Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי ברשותי סיאט איביזה FR 2018 יש לי צמיגים במידות 215/45 וג'אנט 17 אינץ

אני רוצה לרכוש צמיגי מישלין ולהוסיף להם ג'אנט מיוחד שברצוני להזמין שהמידה של הצמיג הוא 235/35 וג'אנט 18 האם זה אפשרי להחליף לרכב את הרוכב של הצמיג או שזה לא אפשרי בגלל מידות של הרכב , אשמח למידע נוסף

תודה :lol:

הוראת הרישום היחידה שמצאתי מתייחסת לגימור EVO, עם מנוע 1.5T:

http://car.mot.gov.il/ORIL/2018/3/18-0040.pdf

מופיעה שם המידה 215/40R18 89W. אם יש אפשרות לאשר מידה מוגדלת גם לתת הדגם שלך, זה יהיה למידה הזו.

 

שלום יש ברשותי סקודה ראפיד 2015, לאוטו גנטים מידה 15, ראיתי הרבה אנשים שאני מכיר שהחליפו בסקודה רפאיד שלהם למידה 17, רציתי לדעת עד איזה מידה זה אפשרי ובמידה וכן איך אני משנה את זה ברישיון ?

אחד מהבאים אמור לתת מענה:

http://car.mot.gov.il/ORIL/2015/3/15-0039.pdf

http://car.mot.gov.il/ORIL/2016/3/16-0117.pdf

 

מחליפים למידה מאושרת (להקפיד גם על קוד עומס ומהירות), ניגשים למכון רישוי לבחירתך, 30 ש"ח ותקבל ספח לרשיון עד לחידוש הבא שיעודכן.

פורסם
הוראת הרישום היחידה שמצאתי מתייחסת לגימור EVO, עם מנוע 1.5T:

http://car.mot.gov.il/ORIL/2018/3/18-0040.pdf

מופיעה שם המידה 215/40R18 89W. אם יש אפשרות לאשר מידה מוגדלת גם לתת הדגם שלך, זה יהיה למידה הזו.

 

 

אחד מהבאים אמור לתת מענה:

http://car.mot.gov.il/ORIL/2015/3/15-0039.pdf

http://car.mot.gov.il/ORIL/2016/3/16-0117.pdf

 

מחליפים למידה מאושרת (להקפיד גם על קוד עומס ומהירות), ניגשים למכון רישוי לבחירתך, 30 ש"ח ותקבל ספח לרשיון עד לחידוש הבא שיעודכן.

 

תודה על המענה , אבל לפי מה שהבנתי במה ששלחתי לי אז זה אפשרי להחליף ל17?

ועוד שאלה קודם ניגשים למכון רישוי לקבל תאישור ולאחר מכן אני מחליף?

פורסם (נערך)
תודה על המענה , אבל לפי מה שהבנתי במה ששלחתי לי אז זה אפשרי להחליף ל17?

ועוד שאלה קודם ניגשים למכון רישוי לקבל תאישור ולאחר מכן אני מחליף?

אם הדגם שלך מופיע במסמכים המצורפים ובהתאם, המידה הרלוונטית, אז כן.

בהנחה והנ"ל נכון, לא רואה סיבה שתהיה בעיה להחליף קודם ולגשת מיד לאחר מכן למכון הרישוי לקבל אישור (ובמידת הצורך, להראות את המסמך). אם אתה חושש, יכול לגשת מראש למכון ולוודא מולם שהמידה מאושרת (הם יבדקו בתוכנה שלהם).

 

שלום

מה החתך המקסימלי שניתן להתקין בהונדה סיוויק fk8 ? כיום הוא 30. המידות הן 245/30/20 ברישיון הרכב .

לדעתי אתה נמצא במקסימום כבר (ובמידה היחידה האפשרית). איזו סיבה יש לך להעדיף מידה גדולה עוד יותר?

או שמא אתה מתכוון לעלות בחתך, כלומר 35,40,45 וכן הלאה?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

היי,

 

אני צריך להחליף צמיגים לפיאט פנדה.

הצמיג בשימוש כרגע הינו 175/65 82T.

 

בספר הרכב כתוב שיש שלוש אופציות לגודל הצמיג:

Capture.PNG

כאשר ב-(*) נכתב: "אם קיים".

 

צמיג 165 זול יותר וחוסך דלק. האם אפשר להתקין אותו במקום 175 (ברשיון הרכב נכתב שרוחב הצמיג הוא 175)?

