Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם רוחב הגנט של הפיקנטו שלי הוא 5

ואני רוצה לשים גנט 5.5 תהיה בעיה? יראה אסתטי? ישב טוב בטיחותית?

מה הקירוב המקסימלי של אופסט שכדאי לשים?

פורסם (נערך)

לגבי הג'אנט עליו שאלת:

http://tiptop-tire.co.il/Catalog.asp?Page=NewShowProd.asp&PRodID=1514462

 

https://www.tyresizecalculator.com/charts/tire-width-for-a-wheel-rim-size-chart

 

צריך לשים לב

 

1. האופסט לא מתאים: 35 לעומת 49 .

2. הקדח המרכזי רחב מדי לרכבך, אז צריך טבעת מרכוז.

3. הג'נט רחב מדי לצמיג שלך ( 165).

 

 

הייתי מחפש ג'אנט ברוחב לא יותר מ 5.5 (שזה המינימום הבטיחותי), עם אופסט של לא יותר מכמה מ"מ בודדים סטייה.

לשים טבעת מרכוז לג'אנט לא מקורי זה כבר לא ביג דיל.

 

 

מקום מומלץ בחולון זה ג.מ פורטל. מומלץ מאוד אפילו.

עריכה אחרונה על ידי ליפיגו
כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

המידות צמיגים ברישיון רכב זה 185/70/14

וראיתי באתר צמיגים במחיר טוב, אבל החתך שונה:185/65/14 זה חוקי לרכב? עובר טסט? צריך לאשר ברישיון?

הרכב זה הונדה סיוויק 2005.

יודע שהתשובה היא לא אבל בכל זאת שואל.

תודה.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
מיצובישי אאוטלנדר 2016

מנוע 4j11 מורכבים עכשיו 215/70/16, אין צמיגים במידה הזאת.

מה האופציות?

כשאתה אומר שאין, למה אתה מתכוון?

הנה 3, זמינים (מה שמופיע אצלהם באתר, זמין):

http://www.tireclub.co.il/catalog/215/70R16-100H-OE-TL.html

http://www.tireclub.co.il/catalog/215/70R16-100H-TL-6617.html

http://www.tireclub.co.il/catalog/215/70R16-100H-TL-6230.html

אני משוכנע שיש עוד בשוק שיענו על הדרישות.

בכל אופן, יש מידה נוספת שתדרוש החלפת חישוקים: http://car.mot.gov.il/ORIL/2016/3/16-0295.pdf

ראה המלצות נוספות כאן: https://www.carsforum.co.il/vb/tags.php?tag=215%2F70r16%2C+

 

אני מניח שברישיון יהיה רשום רק המידה שפות"ש ציין.

לא יוכלו להפיל אותו בטסט על זה?

יש הליך אישור מסודר לענין, שהוזכר עשרות פעמים בשרשור הזה.

אחרי החלפה למידה מאושרת, ניגשים לכל מכון רישוי ומבצעים אישור במקום בעלות של 25-30 ש"ח. מקבלים ספח שמצרפים לרשיון עד החידוש הבא שאז תודפס עליו המידה המעודכנת.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

שלום חברים

 

אני מחפש ג׳נטים 14 לאימפרזה מרחק ברגים 5x100

אודה מאוד למי שיכול לעזור

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

יש ברשותי סקודה ראפיד גלגלים מידה 15

ברצוני לדעת האם כדאי להחליף זאת למידה 17 מה המעלות ומה החסרונות

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...