Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, zvigolden כתב:

הייטק זון נותן 12% הנחה אצל גודייר. יצא 398 ליחידה אחרי ההנחה
הצמיגיות שאני מכיר באיזור שלי רצו על הפאלקן 350 - 380 ולא אטריח את עצמי לנסוע הרבה בשביל אולי לחסוך 100 שקל במקום אחר.

ההפרש הקטן והטריות שביררתי בטלפון (ייצור 4420 נאמר לי) שכנעו אותי להזמין גודייר. בכל אופן מותג מוביל.
 

היום ההחלפה בוצעה אצל "היפר צמיג" פתח תקווה לרביעיית הגודייר שהוזמנה מ itire.

תאריך הייצור נכון כמו שהתחייבו לי בטלפון.

נדרש גם כוון גלגלים עקב מכות מדרכה ובאמפרים.

לדבריהם הבחירה שלי נכונה והדגם הזה של גודייר יותר מוצלח מהפאלקן המקביל.

392 ליחידה של גודייר (מחיר לאחר ההנחה) לעומת כ 350 עד 380 לפאלקן אין שאלה במה לבחור.

לאחר נסיעה קצרה נדמה לי שהאוטו קצת יותר "קליל".

 

תודה לטסטר שהכשיל אותי על צמיגים אחוריים וכפה עלי להשקיע בבטיחות ולא לדחות.

אין לו שום רווח מזה ורק עשה את עבודתו נאמנה.

תודה לוולאד על העצה לשקול את הגודייר.

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם (נערך)
בתאריך 7.2.2021 בשעה 21:40, zvigolden כתב:

במידה הזו יש מבצעים באוטו דיפו .

הבן שלי צריך 2 צמיגים בגודל 195.65.15 91h 

הם מפרסמים קונטי eco5 ב 293 ומישלין פרימסי 4 ב 328. שלחתי אותו לסניף תלפיות ירושלים ואני מקווה שלא נתאכזב

לצערי התאכזבתי קשות מההתנהלות של אוטו דיפו .

 

יש את המחיר שהם מפרסמים ברשת אבל ניתן רק באשראי להזמין ולא על ידי שובר .

יש לי שובר אליהם דרך BUYME ויש רובריקה באתר למילוי קוד הקופון אך זה לא עובד .

שירות לקוחות BUYME הסביר שעלי להגיע פיזית לסניף.

יש באתר אוטודיפו טלפון של הסניף שלא עובד.

פנייה לשירות לקוחות של אוטודיפו ואמרו לי שיש להגיע פיזית לסניף .

אין אפשרות לברר מה יש במלאי זמין.

הבן הגיע לסניף תלפיות , אין מישלין , ניסו לדחוף דנלופ 800 fm . אמרתי לו לא לקחת.

 

במקרה הייתי ליד הסניף בכפר סבא . שאלתי אם אני יכול לשלם עם הקופון ויסופק בירושלים . 

בהתחלה אמרו לא . הגיע המנהל ואמר כן אך מה המחיר ? לא מה שמפורסם באתר אלא יקר ב150 לזוג המישלין. 

 

כאן כבר נמאס לי לגמרי ואחפש לבן שלי מישהו נורמלי בירושלים.

 

אני ממש לא מבין איך אין טלפון לבירור , אין אפשרות לבירור מלאי וטריות . אנחנו ב 2021 לא כן ?

 

לעומתם הקנייה של רביעית הגודייר מ itire עברה 100% חלק . כל מה שאמרו , קיימו.

 

אוטו דיפו - אכזבתם בגדול . חבל

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם (נערך)

סוף דבר עם הצמיגים לבן שלי :

הזמנתי מ - autotire   שתי יחידות מישלין פרימסי 4 במחיר טוב.

מרגע שהשארתי הודעה באתר חזרו אלי תוך דקות , מחיר תחרותי , טריות צמיג ומותג מוביל - ככה עסק אמור לעבוד. 

הורכב היום בצמיגי רונדו גבעת שאול ירושלים ובנוסף נדרש כיוון פרונט שבוצע במקום אחר.

 

קוצים לאוטו דיפו - שושנים ל autotire ול itire

 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
×
×
  • תוכן חדש...