Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, Underdog6524 כתב:

אני לא בטוח האמת. אצלם כשאגיע הביתה. 
בכל מקרה להכנס לפנצריה ולשאול זה קצת קיטבג, לא?

 

תלוי ביושרה של הצמיגאי.

ב"היפר צמיג" פתח תקווה אמרו לי יותר מפעם אחת "עוד לא צריך להחליף, יש עוד בשר"

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, zvigolden כתב:

תלוי ביושרה של הצמיגאי.

ב"היפר צמיג" פתח תקווה אמרו לי יותר מפעם אחת "עוד לא צריך להחליף, יש עוד בשר"

לפני 5 חודשים הייתי אצל "צמיגי אביב הלוי" באשדוד, כבר מוכן עם האשראי. אמר לי "יש לך עוד. תבוא בעוד חצי שנה"
נדירים

פורסם

אני מניח שהצמיגים שלך כן צריכים החלפה, אם במבחן הרישוי השנתי רצו לפסול אותם.
תרשום בבקשה מה המידה של הצמיגים כולל קוד עומס ומהירות.
וגם איזור ( אשדוד?).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 4 שעות, zvigolden כתב:

לפאלקן ZE310 ציון טוב בדרך כלל בצריכת דלק ממה שראיתי. לא יודע לומר לגבי נוחות

יתכן, אבל מהפיסיקה הבסיסית - הם כבדים יותר (משמעותית), ואוחזים יחסית, יתכן והדופן הקשיחה (שזו כנראה הסיבה לתוספת המשקל) מפצה על זה, אבל הייתי די בטוח שהמשקל הנוסף ישפיע על צריכת הדלק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני שעתיים, vladclar כתב:

אני מניח שהצמיגים שלך כן צריכים החלפה, אם במבחן הרישוי השנתי רצו לפסול אותם.
תרשום בבקשה מה המידה של הצמיגים כולל קוד עומס ומהירות.
וגם איזור ( אשדוד?).

רשמתי קודם את מידת הצמיג 215/65/16

אזור בית שמש / ירושלים. (במקור מאשדוד, מבלה שם לא מעט. עכשיו יותר בעייתי)

מצ"ב תמונות הצמיגים, 1 קדמי 1 אחורי

20210203_162339.jpg

20210203_162334.jpg

20210203_162326.jpg

20210203_162320.jpg

פורסם

קח אותם מהר להפגנה הקרובה על מנת לשרוף אותם.

באמת שלא הבנתי את האנשים שהגיבו כאן והציעו לך לבדוק שוב אחרי שאיש מקצוע כבר פסל אותם. 

איך אפשר לקחת ככה אחריות על חיים של אנשים דרך מקלדת?

זאת לא דפיקה בפח שאחד יחליט לתקן והשני לא, והכל בסדר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

 כנראה שאני לא מבין, אבל לא רואה את מה שאתם רואים בצמיגים האלו, לא מזהה קרעים, אין סדקים, אפילו הפרופיל והחריצים נראים במצב לגמרי סביר, אבל כמובן זו התרשמות מצילום ולכן יש לסייגה. אצלי צמיגים זהים שעברו גם יותר זמן וגם יותר קילומטראז' והתחילו כבר לאבד פה ושם חומר מהסוליה קיבלו תגובה של "לא דחוף" מבעל מקצוע עם וותק של שנים שאני וגם אחרים מאוד מעריכים את מקצועיותו. אני החלפתי כמובן, אבל בגלל ההרגשה, פחות בגלל הצורך. ואם יש משהו עליו אני לא חוסך, אלו צמיגים, מה שהביא רביעיה של מישלינים פרימסי לוואגית בת העשרים פלוס שלי שגם עכשיו מתקשה לעכל.

  • אהבתי 1
פורסם

האחורי במצב סביר מבחינת השחיקה ועומק החריצים. הוא קצת יבש אבל לא במצב נוראי.
יש לי רק שאלה - באמצע של הדופן החיצונית יש פס על הכיתוב בהיקף הגלגל, והוא מזכיר לי מצב בו הצמיג נסע ללא אוויר בכלל והג'נט פגע בו.
היה משהו כזה בעבר?

הצמיג הקדמי יותר שחוק, לא רואים את החריצים הקטנים על הסוליה. אני לא מצליח לראות מהתמונות כמה בשר נשאר עליו, כי לא רואים אינדיקטור בתוך החריץ הגדול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 4 דקות, vladclar כתב:

האחורי במצב סביר מבחינת השחיקה ועומק החריצים. הוא קצת יבש אבל לא במצב נוראי.
יש לי רק שאלה - באמצע של הדופן החיצונית יש פס על הכיתוב בהיקף הגלגל, והוא מזכיר לי מצב בו הצמיג נסע ללא אוויר בכלל והג'נט פגע בו.
היה משהו כזה בעבר?

הצמיג הקדמי יותר שחוק, לא רואים את החריצים הקטנים על הסוליה. אני לא מצליח לראות מהתמונות כמה בשר נשאר עליו, כי לא רואים אינדיקטור בתוך החריץ הגדול.

היו פה ושם פנצרים אבל לא במצב של נסיעה על ג'נט. נשמע שיש פה קונצנזוס על החלפה.. זה מה שאעשה. לא מנסה למשוך עם זה.. השאלה שלי בהתחשב בעובדה שאני לא הולך לחיות עם האוטו הזה לעוד שנים קדימה, אני מחפש צמיג איכותי, אבל לא פרימיום

לפני 20 דקות, רועי5 כתב:

 כנראה שאני לא מבין, אבל לא רואה את מה שאתם רואים בצמיגים האלו, לא מזהה קרעים, אין סדקים, אפילו הפרופיל והחריצים נראים במצב לגמרי סביר, אבל כמובן זו התרשמות מצילום ולכן יש לסייגה. אצלי צמיגים זהים שעברו גם יותר זמן וגם יותר קילומטראז' והתחילו כבר לאבד פה ושם חומר מהסוליה קיבלו תגובה של "לא דחוף" מבעל מקצוע עם וותק של שנים שאני וגם אחרים מאוד מעריכים את מקצועיותו. אני החלפתי כמובן, אבל בגלל ההרגשה, פחות בגלל הצורך. ואם יש משהו עליו אני לא חוסך, אלו צמיגים, מה שהביא רביעיה של מישלינים פרימסי לוואגית בת העשרים פלוס שלי שגם עכשיו מתקשה לעכל.

כנראה שהטסטר יותר מחמיר מבעל מקצוע :)

לפני 42 דקות, Michazzz כתב:

תשווה באתר הזה, תתקשר ותתקין. ככה מקבלים לדעתי את המחיר הכי טוב

צמיגים לרכב: 215/65R16 (tires4u.co.il)

אבדוק. תודה רבה!
המלצות ספציפיות חוץ מזה?

פורסם

תקנה falken ze310 או Kleber HP4

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הייתי באותה דילמה לפני כמה שנים. 

בעצת הפורום, לקחתי דאנלופ (סביב 250 לצמיג אם אני זוכר) במקום קונטיננטל (סביב 450 לצמיג). 

ההבדל היה מורגש, וסביר שלא אקח שוב צמיגים זולים, גם לא מבית טוב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...