Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, sperial כתב:

מה-OECD

 

עריכה: קצת קשה להתמצא שם, לפחות בטלפון

 אבל זה ה-hit הראשון כאשרהאתה מגגל spain mediam income (הכנס כל מדינה)

 

ממה שאני הצלחתי למצוא שם, יש נתון של שכר ממוצע לשנה אחרי מסים (נטו)

אנחנו וספרד מדורגים די אותו הדבר, ספרד במקום 22 ואנחנו במקום 21 (הפרש של פחות מ1,000$ לשנה)

ועם נתון כזה, אני לא חושב שלספרדי יותר קשה לקנות רכב ב30K פחות.

עריכה אחרונה על ידי BeBest
  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם (נערך)

יש טבלה בוויקיפדיה של השכר החציוני - https://en.wikipedia.org/wiki/Median_income

לפיה ההכנסה לראש (לא למשק בית) בישראל ובספרד דומות מאוד - 7850 מול 7300. 

לצורך העניין באנגליה זה 12400 ובהולנד 14 וחצי אלף - כמעט פי 2 מישראל. 

עריכה אחרונה על ידי Olegis
פורסם
לפני 6 שעות, yossiaviel כתב:

אבל אם קיים הסבר הגיוני לתמחורים הללו, אשמח ללמוד.

יוסי.

 

 

 

 

 

 

בבקשה, כבר כיסו הכל כאן:

 

 

  • מצחיק 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

סלברדו משאית=אין מיסים אין שווי שימוש יש החזר מע"מ

פרטי זה עולם אחר..

אגב המחיר של הסילברדו בארה"ב כמעט שווה לפה מכיוון שאין מס

פורסם

בישראל מוטל מס של 83% + מע"מ על רכב חדש (יש הפחתות על אבזור בטיחותי שלא קיים בקמארו, וגם על זיהום אוויר שגם הוא לא רלוונטי כאן)

 

זאת אומרת סה"כ 114% מס על המחיר בארה"ב. מה שמראה שהמחיר המוצע בייבוא מקביל סביר לגמרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בייבוא מקביל, 295000, אפשר עוד לומר : בסדר, היגוני, מתקרב למציאות.

אבל 420000 ביבוא רשמי ,מהי מטרת התמחור ההזוי הזה?

הם רוצים למכור, או להבריח את ה-מעט הלקוחות הללו לזירות הייבוא המקביל ?

אני מבין לגבי כל ההוצאות שיש להם. השאלה היא, האם זה באמת מצדיק תג מחיר אסטרונומי.

גם אסור לשכוח, שהיבואן הרשמי לא קונה מדילרים בחו"ל, אלה במחיר הרבה יותר נמוך מהיצרן ישירות.

פורסם
די עם זה.
זה פשוט לא נכון.
תסתכל באתרים של מכוניות אירופאיות באירופה, המחירים לא כאלו רחוקים מהארץ.
אני לא בא להגיד שאין הפרשים בכלל, אבל זה רחוק מלהיות פי 2 ופי 3.
אנשים עושים גם השוואות לא נכונות הרבה פעמים. הדגם הבסיסי בארץ לעיתים הרבה יותר מאובזר מהדגם הבסיסי באירופה. שלא נדבר על זה שהדגם הבסיסי בארץ כנראה יהיה עם גיר אוטומטי (או רציף\רובוטי) ובאירופה יש מצב שיהיה עם גיר ידני ומנוע חלש יותר. אז צריך להשוות תפוזים לתפוזים ולא תפוזים לתפוחים.
 
להלן שתי דוגמות מסיאט אנגליה:
סיאט ארונה FR עם מנוע 1.0 115 כ"ס וגיר DSG7 - באנגליה כ-100 אלף ש"ח. בארץ 125 אלף ש"ח, בפועל תמכר לך תמורת כ-120 אלף ש"ח.
סיאט איביזה ידנית 1.0TSI עם 95 כ"ס - רמת גימור בסיסית בשני המקרים. האבזור לא זהה אבל דומה יחסית. באנגליה כ-73 אלף ש"ח. בארץ כ-80 אלף ש"ח. מאמין שתוכל לקבל אותה בקצת פחות מ-80 אלף ש"ח.
 
