Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב, מחירים הזויים. והפעם קמארו.


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 1152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נפתחו כאן הרבה שרשורים על מחירים הזויים, ותמיד למישהו היה הסבר משכנע, שככה זה צריך להיות, ואין בעיה עם זה, כי הכל בסדר.

אני אתחיל מהסוף.

יש כאלה שיגידו: "זה המחיר:  "רוצה ? תקנה." "אם לא אל תבלבל לנו את המוח!".

או:

"כל אחד יכול לדרוש כמה שהוא רוצה". ,זו זכותו".

כי יש להם: הובלה, מכס, מע"ם..ועוד ירקות.

אהה, כמעט שכחתי. רווח. מילת המפתח. 

בינתיים שברולט סילברדו נראית כעסקה מעולה, ליד הקמארו. וגם שם קיימים כל ה"ירקות" שהזכרתי. 2 קבוצות רכבים שונים במהותם. האחת במחיר שפוי, והשנייה הזוי. לגמרי.

נכון, שיש עוד הוצאות, מחסני חלפים, פקידות, אינטרנט, קפה, תה, סוכר, ועוד רשימה ארוכה, שבטוח יזכירו לי אותה כאן, אבל מישהו שם "שכח" אולי לבדוק את שער הדולר לאחרונה? אולי הקורונה גרמה לירידה במכירות, וצריך למזער נזקים? לא ברור העניין.

לא רוצה להיכנס לנעליים של אף אחד שם, בעניין התמחור, כי אינני יודע עלויות קניה. אבל אני כן יודע מחירי מכירה. בחו"ל. וגם שם מרוויחים לא רע. 

הנה רק דוגמה [קטנה], של תמחור, של דילר שהוא לא זול בכלל, בקליפורנייה. יש זולים ממנו. כמובן שזה מחיר לצרכן אחרי רווח. רציתי רק להזכיר ולחדד,שהיבואן אינו קונה במחירים הללו, אלה יותר זול.[מחיר קנייה].

https://www.chevynorthridge.com/VehicleSearchResults?search=new&make=Chevrolet&model=Camaro

לאומת זה שאצלנו:

https://www.auto.co.il/article/134249-local-news-chevrolet-camaro

אלה היו מחירי רכבים לצרכן, שם, ואצלנו.

V8 מנוע: 125000 שקל "שם", מול 420000 "כאן".

 

אני באמת שמאחל להם בהצלחה במכירות. אבל אם קיים הסבר הגיוני לתמחורים הללו, אשמח ללמוד.

יוסי.

 

 

 

 

 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המחיר באתר האמריקאי זה לפני מיסים? 

ואם כבר מיסים - הם שונים מאוד בין ארה"ב לישראל. פה יש בערך מיליון אחוז מס על מכוניות, זאת אחת הסיבות שהרכבים עולים פי 2-3 משאר העולם הנאור. 

 

ובלי קשר למיסים, היבואנים בארץ אף פעם לא יבואו לטובת הלקוח. לא מזמן הייתה כתבה בכלכליסט על כך שהיבואנים מיהרו להעלות מחירים (ממש תוך יום-יומיים) לאחר ביטולים של הטבות מס בתחילת שנה - אבל כששער הדולר ירד לשפל של כמה שנים, הם לא מיהרו לגלגל את ההוזלה ללקוח. מרגיז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק. המיסוי על רכב בארץ גבוה מאד יחסית לארה"ב. אבל יחסית לאירופה? טוב, תלוי איפה, אבל ההבדלים הרבה פחות גדולים. אולי נבקש מידע מנציגנו בקו המשווה שיספר כמה המיסוי בישראל נמוך @סולל הדרך

 

מבחינת מיסוי הסילברדו הוא משאית, הקמארו רכב פרטי. מניח שההבדל משמעותי. חוץ מזה, מספר הסילברדו שנמכר הרבה יותר גדול ממספר הקמארו, מה שמחלק את עלויות מערך התמיכה על הרבה יותר רכבים. גם זו סיבה טובה לתמחור שונה. וכמובן - קהל היעד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק מחירים באירופה.

