימיומים

כמו כן, כרגע היא נועלת גודייר אפישנגריפ SUV, רוצה לקנות? ;)

אין כאן שחור ולבן אבל כשאני רואה שהבעלים הרכיב צמיג איכותי יש לו רושם ראשוני טוב יותר אצלי.

אם אראה אוטו שמור ומטופל היטב באופן מתועד ורק צמיגים נחותים , אשקול להתקדם ולקזז החלפה לצמיגים איכותיים.

אני בעצמי קניתי ניסאן נוט מקרסו טריידאין עם ספר טיפולים מלא מהיבואן אך הצמיגים היו לא טובים.

חלק קונטיננטל יבשים לגמרי וחלק סינים זולים.

התקזזנו חלקית על המחיר

(הם נתנו זיכוי כל כך נמוך שאפילו בסין לא נוסעים על כאלה זולים אבל התעקשו לא לתת יותר) , לקחתי את הזיכוי והוספתי מה שנדרש לרביעיית פאלקן 914

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם
לפני 18 דקות, zvigolden כתב:

אין מישלין במידה הזו .

דווקא לפאלקן ZE310 דירוג רעש 67 db שזה טוב מאוד.

אגב , אני מתקשה לבודד מקור רעש באוטו .

האם מהצמיגים או מהמנוע ומי יותר דומיננטי ?

כלומר יתכן שאבחר צמיג שנחשב שקט אבל זה לא יעזור הרבה כי האוטו רועש מצד עצמו.

אין כאן שחור ולבן אבל כשאני רואה שהבעלים הרכיב צמיג איכותי יש לו רושם ראשוני טוב יותר אצלי.

אם אראה אוטו שמור ומטופל היטב באופן מתועד ורק צמיגים נחותים , אשקול להתקדם ולקזז החלפה לצמיגים איכותיים.

אני בעצמי קניתי ניסאן נוט מקרסו טריידאין עם ספר טיפולים מלא מהיבואן אך הצמיגים היו לא טובים.

חלק קונטיננטל יבשים לגמרי וחלק סינים זולים.

התקזזנו חלקית על המחיר

(הם נתנו זיכוי כל כך נמוך שאפילו בסין לא נוסעים על כאלה זולים אבל התעקשו לא לתת יותר) , לקחתי את הזיכוי והוספתי מה שנדרש לרביעיית פאלקן 914

מה ההבדל בין ה310 ל914? 

פורסם

צמיגים סיניים לא מעידים בשום צורה על מצב הרכב. חלק גדול שומרים על הרכב ומטפלים בו באהבה בלי לחסוך מאומה. אבל צמיגים, הם שמים סיניים, מחוסר מודעות לרוב. חלק נוסף מוכר את הרכב אז לא אכפת להם להרכיב צמיגים "חדשים" אפילו סיניים, כי רוב רובם של רוכשי רכבים (מחוץ לפורום) לא יודעים מה המשמעות - עבורם צמיג חדש, זה מעולה.

 

חוץ מזה הלוואי שכל הרכבים שאני ארכוש ביד שנייה, יהיה שמורים למופת, ורק צמיגים שחוקים/הרוסים או סיניים. (אשמח להיות הראשון שקונה אותם, במלוא הכסף)

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...