איפה יש פה פי 2 או פי 3?
 
אגב, יש חבר פורום שגר בהולנד, אמר שהמחירים של הרכב מאוד דומים לארץ.
הולנד מדינה מספיק נאורה, לא?

אתה צודק בכל הנוגע לרכבים עממיים. תבדוק רכבי פרמיום/ יוקרה בין פה לאנגליה לדוגמא, ושם ההפרשים כבר עצומים ולא חסרות דוגמאות של פי 2 ו-3 במחיר.
פורסם (נערך)

בואו נתחיל מההתחלה,420K זו גרסאת SS(!) לא כל מנוע V8 זה SS,יש עוד הבדלים מכאנים כמו בולמים וברמבו 4 בוכנות בכל ה4 פינות,ג'אנטים 2 רוחבים ועוד.

זה רכב שעולה 51 אלף דולר,אתה מסתכל בכלל על LT1 שעולה 38 אלף דולר.

קח 51 אלף דולר תוסיף 118 אחוז מס אתה מקבל 366 אלף שקל בלי רווח יבואן,קמארו היום באיזור ה290 אלף זה או מנוע 2 ליטר או ה3.6 בגרסאות הפשוטות,מי רוצה רכב ב300 אלף אפילו בלי ריפודי עור?

אגב לא כל יבואן מקבל אותו מחיר,יבואן שקונה 1000 חתיכות לא מקבל אותו מחיר כמו יבואן שקונה 10 חתיכות .

 

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • אהבתי 3

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

@yossiaviel

המנטרה שלך די קבועה, אבל כמו שכתבו לך, אתה מתחיל מהשוואה בין דגמים לא זהים, ומדגיש את המילה "רווח" במטרה להראות מה, שזה פסול? אתה מוכן לעבוד בעבודת היומיום שלך תמורת כיסוי הוצאות מחיה בלבד? 

לאף אחד מאתנו שלא עובד במטה של יבואן אין יכולת לדעת מה שולי הרווח. בטוח לך לא. הוצאות של יבואן רשמי גבוהות לעומת יבואן מקביל בכל מקרה, וכוח מיקוח של יבואן ישראלי שימכור כמות זעומה נמוכה מדילר אמריקאי בעיר בינונית.

אבל נחמד לצעוק "חזירים", מרגישים צ'ה גווארה וזה.

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 10 דקות, ArikC כתב:

 

קח 51 אלף דולר תוסיף 118 אחוז מס אתה מקבל 366 אלף שקל בלי רווח יבואן,

 

בכוונה, עוד נתתי דוגמא של דילר קצת יקרן. יש זולים ממנו.

למה נראה לך שהיבואן הרשמי ייקנה במחיר של 51 אלף דולר? היבואן אינו קונה מדילרים, אלה ישירות מהיצרן.

זהו מחיר מכירה לצרכן הסופי, שם, ולא מחיר קנייה ישירות מהיצרן. יש הבדל .

לא רוצה להיכנס לעלויות קנייה, אבל הבדל לא קטן, אני מניח שקיים.

 

לפני 4 דקות, RK כתב:

@yossiaviel

המנטרה שלך די קבועה, אבל כמו שכתבו לך, אתה מתחיל מהשוואה בין דגמים לא זהים, ומדגיש את המילה "רווח" במטרה להראות מה, שזה פסול? אתה מוכן לעבוד בעבודת היומיום שלך תמורת כיסוי הוצאות מחיה בלבד? 

לאף אחד מאתנו שלא עובד במטה של יבואן אין יכולת לדעת מה שולי הרווח. בטוח לך לא. הוצאות של יבואן רשמי גבוהות לעומת יבואן מקביל בכל מקרה, וכוח מיקוח של יבואן ישראלי שימכור כמות זעומה נמוכה מדילר אמריקאי בעיר בינונית.

