Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב, מחירים הזויים. והפעם קמארו.


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 1174 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 51 דקות, RK כתב:

 

אם כולם כאלה גנבים ושולי הרווח שלהם כאלה חזיריים, ואתה בטוח שאפשר בנקל ואפילו צודק למכור בפחות - למה אתה לא מרים את הכפפה, מקים יבואן ושובר את השוק? גם תרוויח (מספיק לגבי דידך), גם תצא גיבור - כולם יורידו מחירים בעקבותיך. למה לא?

ראשית כל, אני לא טענתי שכוווולם גנבים.

חלקם הגדול והרוב, דווקא הוגנים, אבל מה לעשות, יש יוצאים מהכלל.

אתה זוכר שקרסו לא הצליח למכור במשך שנה את ה-Z370?

{סליחה, מלבד רכב אחד}. ופתאום המחיר "צנח" בכמה עשרות אלפי שקלים פחות? אולי 100K? לא זוכר בדיוק. זה אומר שאם רוצים, זה נעשה.ובטוח שלא הפסידו. ולא חסר עוד דוגמאות.

זה לא נקרא "גנב", אלה פשוט שיטת המצליח.

 

אתה יודע מה? הצדק איתך. הם עושים את זה כי הם יכולים. 

אז למה לבכות על מחירי הרכבים כל פעם, או מחירי החלפים, או הטיפולים במוסך,? ואני יכול להמשיך עם רשימה אין סופית...

כמעט שכחתי לרגע איפה אני חי.  

 

לילה טוב,

פרשתי...

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

1. אין לנו מושג מה גובה ההנחה שניתן לקבל אצל היבואן.

2. ביבוא מקביל, חדש, דגם SS V8 עם אבזור כמו שצריך זה לא פחות מ-380,000 שקל בישראל, לא מכיר מחיר אחר. 

3. באופן עקרוני, ליבואנים אין באמת אינטרס לשווק רכבים מסוג זה ולכן הם בהחלט דורשים פרמיה נכבדה על המאמץ. זה לא שאין שוק לרכבים מסוג זה, בהחלט שיש אבל השוק הפעיל הוא יבוא אישי של רכבים משומשים אותם באמת ניתן להשיג במחיר נמוך משמעותית. כל  $1000 שם זה בערך 10,000 שקל כאן. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, yossiaviel כתב:

ראשית כל, אני לא טענתי שכוווולם גנבים.

חלקם הגדול והרוב, דווקא הוגנים, אבל מה לעשות, יש יוצאים מהכלל.

אתה זוכר שקרסו לא הצליח למכור במשך שנה את ה-Z370?

{סליחה, מלבד רכב אחד}. ופתאום המחיר "צנח" בכמה עשרות אלפי שקלים פחות? אולי 100K? לא זוכר בדיוק. זה אומר שאם רוצים, זה נעשה.ובטוח שלא הפסידו. ולא חסר עוד דוגמאות.

זה לא נקרא "גנב", אלה פשוט שיטת המצליח.

 

אתה יודע מה? הצדק איתך. הם עושים את זה כי הם יכולים. 

אז למה לבכות על מחירי הרכבים כל פעם, או מחירי החלפים, או הטיפולים במוסך,? ואני יכול להמשיך עם רשימה אין סופית...

כמעט שכחתי לרגע איפה אני חי.  

 

לילה טוב,

פרשתי...

 

 

 

 

בוגר כרגיל. אין לך שום דרך לדעת שהם לא מכרו בהפסד, או ברווח מינימאלי, או מה הרווח שתוכנן, או מה בוצע בפועל. גם לי לא, אז אני לא קובע נחרצות, בניגוד אליך. וזה לא שה-Z הפכה לרבת מכר כשהמחיר ירד, אגב. גם המחיר של הברז ירד בשיעור ניכר, כשהדגם הזדקן, היה שנתיים לפני ההחלפה, היבואן ראה שהוא מוכר יציב ויכול היה להתחייב לכמויות יותר גדולות. יש 1001 משתנים בשוק, לא לכולם אנחנו מודעים.

