Jump to content

Delver

  • פרסום הודעות

    52
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Delver

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה רבה לכל המגיבים, אעדכן אחר קניה.
  2. כרגע זוג ללא ילדים, בעתיד הקרוב מקווים להתרחב.
  3. תודה רבה לכל המגיבים, אני מבין שגם הנירו וגם האיוניק נחשבות רועשות יחסית. נסעתי כמה פעמים בנירו וביחס לקורולה 2007 - היא שקטה מאוד D: , כנראה שזה ממש תלוי למה משווים. @BarM במה הפריוס פחות טובה? שאלה אחרונה לכולם - מה דעתכם לגבי טויוטה CHR? אם עולים מעט בתקציב אפשר למצוא אחת עם ק"מ סביר (עד 20,000 לשנה).
  4. שלום, אנחנו מחפשים רכב משפחתי היברידי ובטיחותי מיד שניה שנת 2017 בתקציב של כ- 100k. אופי הנסיעה עירוני ביום-יום ובינעירוני ארוך בסופי שבוע (400 ק"מ בסופ"ש זה לא חריג). לאחר חיפושים הצטמצמנו לרשימה הבאה: 1. טויוטה פריוס, אבל כמעט ואין כאלו בשוק יד שניה - מישהו יודע למה? 2. קיה נירו - זה המועדף עליי בגלל שהוא קצת גבוה יותר, אבל החסרון הוא שאשתי לא אוהבת את המראה שלו ולכן אתקשה לשכנע אותה. 3. יונדאי איוניק - מאוד דומה לנירו למעט הגובה, נראה טוב יותר וזול יותר בכ- 10k. דעות? המלצות? דיס-המלצות? אפשרויות נוספות? תודה. נ.ב. בהתחלה הסתכלנו על טויוטה אוריס, אבל הדגם הקטן קטן מדיי והגדול גדול מדיי.
  5. הכוונה היא להחזיק ברכב לטווח של 5-10 שנים קדימה, אז סופר מיני לא על הפרק. אילו עוד אפשרויות (טובות) יש?
  6. האם למישהו יש המלצות לרכב משפחתי קטן אחר שמתאים לדרישות?
  7. תודה רבה! האם היית קונה את הרכב אם היית צריך לנסוע בעלייה קצרה אך תלולה מדי יום?
  8. שלום, מחפש לקנות רכב משפחתי קטן בתקציב של עד 90,000 ש"ח (יד שניה). פרופיל הנסיעות הוא עירוני וכולל עליות וירידות בימות השבוע (כ- 15 ק"מ ליום, 30-70 קמ"ש) ונסיעות בינעירוניות ארוכות בסופי שבוע 300-400 ק"מ (90-120 קמ"ש). הדרישות החשובות מהרכב הן: אמינות, בטיחות, חסכון בדלק ונוחות נסיעה. כרגע יש לי טויוטה קורולה ישנה, רכב אמין מאוד, נוחות הנסיעה סבירה והוא לא חסכוני בדלק. לאור הניסיון טוב עם טויוטה - חשבתי לקנות טויוטה אוריס היברידית (לא סטיישן). ממה שביררתי עליו על כה - מדובר ברכב אמין וחסכוני בדלק, אבל חלש בעליות (וגם אלמנט החסכון בדלק לא בא לידי ביטוי בעליות). אשמח לשמוע דעות נוספות על טויוטה אוריס או המלצות על רכב משפחתי קטן אחר. תודה!
  9. לדעתי ההשוואה היא נכונה מכיוון שאי ביצוע טיפולים שאינם נחוצים - הם חיסכון לכל דבר ועניין. מעבר לטיפול השוטף אותו ביצעתי במוסך מורשה היבואן (גם טעות), שילמתי עוד 720 ש"ח עבור 2 גומיות לציריה + בנדים + אטם מכסה שסתומים + מסנן אוויר + נורת חניה+ עבודה + מע"מ במוסך המורשה. במוסך המורשה יבואן הייתי משלם עבור אותו הדבר בדיוק 1137 ש"ח כול מע"מ (מוזמנים לחשב לפי החשבונית המקורית). זאת אומרת, פער של כ- 420 המשקף תשלום יתר בשיעור של 58%. אבל כאמור, לדעתי, זו לא השוואה נכונה: אם הייתי מבצע את התיקון במוסך היבואן ומוותר על פי שיקול דעתי בלבד על הטיפולים המיותרים לחלוטין, הם עדיין היו מתעקשים שחשוב לטפל בגומיות הנוספות לציריות וזה היה יוצא 667 ש"ח נוספים ללא צורך ממשי.