אבל נחמד לצעוק "חזירים", מרגישים צ'ה גווארה וזה.

זה בסדר. 

צר לי על הקיטור.

חבל שלא ביקשו מיליון.

 

העיקר שיהיה להם הצלחה במכירות הדגמים הללו.

פורסם

@yossiaviel יקירי.

 

69 שברולט קמארו מכל הדגמים נמכרו פה ב-2020 מתוכן רק 18 מכר היבואן הרשמי. גם הלקוח יודע את מה שאתה מתבכיין עליו, אבל מסתבר שהוא גם יודע את התשובה.

 

@ArikC הקמארו V8 המוצעות בפחות מ-300000 ש"ח ביבוא מקביל הן ברמת גימור SS.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

@zvit אין דבר כזה.
תסתכל ביד 2,רכבים בייבוא מקביל 3.6 נמכרים ב250 חדשות,אז אתה רוצה להגיד לי ss נמכרות ב300, בחלומות הלילה.


אגב יש שם אחת 2ss ב390,אז 300 לss?
לא קרוב.



Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לפני 42 דקות, yossiaviel כתב:

 

זה בסדר. 

צר לי על הקיטור.

חבל שלא ביקשו מיליון.

 

העיקר שיהיה להם הצלחה במכירות הדגמים הללו.

 

אם כולם כאלה גנבים ושולי הרווח שלהם כאלה חזיריים, ואתה בטוח שאפשר בנקל ואפילו צודק למכור בפחות - למה אתה לא מרים את הכפפה, מקים יבואן ושובר את השוק? גם תרוויח (מספיק לגבי דידך), גם תצא גיבור - כולם יורידו מחירים בעקבותיך. למה לא?

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני כשעה, ArikC כתב:

בואו נתחיל מההתחלה,420K זו גרסאת SS(!) לא כל מנוע V8 זה SS,יש עוד הבדלים מכאנים כמו בולמים וברמבו 4 בוכנות בכל ה4 פינות,ג'אנטים 2 רוחבים ועוד.

זה רכב שעולה 51 אלף דולר,אתה מסתכל בכלל על LT1 שעולה 38 אלף דולר.

קח 51 אלף דולר תוסיף 118 אחוז מס אתה מקבל 366 אלף שקל בלי רווח יבואן,קמארו היום באיזור ה290 אלף זה או מנוע 2 ליטר או ה3.6 בגרסאות הפשוטות,מי רוצה רכב ב300 אלף אפילו בלי ריפודי עור?

אגב לא כל יבואן מקבל אותו מחיר,יבואן שקונה 1000 חתיכות לא מקבל אותו מחיר כמו יבואן שקונה 10 חתיכות .

 

 

אני זוכר סביב 2007 מזדה 2 עלתה ליבואן 25K שח כולל הובלה לארץ אבל לפני מיסים. עכשיו תגיד לי שבמחיר של 90K אין לו רווח.

היצרן מרוויח על רכב סביב 900 דולר לרכב עממי, הרווח מהחלקים.  

אומנם נתון מלפני המון שנים אבל הרווחיות ליבואנים לא נשחקה אלא רק צמחה עם התחזקות השקל.

 

יש יצרנים שמתחשבים ביבואן מקומי שהעלויות שלו יותר גבוהות כמו שילוח ומכס, ומורידים לו מחיר יותר מלאחרים. גם אם לא מוכר המון יחידות.

פורסם (נערך)

אם אתה באמת חושב שיבואן עושה 144 אחוז רווח על רכב אתה חי בלהלהלנד,המספרים שלך לא מסתדרים.

ב2011 מאזדה 3 עלתה ליבואן 47 אלף שקל ,אחרי מיסים זה 102 אלף שקל,לצרכן 121 אלף לפני הנחות.

 

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • אהבתי 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...