Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא תוכל לאשר מידה אחרת ב-20".

שלום

תאורטית ( כי כרגע נראה לי קצת מיותר להתעסק עם זה ) ניתן להקטין את החישוק ל 18" ולהגדיל את החתך ?

דרך אגב הגלגל החליפי הוא חתך 75 !!! חישוק 18"

פורסם

הצמיג החילופי הנו לנסיעה רק!!! עד התקריה הקרובה, לכן הוא במידה שונה(הוא גם מוגבל מהירות, 80 כמדומני).

 

אין לרכבך מידה חליפית ב-18'.

יש מידות ב-17' ו-19'.

למידות אחרות תצטרך לפנות למח' הטכנית של חב' 'מאיר'.

 

Tyre pressures   Autodata.png

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הצמיג החילופי הנו לנסיעה רק!!! עד התקריה הקרובה, לכן הוא במידה שונה(הוא גם מוגבל מהירות, 80 כמדומני).

 

אין לרכבך מידה חליפית ב-18'.

יש מידות ב-17' ו-19'.

למידות אחרות תצטרך לפנות למח' הטכנית של חב' 'מאיר'.

 

[ATTACH=CONFIG]511376[/ATTACH]

שלום

תודה רבה על התשובה .

לעת עתה אשאר עם המידה הקיימת .

במעמד החתימה על הרכב , הרכב היה אמור להגיע עם ערכת תיקון . בעת המסירה גיליתי גלגל חליפי . איני זוכר את רוחב הגלגל . אבל עשו שם התאמות מאוד לא יפות בכדי שהגלגל יכנס . ברכב ברמת מחיר כזאת אתה מצפה לגימור קצת יותר איכותי בתא המטען .

ושוב תודה רבה על העזרה .

פורסם

מחפש לי ג'נטים 14 לקיה פיקנטו שחורה (דגם 2014).

רציתי לשאול איזה סגנון לדעתכם יתאים לרכב, (אם אפשר עם תמונה)

ואם אתם מכירים מקום זול וטוב באיזור המרכז.

 

תודה

פורסם

רציתי לדעת אם על הa3 2014 גרסת ספורטבק-שארפ 1.4 אפשר לשים חישוקי מגנזיום 18" או עד 17"?

ובנוסף אם אני מעוניין לשפר רעש לרעש יותר יפה מהנורמלי מה האפשרויות שלי מבלי לגעת בסטייג 1 תוכנה וכו.?

פורסם
רציתי לדעת אם על הa3 2014 גרסת ספורטבק-שארפ 1.4 אפשר לשים חישוקי מגנזיום 18" או עד 17"?

ובנוסף אם אני מעוניין לשפר רעש לרעש יותר יפה מהנורמלי מה האפשרויות שלי מבלי לגעת בסטייג 1 תוכנה וכו.?

 

ניתן לשים 18", לי יש כרגע. המידה היא 225/40/R18.

2016 BMW M235i.

פורסם
ניתן לשים 18", לי יש כרגע. המידה היא 225/40/R18.

אם הנך מציין מידה כלשהי, חובה לציין גם את קוד עומס/מהירות שנלווה להם, והנו חלק בלתי נפרד ממנה.

במקרה הנ"ל הקוד הנו 92Y, כפי שמופיע בהוראת הרישום המקושרת הודעה אחת מעליך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

היי, מה המידות המותרות לשברולט ספארק החדשה? בנוסף, איך אני יכול למצוא מידע על מידות צמיגים שנחשבות ליותר סטנדרטיות (יותר נפוץ = מחיר נורמלי?)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...