 

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השירשור, בדגם ה 3600 סמק, היה מקובל לתת הנחה של בערך 30,000-40,000₪ 

עכשיו כך בחשבון , אני מאמין שתינתן הנחה דומה על דגם ה ss.

נגיד שרק בגלל שהחלו בהשקה עכשיו, אז נותנים הנחה של 15,000 ₪

יופי הרכב עלה לך , נטו רכב , ללא אגרת רישוי ואיתוראנים למינהם 405,000₪

יופי מצויין !  היבואן על הסכום הזה צריך לשלם מע"מ ?? בוודאי.  לאחר תשלום המעמ, היבואן נשאר עם 336,000₪

הרכב יושב על היבואן ( סביב 250,000 , כך סטיית תקן של 5-10%( לא סתם נוקב בסכום הזה.)

עכשיו הרווח כביכול סביב 80,000 ₪ פלוס מינוס...

עכשיו לא נמשיך עם החישובים. אבל זה סדר גודל שהיבואן מרוויח על רכב כזה, לפני שהחברה שילמה מס על הרווחים וכל הסיפורים.

מסכנים בטוח שהם לא... 

 

אבל רווח לגיטמי לחלוטין ולדעתי לא חזירי במיוחד, בהתחשב בכל האופורציה שיש מסביב.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

אתה זוכר שקרסו לא הצליח למכור במשך שנה את ה-Z370?

{סליחה, מלבד רכב אחד}. ופתאום המחיר "צנח" בכמה עשרות אלפי שקלים פחות? אולי 100K? לא זוכר בדיוק. זה אומר שאם רוצים, זה נעשה.ובטוח שלא הפסידו. ולא חסר עוד דוגמאות.

זה לא נקרא "גנב", אלה פשוט שיטת המצליח.

ברכבים מסוג זה שוק היבוא האישי והמקביל פורח בשנים האחרונות. היבואנים מודעים לכך היטב והם יודעים שהם לא יכולים לתמחר בצורה מוגזמת אחרת הם פשוט לא ימכרו. ליבואנים כמו ב.מ.וו או מרצדס זה ממש כואב בכיס שכן אלו  עסקי הליבה שלהם, ליבואן של מותג עממי שבמקרה  יש לו גם דגמים כאלו, הרבה פחות וברוב המקרים אין לו ממש אינטרס לשווק את הדגם האלו. אתה חושב שלדלק אכפת בכלל כמה MX-5 הם ימכרו? מבחינתם זה קישוט יפה לאולם התצוגה. 

 

כלל שהמיסוי גבוה יותר כך גם אפשר לשחק יותר עם המחיר לצרכן. אם המיסוי היה נמוך, כל 10,000 שקל היו מקבלים פתאום משמעות גדולה הרבה יותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפתוח השירשור, אתה צודק באלף אחוז, כמה דברים:

בינואר, לפני חודש, העלו את מס הקניה על כל הרכבי מיני (כדוגמת סיאט איביזה), והיום יש מס קניה בגובה של 83 אחוז על רכבים משפחתיים רגילים, שזה מהגבוהים בעולם.
דבר שני, על רכבים היברידיים הייתה הטבת מס קניה של 45 אחוז, וכמו שאמרתי החודש העלו את זה ל 50 אחוז. נתון נוסף - אין אף מדינה בעולם, אבל בעולם, שבה ההכנסות השנתיות מרכישת כלי רכב והשימוש בהן מהוות 13.7 אחוז מכלל המיסים. אין חיה כזאת.
דבר שלישי, המדינה מכניסה 300 מיליון שקל בשנה רק על הכנסות ממכס.
בקיצור גונבים אותנו פה יום יום, אין שום הצדקה למחירים המבוקשים, וזה גם היבואן אבל יש לך אופציות ללכת ליבוא מקביל, בגלל זה היבואנים בשנים האחרונות התחילו קצת להירגע, אבל זה המדינה, ולאף שר אוצר פה לא יהיה ביצים לגעת בזה, זה הפרה החולבת של מדינת ישראל.