פורסם

מחליפים למידה מאושרת (להקפיד גם על קוד עומס ומהירות), ניגשים למכון רישוי לבחירתך, 30 ש"ח ותקבל ספח לרשיון עד לחידוש הבא שיעודכן.

מכון רישוי אשר גובה 30 ₪ תמורת רישום השינוי, עובר על החוק ומפקיע מחיר.

30 ₪ ניתן לגבות עבור רישום מנוע. תמורת רישום שינוי צמיגים/צבע, המחיר הנו 25 ₪.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אפשר אבל צריך לשנות ברישיון.

 

 

תבדוק במכון טסטים שהם יכולים לאשר לך את השינוי לפני שאתה קונה את הצמיגים.

 

 

פורסם (נערך)

לשים צמיג פחות רחב יותר כדי לחסוך בדלק ושיהיה זול יותר?!

אחר כך גם תשיג איזה צמיג סיני שגם יש לו אחיזה גרועה כלומר מרחק בלימה ארוך יותר וגם צריכת דלק גרועה?

 

כמה כבר אפשר לחסוך בדלק מהקטנת רוחב הצמיג ושאי אפשר לעשות את זה על ידי לשים צמיג איכותי שגם מפחית צריכת דלק ביחס לצמיג עם נתונים גרועים.

 

fuel-efficiency-fuel-consumption.png

 

המספרים הם ל-100 ק"מ.

 

באותו עניין הבדלים במרחקי בלימה מ- 80 קמ"ש של צמיגים:

wetgrip-braking-distance.png

 

המידע לקוח מאתר צמיגי נוקיאן:

https://www.nokiantyres.com/

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם (נערך)
היי,

 

אני צריך להחליף צמיגים לפיאט פנדה.

הצמיג בשימוש כרגע הינו 175/65 82T.

 

בספר הרכב כתוב שיש שלוש אופציות לגודל הצמיג:

[ATTACH=CONFIG]511227[/ATTACH]

כאשר ב-(*) נכתב: "אם קיים".

 

צמיג 165 זול יותר וחוסך דלק. האם אפשר להתקין אותו במקום 175 (ברשיון הרכב נכתב שרוחב הצמיג הוא 175)?

שכחתי לציין שהשנתון הוא 2014 ודגם ONE

עריכה אחרונה על ידי some_driver
פורסם
אם הדגם שלך מופיע במסמכים המצורפים ובהתאם, המידה הרלוונטית, אז כן.

בהנחה והנ"ל נכון, לא רואה סיבה שתהיה בעיה להחליף קודם ולגשת מיד לאחר מכן למכון הרישוי לקבל אישור (ובמידת הצורך, להראות את המסמך). אם אתה חושש, יכול לגשת מראש למכון ולוודא מולם שהמידה מאושרת (הם יבדקו בתוכנה שלהם).

 

 

לדעתי אתה נמצא במקסימום כבר (ובמידה היחידה האפשרית). איזו סיבה יש לך להעדיף מידה גדולה עוד יותר?

או שמא אתה מתכוון לעלות בחתך, כלומר 35,40,45 וכן הלאה?

 

אכן אני רוצה להעלות בחתך ל45 .

פורסם
מעולה תודה.

האם אצטרך להחליף ג'אנט במידה ואחליף לצמיג 165/65?

אם יש לך ג'נט 5J (רוחב 5 אינץ') אין בעיה להרכיב עליו צמיג 165.

 

אם יש לך 5.5J עדיין אפשרי להרכיב צמיג 165 אבל פחות מומלץ.

 

 

פורסם
אם יש לך ג'נט 5J (רוחב 5 אינץ') אין בעיה להרכיב עליו צמיג 165.

 

אם יש לך 5.5J עדיין אפשרי להרכיב צמיג 165 אבל פחות מומלץ.

ה-175 הגיע עם חישוק 5.5', כשהחברה ממליצה על 5' ל-165.

0.5' אינה חריגה גדולה מדי ואפשרית(לדעתי).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

165 אפשרי על ג'נט 5.5, לא כתבתי שלא.

 

 

לפני שכתבתי בדקתי בכמה טבלאות חישוב רוחב צמיג/רוחב ג'נט.

 

בחלק מהמקומות היא מופיעה כמידה מינימלית אפשרית לרוחב הנ"ל, בחלק מופיעה תחת not recommended אבל עדיין אפשרית להתקנה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...