Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למיטב זכרוני, יש לבדוק פרטני (ע״פ מס׳ רכב ומס׳ ת.ז. של הבעלים) באחד המכונים עם תוכנת קארדאטה, לדגם הזה לא קיימת אפשרות לחישוק 18״.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כתבתי זאת בהודעתי הקודמת.

יש לבדוק באופן פרטני, באחד ממכוני הרישוי, בתוכנת קארדאטה את המידות האפשריות.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אין מנוס לדעתי מלפעול לפי ההודעה מעליך. 

או בירור דרך מחלקה טכנית של סוזוקי.

 

דע אגב שהמידה הגדולה היא בגבול המומלץ לרוחב החישוק הקיים שאמור להיות 5.5 אינץ'. ובהתאמה, צמיג שיורכב יתכן שירגיש "נמרח" קצת יותר.

מדוע אתה מעונין לשנות את המידה? יש צמיג מסויים עדיף שאתה מעונין בו ולא קיים במידה הנוכחית?

פורסם
לפני 46 דקות, Tom_22 כתב:

אין מנוס לדעתי מלפעול לפי ההודעה מעליך. 

או בירור דרך מחלקה טכנית של סוזוקי.

 

דע אגב שהמידה הגדולה היא בגבול המומלץ לרוחב החישוק הקיים שאמור להיות 5.5 אינץ'. ובהתאמה, צמיג שיורכב יתכן שירגיש "נמרח" קצת יותר.

מדוע אתה מעונין לשנות את המידה? יש צמיג מסויים עדיף שאתה מעונין בו ולא קיים במידה הנוכחית?

גם הג'אנט יוחלף, אני מעוניין לקבל יותר רוחב וקצת פחות קיפול צמיג...

הבנתי שיש גם צמיגים יותר ספורטיביים בגודל הזה.

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

עם המידה הנוכחית אפשר לעלות עד לרוחב מקסימלי מומלץ של 6.5 אינץ', עד 7 אינץ' במידה הגדולה יותר.

תצטרך לבדוק שהמעבר לא גורם לגלגלים לבלוט מעבר לקו הכנפיים וגם לא פוגע בשום חלקי מתלה/בלימה.

 

בדקת לגבי זמינות צמיגים עדיפים מבחינתך? יש דגם ספציפי שאתה מכוון אליו?

ראיתי טויו R888R, אבל בוא, כולה סוזוקי ספלאש. ;) 

ובמידה הנוכחית יש צמיגים טובים בסה"כ (פאלקן ZE310, גודייר אפשינטגריפ, מישלין פרימסי 4 ועוד).

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום למכובדי הפורום

יש לי סוגיה שאולי פה תדעו לתת תשובה.

 

יש לך סדרה 3 (BMW) 2017, עם צמיגי 255/55R16 95W ברישיון. (הורא רישוי 16-0616 אם זה עוזר).
אני מוענין להחליף לאותה מידה אבל עם קוד 95V שהוא נמוך יותר, אבל לא מוצא את הוראת רישוי באינטרנט (למרות שפעם ראיתי אותה זמינה)
לפי מידע באינטרנט היצרן של הרכב דורש בכלל קוד H בשאר בעולם.

 

יש אפשרות כזאת?

 

פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, WarDog כתב:

צמיגי 255/55R16 95W

ראשית, המידה לדעתי היא 225/55R16. 

שנית, לגבי קוד מהירות H, ממה שאני מוצא הוא כנראה תחת מידה המומלצת עבור צמיגי חורף (שבגלל המבנה/תרכובת שלהם בדר"כ בעלי דירוג מהירות נמוך יותר). 

שלישית, ממה שאני רואה גם ככה רוב הצמיגים נורמלים במידה הזו מגיעים ממילא עם קוד W לפחות (וחלקם עם קוד עומס גבוה יותר) - אילו צמיגים אתה מעונין לרכוש ענין קוד המהירות מטריד אותך? 

 

ואחרית, אם יש אפשרות לשנות, זה יהיה ע"ב המידע שקיים במערכת של מכון רישוי כזה או אחר לנוחיותך (הוצאת המסמך אמורה להיות ללא עלות או מינימלית, החלפה בפועל כ-30 ש"ח), או ע"ב מסמך רשמי מהמחלקה הטכנית של היבואן. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 15 דקות, Tom_22 כתב:

ראשית, המידה לדעתי היא 225/55R16. 

 

כן רשמתי בטעות 255 במקום 225.

אני חושב לעבור מContinental Conti Premium Contact 2  לmichelin primacy 4 zp

פורסם (נערך)

מדובר בצמיג ראנפלאט (אל-תקר). 

גם אם נדרש במקור (אני מניח שהקונטי שמותקנים הם כאלו?), מניסיונם של כמה בפורום, צמיגים רגילים יהיו עדיפים גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת הביצועים. כאשר החיסרון הממשי היחידי הוא באמת בתקר שאינו ניתן לתיקון באמצעות ערכה מתאימה (שמחויבת להיות אגב אם אין צמיגי אל-תקר) . 

 

אמור להיות גם קונטי פרימיום 2 וגם פרימסי 4 פלוס שאינם ראנפלאט ועונים על דרישות הקודים. לפחות בחו"ל קיים גם קונטי פרימיום 7 שאמור להיות מעולה.

 

כאמור, יכול לבדוק במכון רישוי אם לפחות קוד V מאושר עקרונית. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 17 שעות, Tom_22 כתב:

מדובר בצמיג ראנפלאט (אל-תקר). 

גם אם נדרש במקור (אני מניח שהקונטי שמותקנים הם כאלו?), מניסיונם של כמה בפורום, צמיגים רגילים יהיו עדיפים גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת הביצועים. כאשר החיסרון הממשי היחידי הוא באמת בתקר שאינו ניתן לתיקון באמצעות ערכה מתאימה (שמחויבת להיות אגב אם אין צמיגי אל-תקר) . 

 

אמור להיות גם קונטי פרימיום 2 וגם פרימסי 4 פלוס שאינם ראנפלאט ועונים על דרישות הקודים. לפחות בחו"ל קיים גם קונטי פרימיום 7 שאמור להיות מעולה.

 

כאמור, יכול לבדוק במכון רישוי אם לפחות קוד V מאושר עקרונית. 

נכון מותקנים צמיגי ראנפלאט, אין לי כוונה להחזיק ערכת תיקון אם היא לא מגיע עם הרכב (ובמקרה שלי היא לא כי הצמיגים ראנפלאט).

לצערי במכון רישוי הקרוב אלי לא ידעו לתת תשובה עינינית. (הרגשה שיש להם קשרים עם צמיגיה מסוימת מנסים לגרום לך לפנות אלהם ולחזור עם דגם ספיציפי של יצרן ספציפי ואז לבדוק).

פורסם

כל מכון רישוי עובד (למיטב ידיעתי) עם תוכנה כלשהי עם המידע הזה, בדר"כ אוטודאטה או קארדאטה. צריך לבקש תדפיס (ראה דוגמה) עבור הרכב שלך.

משחקים איתך? לך למכון אחר.

 

למרות שאמרת שאינך מעונין, אני מציע לשקול שנית את ענין האל-תקר. אפשר לרכוש ערכת תיקון (מדחס וחומר אטימה זמני) לא מקורית בעלות לא גבוהה. אבל כמובן זכותך לא לבחור באפשרות 😉

×
×
  • תוכן חדש...