בקיצור, אם אתה לא עשיר, ואתה ממעמד הביניים תצטרך להמשיך להסתפק במכוניות פח אשפה בעלות אסטרונומית שעולות בארה"ב 55 - 62 אחוז מעלותן בישראל (זה המון).

והנה דוגמה מהמשפחה שלי, לקסוס RX 450h בן דוד שלי קנה בארה"ב לפי 3 חודשים, דגם F SPORT מנוע 3.5 262 כוח סוס, עלה לו 54 אלף דולר אחרי הכל!! דהיינו 177 אלף שקל(לפי שער הדולר היום 3.29), לך לסוכנות בהרצליה, תבקש לקנות את הדגם הזה, יבקשו כמעט 500 אלף שקל(497-499 בערך), אותו סיפור בדיוק, מה ההצדקה לזה ? איך שלא תוסיף, רווח ליבואן, תוסיף מה שאתה רוצה, אין לזה הצדקה,  מדינה אוכלת יושביה...

דרך אגב, לא יודע בעמוד הקודם רשמו שהיבואן לא מרוויח הרבה, קח ת 177 תוסיף 118 אחוז, זה 385 אלף, כאילו ליבואן 115 אלף, אז לא הבנתי, אם זה לא חזירות מה זה ? בוא נגזים ונגיד שעושה לך הנחה 30 אלף, זה 85 אלף... 
 

עריכה אחרונה על ידי bubbla
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@bubbla כתבת ערימה של אי דיוקים.

 

רמת המיסוי על רכב לא השתנתה כבר די הרבה שנים והיא אכן עומדת על 83%

 

המיסים על רוב כלי הרכב נמוכים יותר בגלל שיש הנחות לכלי רכב עם מערכות בטיחות, ולכלי רכב שרמת הזיהום שלהם נמוכה.

 

לעומת על רכבי יוקרה שעלותם יותר מ-300000 ש"ח גובה המס הוא 103% ( לפני מע"מ)

 

לא טוב לך? אתה מוזמן להצטרף לבן-דודך בארה"ב...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, bubbla כתב:

בינואר, לפני חודש, העלו את מס הקניה על כל הרכבי מיני (כדוגמת סיאט איביזה), והיום יש מס קניה בגובה של 83 אחוז על רכבים משפחתיים רגילים, שזה מהגבוהים בעולם.

סיאט איביזה זה רכב סופר מיני, לא רכב מיני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, bubbla כתב:

והנה דוגמה מהמשפחה שלי, לקסוס RX 450h בן דוד שלי קנה בארה"ב לפי 3 חודשים, דגם F SPORT מנוע 3.5 262 כוח סוס, עלה לו 54 אלף דולר אחרי הכל!! דהיינו 177 אלף שקל(לפי שער הדולר היום 3.29), לך לסוכנות בהרצליה, תבקש לקנות את הדגם הזה, יבקשו כמעט 500 אלף שקל(497-499 בערך), אותו סיפור בדיוק, מה ההצדקה לזה ? איך שלא תוסיף, רווח ליבואן, תוסיף מה שאתה רוצה, אין לזה הצדקה,  מדינה אוכלת יושביה...

הנה לנו כמעט פי 3 שדיברנו עליו בתחילת השרשור.

עכשיו יבואו אנשים שיגידו - אבל אם נשווה את המחירים למדינות הכי יקרות באירופה, אז מצבינו נהדר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, bubbla כתב:


והנה דוגמה מהמשפחה שלי, לקסוס RX 450h בן דוד שלי קנה בארה"ב לפי 3 חודשים, דגם F SPORT מנוע 3.5 262 כוח סוס, עלה לו 54 אלף דולר אחרי הכל!! דהיינו 177 אלף שקל(לפי שער הדולר היום 3.29), לך לסוכנות בהרצליה, תבקש לקנות את הדגם הזה, יבקשו כמעט 500 אלף שקל(497-499 בערך), אותו סיפור בדיוק, מה ההצדקה לזה ? איך שלא תוסיף, רווח ליבואן, תוסיף מה שאתה רוצה, אין לזה הצדקה,  מדינה אוכלת יושביה...