  10. תודה על הטיפים! עזרתם מאוד! הלכתי היום למוסך מורשה אחר שקיבלתי עליו המלצה וביקשתי מבעל המוסך לבדוק את רשימת הליקויים. - מתוך ארבע הגומיות של הציריות, אחת קרועה והשאר יבשות - הוא החליף את ה-2 בצד של הקרועה ואמר שבינתיים אין צורך להחליף את ה-2 האחרות. - אטם מכסה שסתומים - החליף (כנראה חליפי) - לגבי שרשרת הטיימינג ותושבת מנוע - אמר שאין כל צורך בתיקונים. כל זה נסגר במחיר סביר ביותר של 720 ש"ח כולל מע"מ. לסיכום, הטיפול השגרתי במוסך היבואן שלה 916 ש"ח + 720 ש"ח במוסך המורשה = 1636 הרבה יותר טוב מה- 4000 שניסו לדחוף לי במוסך היבואן.
  11. הבנתי, תודה רבה לכולם! האם חשוב לבצע חלק מהעבוודת האלו (גומיות לציריות / מותחן לטיימינג / אטם מכסה שסתומים) במוסך היבואן או שכל מוסך רגיל יעשה את העבודה ללא קושי מיוחד? למישהו יש המלצה למוסך טויוטה מורשה "רגיל" באזור חיפה? איך קוראים לזה באנגלית? ובכלל - יש איפהשהו מילון עברי-אנגלי של חלקי רכב?
  12. שלום, הכנסתי את הרכב, טויוטה קורולה 2007, למוסך לטיפול שנתי, 240000 ק"מ. באופן כללי הרכב המצב טוב וטופל ברציפות מיום קנייתו במוסך מורשה יבואן. העליתי קובץ - מעבר למה שמסומן באדום שזה הטיפול הרגיל שעלותו 916 ש"ח כולל מע"מ, במוסך מצאו שלל דברים הדורשים טיפול. ביקשתי הסברים לתיקונים והסבירו לי כך: - 4 גומיות לצירייה, צריך להחליף כי זה בלוי מאוד ולא יעבור טסט, לא רק זה, אלא חלילה ינזל הגריז - יהיה צורך להחליף את הצירייה עצמה שזה יקר משמעותית, המוסכניק הדגיש שמדובר בסעיף חשוב. - אטם מכסה שסתומים - יטפטף קצת, לא נורא, לא חייבים לתקן עכשיו. - מותח שרשרת, זה מרעיש קצת, לא יכול לעשות שום נזק. - תושבת מנוע יבשה, יש ויברציות, גם לא נורא. השאלות שלי: 1. האם המחיר של גומיה לציריה סביר? יש סיבה לקבל חוות דעת נוספת במוסך אחר? האם זה יכול להכשיל אותי בטסט? האם חשוב חלף מקורי? 2. אטם מכסה שסתומים - מה מטפטף משם? האם חשוב להחליף? האם חשוב חלף מקורי? 3. מותח שרשרת טיימינג - האם חשוב להחליף? 4. שאלת השאלות - תושבת המנוע (חלקים + עבודה) יוצא 874 ש"ח - עד כמה זה קריטי? יש סיבה לקבל חוות דעת נוספת במוסך אחר? כרגע הרכב עבר את הטיפול ה"רגיל" (מה שבאדום) ואני צריך להחליט האם לחזור לשם או למקום אחר ומה לעשות. אשמח לכל עצה, תודה!
  13. שלום לכולם, לאחרונה המזגן ברכב שלי (פורד פוקוס 2004) עבר תיקון עקב דליפת גז, במסגרת התיקון הוחלפו מדחס ומייבש (ייתכן שלא לצורך) ומאייד שהיה כנראה האשם האמיתי בדליפה. כל החלקים חדשים אך לא מקוריים. לאחר סדרת הטיפולים המזגן חזר לעבוד ללא דליפות אך מעבר לכך שהוא עובד חלש יותר מאשר עם החלקים המקוריים, שמתי לב שהוא לגמרי מפסיק לקרר כאשר המנוע מתחמם והמזגן מוציא אוויר לא קר. זה לא קורה בנסיעה עירונית רגילה, אלא רק לאחר כ- 15 דקות נסיעה בינעירונית בימים חמים. אם נותנים לרכב "לנוח", למשל עצירה של 10 דקות בתחנת דלק בכביש 6 - המזגן חוזר לקרר לעוד כ- 15 דקות עד שהמנוע שוב מתחמם. יש לצין שחום המנוע נראה תקין, מי קירור המנוע חדשים ויש גם תרמוסטט מקורי חדש (התקלה של המזגן קיימת לפני ואחרי החלפת התמוסטט ומי הקירור). זאת אומרת, אין לי סיבה לחשוד שהמנוע מתחמם יתר על המידה. למישהו יש מושג מה התקלה או איך בכלל לגשת לזה? תודה.
×
×
  • Create New...