Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי את YARIS אני רוצה לקבל גאנטים המקוריים של הדגם הזה ואני רוצה לדעת אם הם מתאימים לרכב שלי.

בדקתי באתר האמור אבל אני לא מזהה את הדגם שבארץ.

לפי לינק הזה https://www.icar.co.il/טויוטה/טויוטה_יאריס_היברידית/טויוטה_יאריס_היברידית_חדש/version16734/

בארץ הצמיגים 185/60R15 אז קשה לדעת.



פורסם
נתתי לך לינק להודעה ספציפית, שלי במקרה זה, שמסבירה את ששאלת לגביו.

 

חופרים? כל השרשור ההוא כולל בסה"כ 6 הודעות :roll:

הלינק הנוסף שם הוא אכן יותר חפירתי, אך אין צורך להעמיק בו בהכרח.

לא חסר מידע בנושא בפורום, כולל בשרשור הנוכחי.

 

בלינק שלך יש הסבר באופן כללי , בהודעה שלך בלינק הנוסף שם בכלל אין כלום חוץ מחפירות..

שאלתי איך אני יכול לדעת האם גלגל שמצאתי למכירה יכול להתאים לרכב שלי, איפה אני רואה איזה נתונים בכל יצרן וברכב שלו, ומה באמת משנה, מהתשובה הראשונה שלך הסברת שהלקסוס לא יתאים לגולף למרות שמרווח הברגים וגודל / קוטר הגלגל זהה עדיין יש את הקדח המרכזי, כלומר אלו הם שלושת הנתונים שאני צריך לבדוק , על מידע כזה אני מדבר שאני שואל מה באמת קובע ומה צריך לבדוק ...

מה לגבי רוחב הגאנט ?

כלומר ג'אנט בקוטר 16 מרווח לדוגמא 5 על 100 יכול להיווצר מצב שעדיין לא יתאים כי הרוחב שונה? נכון ?

פורסם
אין לי את YARIS אני רוצה לקבל גאנטים המקוריים של הדגם הזה ואני רוצה לדעת אם הם מתאימים לרכב שלי.

בדקתי באתר האמור אבל אני לא מזהה את הדגם שבארץ.

ספר הרכב זמין להורדה דרך אתר טויוטה ישראל. באתר שצירפתי אפשר לראות שלכל המידות "הרשמיות" יש אופסט שנע בין 39 ל-45. לא הבדל משמעותי.

יהיה אולי יותר פשוט אם תתן מלכתחילה את כל הנתונים כפי שעשה הבחור לפניך ותאמר לנו באיזה רכב אתה מתכנן להתקין חישוקים של היאריס ועל איזו מידה אתה בונה.

 

שאלתי איך אני יכול לדעת האם גלגל שמצאתי למכירה יכול להתאים לרכב שלי, איפה אני רואה איזה נתונים בכל יצרן וברכב שלו, ומה באמת משנה

מעבר לענין הקוטר ומרווח הברגים (שנדמה לי מובן לך), יש את:

 

הרוחב - עבור כל מידת צמיגים יש טווח רוחב מומלץ (בינו נמצא גם מה שיצרן התקין במקור). לא נבדק ישירות בטסט, אבל אם הצמיג מתוח מדי עלול למשוך תשומת לב. כמו כן, בשילוב עם אופסט (הנקודה הבאה), עשוי לגרום למגע עם מרכב הרכב.

 

האופסט - יקבע כמה החישוק בולט החוצה או שקוע פנימה. סטיה של כ-10 עד 15 מ"מ מהמלצת היצרן לא משמעותית בדר"כ. חריגה גדולה מדי עשויה לגרום למגע עם מרכב הרכב. גם נתון זה לא נבדק ישירות בטסט, אבל על הגלגלים להימצא בתחומי הכנפיים, אחרת שוב, תשומת לב מיותרת.

 

קדח מרכזי - אם הוא קטן יותר מהנאבה של הרכב שלך, לא יהיה ניתן לבצע התקנה. אם גדול יותר, ידרשו לרוב טבעות מתאמות, אחרת יש סיכוי לחוסר מירכוז של הגלגל על הנאבה.

 

באתר Wheel Size, יש לך גם מחשבון שמראה ויזואלית את כל ההבדלים הקטנים האלו ועוזר לקבוע אם יתאים או לא.

לגבי מסד נתונים של כל יצרן וכד', אפשר להעזר שוב באתר ולחפש מקבילות לפי הנתונים הקיימים כיום.

יש עוד אתרים למיניהם. לא כל יצרני הרכב מציעים באופן נגיש את המידע הזה ולעיתים יש לנבור בקטלוגים למיניהם או אחרת.

