Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רשום מה המידה הנוכחית, מה דגם הצמיגים המלא שמורכב כעת כולל תאריך ייצור וזמן על הרכב וק"מ שעברו.

 

החלפה לצמיגים עדיפים, תעזור. אם אין משהו טוב במידה הנוכחית, אפשר לשקול הגדלה. בצע חיפוש בשרשור למידות אפשרויות או גש למכון רישוי לשאול.

 

שיפור יכולות הנהיגה גם עשוי להוות חלק בענין. באילו תנאים אתה מרגיש החלקה?

פורסם (נערך)

שלום,

מדובר באודי Q3 2015, מידת הצמיגים הנוכחית 235/55/17 99V.

יש אולי אפשרות להחליף את הצמיגים לחתך נמוך יותר אבל עם הגאנטים המקורים?

אולי 235/45/17?

 

תודה,

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
רשום מה המידה הנוכחית, מה דגם הצמיגים המלא שמורכב כעת כולל תאריך ייצור וזמן על הרכב וק"מ שעברו.

 

החלפה לצמיגים עדיפים, תעזור. אם אין משהו טוב במידה הנוכחית, אפשר לשקול הגדלה. בצע חיפוש בשרשור למידות אפשרויות או גש למכון רישוי לשאול.

 

שיפור יכולות הנהיגה גם עשוי להוות חלק בענין. באילו תנאים אתה מרגיש החלקה?

כל פניה הכי קטנה ועם קצת גז הרכב מחליק ומסתובב 360

פורסם
אודי Q3 2015, מידת הצמיגים הנוכחית 235/55/17 99V.יש אולי אפשרות להחליף את הצמיגים לחתך נמוך יותר אבל עם הגאנטים המקורים? אולי 235/45/17?

לא חוקית.

 

כל פניה הכי קטנה ועם קצת גז הרכב מחליק ומסתובב 360

אין כמו תשובה מלאה כדי לעודד המשך תגובות בנושא. :roll:

פורסם

היי, יש לי גולף 2001 נפח 2.0 כרגע עם ג'אנט 205/55/16.

אני רוצה לעבור לגאנט של לקסוס CT200H , האם זה ניתן ? האם הגודל זהה ? האם הצמיגים יתאימו ?

פורסם

אז למעשה למרות שמרחק הברגים זהה 100*5, לגודל הגלגל זהה 16אינץ , עדיין זה לא מתאים ?

אז לפי מה בדיוק בודקים איזה גלגל יתאים לי במידה ואתה לקנות...

פורסם (נערך)

נתתי לך לינק להודעה ספציפית, שלי במקרה זה, שמסבירה את ששאלת לגביו.

 

חופרים? כל השרשור ההוא כולל בסה"כ 6 הודעות :roll:

הלינק הנוסף שם הוא אכן יותר חפירתי, אך אין צורך להעמיק בו בהכרח.

לא חסר מידע בנושא בפורום, כולל בשרשור הנוכחי.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...