Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 52 דקות, zvigolden כתב:

לאחר המבצע של גודייר יצא אותו מחיר פאלקן וגודייר

ובנוסף , ווידאתי טריות בטלפון

לפני 33 דקות, Underdog6524 כתב:

תודה רבה חברים. נרכש ב350 לצמיג

20210207_153236.jpg

תתחדש וסע בדרכים טובות

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, Underdog6524 כתב:

תודה רבה חברים. נרכש ב350 לצמיג

 

תתחדש.

 

אגב, התקשרתי לפני כמה ימים "לגלגלי המגן" לברר על מישלן פרמיסי4 אם הגיעו לארץ (היה עיכוב)

לדבריו הגיעו רק בקוד מהירות V.  מה שמייקר את המחיר ל -345 ש"ח לצמיג. (יותר זולים פאלקן?)

אצל אנטון מישלן פרמיסי4 דרשו 1250 לצמיג. (קוד מהירות לא V -עבורי הם מספיקים בהחלט)

 

לא החלטתי עדיין אם ללכת על מישלן, או על גודייר שאני מכיר שנים. (הפרשי מחירים לא גדולים)

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Underdog6524 כתב:

מה זה מחיר טוב? מחזיק הייטקזון

ואם אתה כ"כ מרוצה מהפאלקן למה אתה מרכיב עכשיו גודייר? 

( הולך להרכיב פאלקן ZE310 במקום הEfficientgrip שיש לי כרגע. 

הייטק זון נותן 12% הנחה אצל גודייר. יצא 398 ליחידה אחרי ההנחה
הצמיגיות שאני מכיר באיזור שלי רצו על הפאלקן 350 - 380 ולא אטריח את עצמי לנסוע הרבה בשביל אולי לחסוך 100 שקל במקום אחר.

ההפרש הקטן והטריות שביררתי בטלפון (ייצור 4420 נאמר לי) שכנעו אותי להזמין גודייר. בכל אופן מותג מוביל.
 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם
לפני שעתיים, yogev20 כתב:

 

תתחדש.

 

אגב, התקשרתי לפני כמה ימים "לגלגלי המגן" לברר על מישלן פרמיסי4 אם הגיעו לארץ (היה עיכוב)

לדבריו הגיעו רק בקוד מהירות V.  מה שמייקר את המחיר ל -345 ש"ח לצמיג. (יותר זולים פאלקן?)

אצל אנטון מישלן פרמיסי4 דרשו 1250 לצמיג. (קוד מהירות לא V -עבורי הם מספיקים בהחלט)

 

לא החלטתי עדיין אם ללכת על מישלן, או על גודייר שאני מכיר שנים. (הפרשי מחירים לא גדולים)

על איזה מידות אתה מדבר? 

אני עם 215/65/16 מישלן באזור ה500 שקל ליחידה. זה פער של 150 לצמיג, לאוטו שאני לא בטוח כמה זמן אני נשאר איתו, אני חושב שעשיתי עסקה טובה

לפני שעתיים, zvigolden כתב:

הייטק זון נותן 12% הנחה אצל גודייר. יצא 398 ליחידה אחרי ההנחה
הצמיגיות שאני מכיר באיזור שלי רצו על הפאלקן 350 - 380 ולא אטריח את עצמי לנסוע הרבה בשביל אולי לחסוך 100 שקל במקום אחר.

ההפרש הקטן והטריות שביררתי בטלפון (ייצור 4420 נאמר לי) שכנעו אותי להזמין גודייר. בכל אופן מותג מוביל.
 

החשבון שאני עשיתי למידה שלי נתן לי 540~ מינוס 12%

עדיין יש פער

פורסם

במידה הזו יש מבצעים באוטו דיפו .

הבן שלי צריך 2 צמיגים בגודל 195.65.15 91h 

הם מפרסמים קונטי eco5 ב 293 ומישלין פרימסי 4 ב 328. שלחתי אותו לסניף תלפיות ירושלים ואני מקווה שלא נתאכזב

פורסם
לפני שעתיים, zvigolden כתב:

במידה הזו יש מבצעים באוטו דיפו .

הבן שלי צריך 2 צמיגים בגודל 195.65.15 91h 

הם מפרסמים קונטי eco5 ב 293 ומישלין פרימסי 4 ב 328. שלחתי אותו לסניף תלפיות ירושלים ואני מקווה שלא נתאכזב

שווה לבדוק אצל הבחור שהייתי אצלו היום. מקצועי אמין וממש זול 

מחסני צמיגים במודיעין

פורסם
לפני 15 שעות, zvigolden כתב:

במידה הזו יש מבצעים באוטו דיפו .

הבן שלי צריך 2 צמיגים בגודל 195.65.15 91h 

הם מפרסמים קונטי eco5 ב 293

נשמע הרבה יותר מדיי זול האמת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז - אני בספק רב שהפורום ייעץ לך להחליף לדאנלופ SP\FM800.
זה צמיג זבל.

לפות"ש - הצמיגים בתמונות לא נראים יבשים מאד וגם נראה שיש להם עוד 'בשר' בסוליה, שכן טרם הגיעו לסימון השחיקה.
על בסיס התמונות - לא הייתי רץ להחליף ברכב שעומד להימכר ולא נוסע הרבה, אבל שוב - תמונה היא רק תמונה ולכן קח את ההמלצה שלי בערבון מוגבל.
בנוסף - שלא יהיה פה ספק לאף אחד, צמיג טוב וחדש יאחוז טוב יותר מצמיג טוב וישן, הפאלקן שהומלצו לך הם צמיגים שהאחיזה שלהם טובה מאד, על אף מחירם הזול יחסית, הפשרה שם במקומות אחרים שלדעתי כבר הזכרתי כאן (נוחות, רעש).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני שעתיים, shellcase כתב:

ברווז - אני בספק רב שהפורום ייעץ לך להחליף לדאנלופ SP\FM800.
זה צמיג זבל.

לפות"ש - הצמיגים בתמונות לא נראים יבשים מאד וגם נראה שיש להם עוד 'בשר' בסוליה, שכן טרם הגיעו לסימון השחיקה.
על בסיס התמונות - לא הייתי רץ להחליף ברכב שעומד להימכר ולא נוסע הרבה, אבל שוב - תמונה היא רק תמונה ולכן קח את ההמלצה שלי בערבון מוגבל.
בנוסף - שלא יהיה פה ספק לאף אחד, צמיג טוב וחדש יאחוז טוב יותר מצמיג טוב וישן, הפאלקן שהומלצו לך הם צמיגים שהאחיזה שלהם טובה מאד, על אף מחירם הזול יחסית, הפשרה שם במקומות אחרים שלדעתי כבר הזכרתי כאן (נוחות, רעש).

האוטו נוסע בכל מקרה, הנסועה שלי עומדת על 18k לשנה, כתבתי שלא יודע עוד כמה זמן אחזיק אותו.

ברגע שאמר לי הטסטר להחליף, לא היה לי ספק שאחליף. הבטיחות בעיניי במקום הראשון

×
×
  • תוכן חדש...