 

הונדה סיוויק אצב'ק יש לי את הדגם עם הג'נט 16 האם אפשר להגדיל ל 17?

בלי שנת יצור של הרכב אין דרך לענות על כך.

בכל אופן מציע לעשות קודם כל חיפוש. כך למשל, כבר נתתי מענה לגבי שנתון 2016, ממש כאן.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום, רכשתי איביזה 2012 רפרנס 5 דל' יד שניה. קיבלתי איתה ג'אנטים ברזל רגילים, אני חושב שמהחברה, ואני מעוניין להחליף למגנזיום.

איך עושים את זה? מה אני צריך לדעת?

לצורך העניין- ראיתי ביד 2 ג'אנטים 16" מקוריים של איביזה ללא צמיגים, האם אוכל לשים את הצמיגים שברשותי עליהם? אפשר לעשות את זה לבד?

אם לא איזה צמיגים אני צריך לקנות?

ומה צריך לבדוק כאשר אני קונה את הג'אנטים?

 

תודה, וסליחה על הבורות.

פורסם

מה מידת הצמיגים הנוכחית שיש לך ברכב?

אני מניח שכרגע יש לך ג'אנטים בקוטר 15" ולכן אם תרצה לרכוש ג'אנטים בקוטר 16",

תצטרך לרכוש גם צמיגים חדשים במידה 16 ולאחר מכן לאשר את המידה החדשה במכון טסטים כלשהו.

כאן תראה את מידות הצמיגים המאושרות על הרכב לפי משרד התחבורה.

לגבי הג'אנטים המשומשים, אם הם ירדו מאיביזה ומקוריים, הם אמורים להתאים לרכבך בלי בעיה.

רק לפני רצוי לגשת לפנצ'ריה עם הג'אנטים לבדוק שהם לא עקומים או שאין בהם שברים.

פורסם

תודה!

איך אוכל לדעת מה המידה שיש לי עכשיו?

ואיזה צמיגים אצטרך לקנות? מאיפה? מה מומלץ?

אם קניתי ג'אנטים וצמיגים אוכל להרכיב אותם לבד?

פורסם

בכל פנצר'יה יכולים לייעץ לך ולמכור לך גם ג'אנטים ולהרכיב אותם. הייתי מציע לך ללכת לפנצ'ריה שיגידו לך את המידות, ואז תחפש עצמאית ג'אנטים שאתה רוצה ורק ירכיבו לך אותם על הצמיג.

פורסם
תודה!

איך אוכל לדעת מה המידה שיש לי עכשיו?

ואיזה צמיגים אצטרך לקנות? מאיפה? מה מומלץ?

אם קניתי ג'אנטים וצמיגים אוכל להרכיב אותם לבד?

 

המידה כתובה ברישיון הרכב או על הצמיג עצמו.

אם תצטרך לקנות צמיגים יש לא מעט פנצ'ריות מומלצות פה בפורום.

תיגש אליהם עם הג'אנטים החדשים והם ירכיבו לך את הצמיגים על הג'אנטים ועל הרכב.

פורסם
המידה כתובה ברישיון הרכב או על הצמיג עצמו.

אם תצטרך לקנות צמיגים יש לא מעט פנצ'ריות מומלצות פה בפורום.

תיגש אליהם עם הג'אנטים החדשים והם ירכיבו לך את הצמיגים על הג'אנטים ועל הרכב.

מעולה תודה רבה!

מקום מומלץ באזור פתח תקווה?

פורסם

מה הגודל מקסימום שאני יכול לשים בפורוד פוקוס 2013

כרגע נועל 205/55R16

תודה מראש

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום

 

יש לי שאלה

 

יש לי מאזדה 3 מודל 2009 דגם אקטיב מנוע 1600 צורה ישנה

יש לי אישור להתקין גאנט 18R

 

יש לי גם מאזדה 3 מודל 2008 דגם אקטיב מנוע 1600 צורה ישנה ואצלה אין אישור להתקין גאנט 18R, מקסימום 17R

 

איך יתכן?!

 

מדובר בשני רכבים זהים לחלוטין מבחינת צורה, מנוע, דגם חוץ משנתון אחד מעל.

 

מה עלי לעשות לאחר שרכשתי כבר את הגאנטים והסתמכתי על כך שאני יכול להתקין 18 R כמו ב 2009?

פורסם

אהלן

 

אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי *בוודאות* מה המידה המקסימלית שאפשר לשים לסיאט לאון 2012 (FR - מגיע במקור עם 225/40/18 אם זה משנה)

 

תודה:)

×
×
  • תוכן חדש...