דרך אגב, לא יודע בעמוד הקודם רשמו שהיבואן לא מרוויח הרבה, קח ת 177 תוסיף 118 אחוז, זה 385 אלף, כאילו ליבואן 115 אלף, אז לא הבנתי, אם זה לא חזירות מה זה ? בוא נגזים ונגיד שעושה לך הנחה 30 אלף, זה 85 אלף... 
 

היבואן בארץ לא רוכש במחיר צרכן בחול... החישוב של המס צריך להיות יותר נמוך ורווח יבואן  בארץ גבוה יותר.

לקחת בחשבון שמנפחים בארץ מחירים כדי לתת הנחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, ArikC כתב:

אם אתה באמת חושב שיבואן עושה 144 אחוז רווח על רכב אתה חי בלהלהלנד,המספרים שלך לא מסתדרים.

ב2011 מאזדה 3 עלתה ליבואן 47 אלף שקל ,אחרי מיסים זה 102 אלף שקל,לצרכן 121 אלף לפני הנחות.

 

כתבתי על מזדה 2 ואת מתייחס למזדה 3.

 

ויטרה 2017- עלות ליבואן 40K המס היה 40K ומחיר מכירה 125K 

מזדה CX5 חדש עלות ליבואן 65 מחיר מכירה 175

טויוטה ראב 4 חדשה עלות יבואן 70 מחיר מכירה 183

 

ברכבים הקטנים הרווח משמעותי גבוה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vogel כתב:

היבואן בארץ לא רוכש במחיר צרכן בחול... החישוב של המס צריך להיות יותר נמוך ורווח יבואן  בארץ גבוה יותר.

לקחת בחשבון שמנפחים בארץ מחירים כדי לתת הנחות.

זה בדיוק מה שאני טענתי לגבי כוח קנייה של היבואן.

אבל אז באו וטענו ש:

אנחנו לא יודעים בכמה הם קונים את הרכבים,

מה אחוזי הרווח שלהם,

מה ההוצאות הכלליות שלהם,

בכמה הם קונים את חלקי החילוף מהיצרן,

ו-אולי הם מפסידים{חלילה} כסף במכירות,

ועוד כאלה..

אבל הם צודקים. לגמרי.

אנחנו באמת לא יודעים את כל העלויות הללו.[שקיימות מן הסתם גם במעבר לאוקיינוס]. רק יוצאים מנקודות הנחה כאלה ואחרות. כבר התרגלנו למחירים של פי-2.עכשיו זה כבר פי-3, פלוס. על רכבים ספציפיים.

עד לא מזמן הייתה גם תוכנית בטלוויזיה על מחירי הרכבים. לא כאלה "אקזוטיות",[אם בכלל אפשר לקרוא להם ככה], אלה משפחתיות. לסיכומו של יום, הם דיברו על עלויות קנייה , אמיתיות. מה שנאמר שם, שבמחיר של קורולה, כאן, קונים שם מרצדס, עם קצת "עודף" לעוד רכב. 

מזל שלא דיברו בתוכנית ,על קאמארו. כי אולי זה היה הופך להיות,[שם] ל- 2 מרצדס, פלוס קורולה נוספת? אי אפשר לדעת. סתם ניחוש פרוע.

אף אחד, לפחות לא אני, מתיימר להיות יבואן. 

בסך הכל דיון ווירטואלי מעל גבי המקלדת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, דיסקליימר: זה שמחירי המכוניות בישראל מטורפים ברמות כמעט בלתי אפשריות זה לא חדש לאף אחד. לפחות לא לאנשים עם חיבור לאינטרנט, או טוקמן/טלכרכ וחבר במדינה אחרת. אבל לא תמיד (ולא 'תמיד לא') האשמה היא על היבואנים. במקרים מסוימים המחירים שהם מדביקים למכוניות באמת לא מתיישבים עם שום היגיון.  

 

עכשיו, בואו נעשה קצת סדר.

