Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים.

קניתי רכב עם מגן גחון שבור כמעט כולו שדורש בעצם החלפה לחלק חדש.

ידעתי את זה במעמד הקניה אבל לא תיארתי לעצמי שזה יהיה כל כך יקר להחליף אותו.

בדקתי בשני מוסכים מורשי יבואן ומחיר החלק הוא 3560 + מע"מ + עבודה - יוצא ~4500 ש"ח מהכיס.

ביקשתי ממוסך מורשה אחר שיבדוק אם יש מפירוק ולא הצליחו למצוא את החלק הזה אחרי שבדקו.

 

האם יש דרך אחרת להשיג את החלק הזה במחיר נורמלי? הזמנה מחו"ל? זה ריאלי בכלל?

שאלה נוספת - עד כמה קריטי לתקן?

הבנתי שזה חשוב כדי למנוע מדברים להיכנס למאוורר של המנוע ולשפר את האוירודנמיות ובידוד הרעשים.

ברכב ישן שהיה לי פעם (פוקוס 2004) - היה חסר מגן גחון ונסעתי איתו יותר מ-4 שנים והכל היה בסדר, האם זה גם "יהיה בסדר" באיוניק או שלא שווה את הסיכון?

 

תודה

פורסם

תודה.

יש מצב שהתבלבלתי בחלק - האם יש הבדל בין מגן גחון למגן מנוע תחתון?

בבדיקה לפני קניה של המוכר רשום "מגן גחון", בבדיקה שאני עשיתי רשום "מגן תחתון", זה אותו דבר?

מה שאני צריך זה חלק די גדול שנמצא בדיוק מתחת למנוע, בין הצמיגים הקדמיים.

 

פורסם

לפעמים יש את המגן הזה ובמחיר זול בהרבה, אצל יבואן פרטי לחלפי רכב קוריאני

"קוריאה פלקון", אבל המשלוח הבא יגיע אליו בחודש מרץ.

הוא בכל זאת ינסה להשיג לך כאן בארץ ואם יהיה משהוא אכתוב כאן.

בינתיים, נא כתוב את מס' רישוי המכונית (כאן או בהודעה פרטית אלי)

ואעביר אליו כדי למקד את חיפוש המגן במדויק.

בברכה  -  רפי לין

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 30.12.2020 בשעה 09:52, רפי לין כתב:

לפעמים יש את המגן הזה ובמחיר זול בהרבה, אצל יבואן פרטי לחלפי רכב קוריאני

"קוריאה פלקון", אבל המשלוח הבא יגיע אליו בחודש מרץ.

היי רפי, תודה, שמעתי בעצתך והתקשרתי אליהם בעצמי. החלק חדש מייבוא עולה 3000 ש"ח כולל מע"מ ובאיסוף עצמי (יותר זול מה- 4000 שהציעו לי במוסכים השונים).

בסופו של דבר אחד מחמשת המוסכים שהתקשרתי אליהם, הכי מרכזי וגדול מביניהם, השיג את החלק מיד שניה - החלק כולל עבודה ומע"מ עלה לי פחות מ- 800 ש"ח.

תודה רבה לכולם.

בתאריך 30.12.2020 בשעה 11:02, netanel1014 כתב:

זה מרגיש כאילו עושים עלינו ים של כסף.זה חלק שהולך הרבה.

לגמרי, המחיר הגבוה מגיע מהיבואנים, כנראה תולדה של שוק קטן והיעדר תחרות.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...