היבואן מביא דגם אירופאי.

בעיקרון דגם שהוא מביא 10 מכוניות בשנה, הוא צריך להחזיק חלפים, צריך לשלוח צוות ללמוד את הרכב,

 צריך להעביר הדרכה לכל הצוות שלו על הרכב ועוד.

העלות של היבואן על אישורים של המדינה מתחלקים ל 10 מכוניות וזאת אותה עלות שיש ליבואן של טויוטה קורולה שמתחלקים לאלפי מכוניות.

תראה מחירים ביד2, יותר מצחיק.

הם מבקשים כפול ממחירון יד2

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא במקרה של הקמארו רוב הייבוא היה (וכנראה ישאר) ייבוא מקביל.

 

אין בעיה לרכוש קמארו V8 מייבוא מקביל, ולהשאר עם עודף מ-300000 ש"ח.

 

@LotusElise כל דגמי הקמארו המגיעים ארצה הם בתקינה אמריקאית. המכללים משותפים לדגמים נוספים של היצרן.

העלות של התקינה זניחה. לגבי החלפים וההדרכה אתה צודק.

  • אהבתי 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרעיון של הקאמרו הוא רכב שרירים במחיר נמוך יחסית. גרסאות הבסיס אמורות להתחיל במחיר של משפחתית גדולה בארה"ב ( משמע אזור ה 180K למנוע טורבו ארבעה ציל' ) .  ללא ספק ההפרשים פה גדולים משמעותית. אולי זה קשור לכמות יחידות שרוכשים. בכל מקרה נראה שרכבים כאלו מגיעים בעיקר בייבוא אישי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Olegis כתב:

ואם כבר מיסים - הם שונים מאוד בין ארה"ב לישראל. פה יש בערך מיליון אחוז מס על מכוניות, זאת אחת הסיבות שהרכבים עולים פי 2-3 משאר העולם הנאור. 

די עם זה.

זה פשוט לא נכון.

תסתכל באתרים של מכוניות אירופאיות באירופה, המחירים לא כאלו רחוקים מהארץ.

אני לא בא להגיד שאין הפרשים בכלל, אבל זה רחוק מלהיות פי 2 ופי 3.

אנשים עושים גם השוואות לא נכונות הרבה פעמים. הדגם הבסיסי בארץ לעיתים הרבה יותר מאובזר מהדגם הבסיסי באירופה. שלא נדבר על זה שהדגם הבסיסי בארץ כנראה יהיה עם גיר אוטומטי (או רציף\רובוטי) ובאירופה יש מצב שיהיה עם גיר ידני ומנוע חלש יותר. אז צריך להשוות תפוזים לתפוזים ולא תפוזים לתפוחים.

 

להלן שתי דוגמות מסיאט אנגליה:

סיאט ארונה FR עם מנוע 1.0 115 כ"ס וגיר DSG7 - באנגליה כ-100 אלף ש"ח. בארץ 125 אלף ש"ח, בפועל תמכר לך תמורת כ-120 אלף ש"ח.

סיאט איביזה ידנית 1.0TSI עם 95 כ"ס - רמת גימור בסיסית בשני המקרים. האבזור לא זהה אבל דומה יחסית. באנגליה כ-73 אלף ש"ח. בארץ כ-80 אלף ש"ח. מאמין שתוכל לקבל אותה בקצת פחות מ-80 אלף ש"ח.

 

איפה יש פה פי 2 או פי 3?

 

אגב, יש חבר פורום שגר בהולנד, אמר שהמחירים של הרכב מאוד דומים לארץ.

הולנד מדינה מספיק נאורה, לא?

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, הפערים מול אירופה קטנים יותר. פה דובר על ארה"ב.