בארה"ב נמכרו ב-2020 כ-30,000 קאמרוים. בישראל (ע"י היבואן הרשמי) 19. זה יוצא קאמרו אחת לכל 11,000 תושבים בארה"ב וכחצי מיליון בישראל. 

בארה"ב יש 3000 דילרים של שברולט, ואם נצא מנקודת הנחה שכ-ו-ל-ם מכרו אותו מספר, יוצא שליבואן הישראלי (שיש עליו הוצאות הרבה יותר מקיפות מאשר אלו של דילר מקומי - בעיקר חלפים, רשת מוסכים, הכשרות וכל הטיפול בייבוא) יש כוח מיקוח פי שניים יותר גדול מאשר ל"מייק'ז שבי נורת' שרווד ליין".

 

אז בשביל לעוות את הנתונים (אחוש****ה) לטובת היבואן, נניח שהוא מקבל מחיר "Landed" (יעני כולל הכל, לפני מיסים) זהה למה שמקבל מייק. 

המחיר שמופיע באתר של שברולט הוא לפני מיסים, שבגלל העלויות הנמוכות יחסית של מכוניות בארה"ב, יכול להגיע לפעמים ל-15-20% ממחיר הרכב. מיסי הקניה (מע"מ) מגיעים עד 8%, עלויות רישוי עוברות בלא מעט מקרים את ה-1000$, יש "Dealer fees" שבהרבה מדינות אין עליהן הגבלה ועוד. את כל הרשימה אפשר לראות כאן.

 

Screenshot_1.thumb.jpg.38e4fa612ff4f9bb24d1e68ae20bbd7e.jpg

 

את כל זה צריך להוסיף ל"מחיר של האוטו". לקחתי כהשוואה את ה-ZL1 שמתומחרת בצורה הכי חזירית - 595,000 שקל.

עם אותו אבזור (לא הרבה מעבר לבסיס) מחיר הבסיס (MSRP - שהוא ה"מחיר המוצע לצרכן ע"י היצרן" ובהרבה פעמים לא המחיר בפועל) הוא כ-67,000$, או 220,000 ש"ח. המספר הזה הוא לפני מיסים והוא כאמור לא מחייב. מייק יכול להלביש על המחיר הזה עוד פחות או יותר כמה עלויות שהוא רוצה לפי הטבלה שבלינק בסוף הפסקה הקודמת. כדי לקבל תמונה יותר מדויקת של המחירים, צריך לנסות למצוא את מחיר ה-OTR (או On the Road) שהוא המחיר שתשלם בסוף אחרי כל העלויות הנלוות.

 

הרווח של מייק קטן משמעותית מזה של UMI משתי סיבות:

1. יש ללקוח הממוצע עוד 2,999 דילרים לבחור מהם (ממוצע של 9.5 דילרים לכל אחת מ-317 הערים בארה"ב בהן חיים יותר מ-100 אלף איש), אבל נניח שהוא חתיכת שמוק לא נורמלי שמרוויח מהמחיר הזה 10% (ממה שאני יודע, דילרים מרוויחים בין כמה מאות לאלפי דולרים בודדים. אני מאמין שדגם בטווח המחירים של ה-ZL1 תניב רווח ממוצע של בערך 5%).

2. יש תחרות מ-ט-ו-ר-פ-ת בקטגוריה של הקאמרו-מוסטנג-צ'לנג'ר בארה"ב והמרווחים על המכוניות האלה מצחיקים בכל תחנה (בין היצרן לדילר וכאמור בין הדילר לצרכן). 

 

אני לא הולך לחשב לפה מיסים ועלויות נוספות כי הן יותר מדי משתנות, אבל נגיד שנעגל והמחיר לבוב מאיידהו שמשלם 6% ממוצעים של מע"מ הוא כ-70K$ לפני עלויות מונפצות אחרות או 232,000 ש"ח. 

 

אוקיי, אתם עדיין איטי? יופי.

כמו שאמרנו לפני כן, נגיד שמייק מוכר את האוטו ב-MSRP כי הוא אכבר גבר, והרווח שלו לא הגיוני ועומד על 10% שלמים. כלומר הוא קונה אותו ב-60K$. 

כאמור, בהנחה שכוח הקניה של היבואן דומה לזה של הדילר, ה-60K האלה הם 200K ש"ח. 

נוסיף להם 114% מיסים (228,000 ש"ח) ולא נשכח גם 14% נוספים של מס יוקרה מהמחיר לצרכן (83300 ש"ח) ולא ממחיר הקניה (שהיה הופך אותו ל-28K). 

נקבל מחיר עלות נקי ליבואן (לפני אותן הוצאות שאמרנו שאין למייק הדילר כמו הכשרות, מלאי חלפים, רשת מוסכים, והטיפול בייבוא) של 511,300 ש"ח.

 

נגיד שההנחות המקובלות בענף המכוניות של קצת מעל חצי מיליון שקל נעות סביב 8-10%? קיבלנו מחיר לצרכן של 535-547 אלף שקל. 

אם לדעתך רווח של 5-7% על מוצר שלכל הדעות הוא מוצר שעולה 0.6 מיליון שקל זה מוגזם, אז אז אתה צודק לחלוטין. הם חזירים.

 

 

עריכה: שיחקתי עוד קצת עם המספרים ואפילו בניתי קובץ אקסל עם כמה "תרחישים" - עלות ליבואן של 5 ו-10 אחוז פחות מ-MSRP, הנחה של 8 ו-10 אחוז, ומכירה במחיר מחירון. כמובן שמופיעים פה חישובים של המיסים בלבד ללא עלויות תקורה שאין לי שום דרך לדעת אותן, בטח ובטח שלא לנרמל אותן לעלות השולית הנוספת לכל רכב (מצרף גם את הקובץ עצמו לשימושכם למטה).

 

image.thumb.png.828d824880af10e9ba1bb62df36c227b.png

 

קאמרו מחירים.xlsx

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yossiaviel כתב:

זה בדיוק מה שאני טענתי לגבי כוח קנייה של היבואן.

אבל אז באו וטענו ש:

אנחנו לא יודעים בכמה הם קונים את הרכבים,

מה אחוזי הרווח שלהם,

מה ההוצאות הכלליות שלהם,

בכמה הם קונים את חלקי החילוף מהיצרן,

ו-אולי הם מפסידים{חלילה} כסף במכירות,

ועוד כאלה..

אבל הם צודקים. לגמרי.

אנחנו באמת לא יודעים את כל העלויות הללו.[שקיימות מן הסתם גם במעבר לאוקיינוס]. רק יוצאים מנקודות הנחה כאלה ואחרות. כבר התרגלנו למחירים של פי-2.עכשיו זה כבר פי-3, פלוס. על רכבים ספציפיים.

עד לא מזמן הייתה גם תוכנית בטלוויזיה על מחירי הרכבים. לא כאלה "אקזוטיות",[אם בכלל אפשר לקרוא להם ככה], אלה משפחתיות. לסיכומו של יום, הם דיברו על עלויות קנייה , אמיתיות. מה שנאמר שם, שבמחיר של קורולה, כאן, קונים שם מרצדס, עם קצת "עודף" לעוד רכב. 

מזל שלא דיברו בתוכנית ,על קאמארו. כי אולי זה היה הופך להיות,[שם] ל- 2 מרצדס, פלוס קורולה נוספת? אי אפשר לדעת. סתם ניחוש פרוע.

אף אחד, לפחות לא אני, מתיימר להיות יבואן. 

בסך הכל דיון ווירטואלי מעל גבי המקלדת.

 

 

 

אתה לא יוצא משום הנחה. לא הבאת נתון אחד רלוונטי פרט למחיר רכב בארץ ומחיר רכב אחר ולא רלוונטי מחו"ל. הביאו לך נתונים, אז עברת לטון פאסיב-אגרסיב ואתה מסרב, בעקשנות, כמו בכל פעם שהנושא הזה עולה, לדבר על בסיס עובדתי. כולם עושקים אותך, מרמים אותך ומרוויחים על חשבונך. ברגע שהדיון עובר לפסים ענייניים, אתה לוקח צעד אחורה ונכנס לפינת הנעלב. 