עדיין יש פערי מחירים עצומים, גם מול אירופה. באתר של סיאט ספרד, לאון החדשה מרמת גימור FR עולה 26 אלף יורו (לא הצלחתי למצוא איפה בוחרים שם ידני מול אוטומטי), שזה נניח 103 אלף ש"ח. פה רכב דומה עולה 152, כמעט פי 1.5. גם אם נניח שהאוטו באתר הספרדי הוא ידני ונוסיף לו עשירייה לאוטומטי, ההפרש יגיע לכ-1.34. 

 

ולגבי ההנחות, גם באירופה תוכל לקבל כאלה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כתבת משאר העולם הנאור.

אנגליה והולנד לא נאורות מספיק?

 

ולגביי הסיאט בספרד - צריך להיכנס לקופיגורטור ואז לראות את המנוע והגיר.

אגב, לפי מה שהצלחתי לתפוס מבחינת שמות של מערכות וכאלה, נראה שדווקא ה-FR "הבסיסית" שמשווקת בספרד מחסירה הרבה אבזור שמגיע בארץ, כמו כניסה והתנעה בלי מפתח, מצלמת רוורס, חיישני רוורס וכו'.

כדי לקבל רכב עם מפרט דומה מדובר כבר על 28,876 יורו שהם כ-115 אלף ש"ח כבר.

רכב שעולה בארץ כ-153 אלף ש"ח.

עדיין מדובר על 33% יותר מאשר המחיר בספרד, אבל שוב - זה מאוד רחוק מפי 2 ובוודאי רחוק מאוד מפי 3.

 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחוזים לא מעניינים.

אם פה קלמנטינה עולה שקל ושם עולה חצי שקל, אז מדובר בהפרש של 100% אבל זה "רק" חצי שקל.

כשההפרשים בפועל עומדים על לפחות 30,000₪, מדובר בהפרש משמעותי (לפחות עבורי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה במספרים אבסולוטיים חסרת משמעות, כי בספרד אתה מרוויח שכר ספרדי ובישראל שכר ישראלי, והחישוב צריך תיקון לכוח הקניה הכללי.

 

השכר הממוצע בישראל (מתוקנן) הוא 35,000 דולר ארה"ב בשנה, בספרד 24,000. ז"א לספרדי יותר קשה לשלם 115,000 ש"ח מאשר לישראלי לשלם 150,000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה שאבת הנתונים, לפי ויקיפדיה המצב מעט אחרת.

בשנת 2018, שכר שנתי בישראל עמד על 37,251$ ואילו בספרד 38,761$

* לפי מדד שווי כוח קנייה PPP - מגלם תוצר לנפש, צמיחה, מדד מחירים וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה-OECD

 

עריכה: קצת קשה להתמצא שם, לפחות בטלפון

 אבל זה ה-hit הראשון כאשרהאתה מגגל spain mediam income (הכנס כל מדינה)

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, dorsht כתב:

אתה כתבת משאר העולם הנאור.

אנגליה והולנד לא נאורות מספיק?

 

ולגביי הסיאט בספרד - צריך להיכנס לקופיגורטור ואז לראות את המנוע והגיר.

אגב, לפי מה שהצלחתי לתפוס מבחינת שמות של מערכות וכאלה, נראה שדווקא ה-FR "הבסיסית" שמשווקת בספרד מחסירה הרבה אבזור שמגיע בארץ, כמו כניסה והתנעה בלי מפתח, מצלמת רוורס, חיישני רוורס וכו'.

כדי לקבל רכב עם מפרט דומה מדובר כבר על 28,876 יורו שהם כ-115 אלף ש"ח כבר.

רכב שעולה בארץ כ-153 אלף ש"ח.

עדיין מדובר על 33% יותר מאשר המחיר בספרד, אבל שוב - זה מאוד רחוק מפי 2 ובוודאי רחוק מאוד מפי 3.

 

אנגליה והולנד כנראה הן מהמדינות היקרות יותר. אבל אתה צודק, זה לא פי 2 או 3, טעות שלי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...