 

מה דעתך, פעם אחת, להיות ענייני? קשה לחיות ככה, אני מניח.

 

האמת יוסי, לא מאמין שישתנה הדפוס. נכנסתי ללינק של ההתמרמרות הקודמת שלך, על הטיפו.

 

אותו חוסר רצון (או יכולת) להתמודד עם נתונים:

 

בתאריך 23.9.2016 בשעה 01:55, yossiaviel כתב:

RK

אתה לא חושב שתמחור רכבים ב"סמל"ת", הוא הזוי? כנראה שלא. אז אנחנו חלוקים בדעותינו.

ואני מתכוון לרוב הרכבים שהם מוכרים.{או מנסים למכור}. אל תשכח שמחיר הרכב הזה יחזור להיות 91000 אחרי ה"מבצע" הזה.

לגבי המתמחר. הוא באמת לא אשם. הוא קיבל משימה קצת גדולה עליו. לא התכוונתי שיתפטר באמת. זה היה בצחוק. :lol:

אני מאחל לו בהצלחה.

אתה צודק לגבי המדינה מהגוש הסובייטי לשעבר{שגם מזרח גרמניה הייתה שייכת לו, פעם, ולהזכירך, עכשיו זה גרמיה, נטו}

אני נתתי בכוונה דוגמה את רומניה, מכיוון שבמדינות אחרות, אנשים מרוויחים{משכורות}, "קצת" יותר כסף, מאשר אצלנו או ברומניה. ועם רמת חיים אחרת כמובן, ויוקר מחייה אחר. ולכן יכולים להרשות לעצמם לשלם יותר על הרכבים.

ולסיכום, אם הרכב כל כך שווה את מחירו, או בכלל טוב או לא, מדוע אף אתר או עיתון רכב, לא טרח אפילו לבצע בו מבחן דרכים? {1400 ידני, בארץ, כמובן, לא בחו"ל}

 

לגבי הספארק. איך היא מתומחרת בישראל? אני יכול לתת עוד הרבה דוגמאות, אך לא לשם כך נפתח הנושא.

 

אותה יציאה לפאסיב אגרסיב:

 

בתאריך 24.9.2016 בשעה 11:40, yossiaviel כתב:

OK טעיתי. ב-1100 יורו. לאומת ספרד למשל. 9900 עולה שם. זה לא ממש משנה את התמונה הכללית לגבי עלותו אצלנו, עדיין.

בלי התוכנית הגריטה הרומנית. וזה לא חוכמה לבחור את המדינות הכי יקרות באירופה, בהשוואה לכאן, כדי להביא דוגמאות של השוואת מחירים.

אבל באמת, כאן אנחנו חיים. אלה המחירים. מי שירצה שייקנה. מי שלא אז לא. במחשבה שנייה זה היה באמת מיותר כל ההתמרמרות הזאת כל פעם על היוקר המטורף שקיים פה. כבר התרגלנו מזמן לסבול ולאכול את זה בשקט.

אם החלטת שהנושא מיותר, אפשר למחוק.

פיאט טיפו | פיאט ספרד

 

הבנו את הקטע, להוציא קיטור. עובדות לא משנות כאן כלום.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, ch2856 כתב:

2. ביבוא מקביל, חדש, דגם SS V8 עם אבזור כמו שצריך זה לא פחות מ-380,000 שקל בישראל, לא מכיר מחיר אחר. 

 

ב-2020 ובינואר נמכרו 10 קמארו SS, ו-2SS  במחירים בין 320-330 אלף ש"ח ע"י יבואנים זעירים שונים. זה אומר כלום על המחירים שהיבואן מקבל, כי יבואנים זעירים רוכשים בד"כ מכוניות לפי ההזדמנויות שנקרות בדרכם, כאשר המחיר הוא בעל המשקל הגבוה ביותר, המפרט - פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1174 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...