Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה רבה!

 

רק לוודא - אני יכול להרכיב כל אחת משתי המידות הנוספות המופיעות בדף הרישום ולגשת איתו למכון רישוי לתקף ברשיון?

עריכה: דף הרישום אכן מדבר על הדגם שלי DEA45 אך הוא לשנה קלנדרית 2010 והרכב 2011. זה לא יפריע נכון?

 

עריכה אחרונה על ידי Joni_K
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 22.11.2020 בשעה 20:01, kompy כתב:

בבקשה

 

 

scrnli_22-11-2020_20-00-31.png

 

יש מצב לצילום כזה גם?

סיאט איביזה FR שנת 2013, מנוע 1.2 TSI אוטומט, 105 כ"ס,  קוד מנוע CBZB

יעזור לי מאוד, תודה!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי

אפשר בבקשה מידת צמיגים עבור הונדה האצ'בק 97 מנוע 1.4

כרגע יש ג'נט 14

מהי המידה המקסימלית ועל איזה רוחב גנט זה אפשרי

 

תודה רבה !

Pionner DEH 7700

Lightning Audio Bolt B2.300.4

kiker comp 12'

קומפוננט planet audio 5.25'

Magnat 6x9 290W

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי,
מישהו יודע אם אפשר להחליף סט גאנטים ברזל ב יונדאי i25 2018 לחישוקים (סגסוגת) של i10 2015? שניהם 14"
אם לא מתאים לפה אפשר להעביר לפורום טכני
מצאתי את המוכר ביד 2, לא פרסם מידה גאנט מלאה (השאלה אם זה משנה?)
תודה רבה

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

בוקר אור, 

הזמנתי טיגואן חדש מהחברה, 
הרכב מגיע (ע"פ VW ישראל) עם ג'אנט 18" וצמיגים במידה 235/55

אני יודע (מבדיקה ברשת - מוזמנים לתקן אותי) שמדובר על ג'אנט ברוחב 7 עם אופסט 43 וברגים במרווח 5X112

 

אני מעוניין לעלות מידה ל-19" בג'אנט, 

השאלה היא האם מותר או לא, ואילו שינויים זה גורר (אם בכלל) ב:

מידת הצמיגים? 

מידת הג'אנט מבחינת רוחב/אופסט?

 

אני חישבתי צמיגים של 235/50/19 עם ג'אנט ברוחב 7.5 ואותו האופסט, הגיוני?

 

בלי קשר:
אני רואה שמעלים לפה לא מעט את "רישום הרכב" מאתר משרד התחבורה,
האם יש קישור לאינדקס עצמו שבו אוכל לבצע חיפוש חופשי לכלי רכב באשר הם, או שזה סגור לבעלי עניין ואנשי מקצוע?

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

הי חברים,

יש לי כרגע טויוטה קורולה 2010 , עם גאנטים ברזל מקוריים 15,

לחבר יש גאנטים מקוריים של מאזדה3 16 55 205 (צירפתי תמונה למטה) האם יתאימו לרכב שלי? תודה 

May be an image of car

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
בתאריך 2.6.2021 בשעה 13:11, Super_T כתב:

אני רואה שמעלים לפה לא מעט את "רישום הרכב" מאתר משרד התחבורה

הכי עדכני שמצאתי באותו אתר הוא מ-2016. טכנית אותו דגם, לא (למעט מתיחת פנים)?

http://car.mot.gov.il/ORIL/2016/3/16-0474.pdf

המידה שציינת מופיעה שם. אך מוטב לבדוק ישירות במכון רישוי קרוב לביתך, טרם ההחלפה.

(אגב, תשאיר את הכתובת הבסיסית נטו, ושם אפשר לבצע חיפוש. השתמש בלינק בתשובה למטה לבדוק הפרשי מידות/אופסט ושאר השפעות).

 

לפני 19 דקות, omar87 כתב:

לחבר יש גאנטים מקוריים של מאזדה3 16 55 205 (צירפתי תמונה למטה) האם יתאימו לרכב שלי?

מהמידע שמוצא ברשת, בגדול כן.

האופסט שלהם מעט יותר חיובי (5-8 מ"מ), מה שאמור להיות בסדר לרוב, אבל צריך לבדוק (חישוק יושב עמוק יותר).

ה"בעיה" העיקרית היא כנראה ה"חור המרכזי" שרחב יותר (67.1 מ"מ לעומת 60.1 אצלך), ולכן מומלץ להתקין טבעות תיאום.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 6 דקות, Tom_22 כתב:

מהמידע שמוצא ברשת, בגדול כן.

האופסט שלהם מעט יותר חיובי (5-8 מ"מ), מה שאמור להיות בסדר לרוב, אבל צריך לבדוק (חישוק יושב עמוק יותר).

ה"בעיה" העיקרית היא כנראה ה"חור המרכזי" שרחב יותר (67.1 מ"מ לעומת 60.1 אצלך), ולכן מומלץ להתקין טבעות תיאום.

תודה רבה טום, עזרת מאוד

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

cla 180 urban יצאה מהחברה עם 18 , על המכסה דלק מופיע 18 כמידה הגדולה ביותר .

בcla 450 אני יודע שהרכב הגיע עם 19 .

האם אני יכול להחליף ל19 ? 

ושאלה קצת פחות קשורה יש בעיה עם run flat במידה 19 ? 

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בפונטו שנת 95 שלי במערכת הרגילה שיש למכוני טסטים כתובה רק מידה 13 אינץ אחת וזהו. באוטודאטה, בפונטו אחרות, בספר רכב, ובכל מקום אפשרי אחר יש בעיקר את המידה 165 65 r14.

האם למכון רישוי יש הרשאה לשנות לי ל165 65 r14 למרות שלא כתוב במערכת? או שצריך ללכת לסמכות גבוהה יותר?

ואם יש סמכות, אז איזה מכון יעשה לי את זה בקלות ובשמחה בלי שאני אצטרך להסביר את עצמי שעה ולשכנע ולהציק? במכון שאני הולך בדרך כלל נראה שלא בא להם לעשות את זה. לא אכפת לי לנסוע לאיפה שצריך.

תודה

 

 

original_049bad94-20c6-42de-ae77-13513a4679f3_PXL_20211020_074157320.jpg

PXL_20210917_083038168.jpg

PXL_20211016_105521289.jpg

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אם הצמיגים שיש לי (לסמארט פורטו) הםֿ

מקדימה - 185/50R16H81

מותר לשים 185/60R16H81?

אלה צמיגים של קונטיננטל ואני לא מוצא את ה 50. השאלה אם מותר לשים 60 וכמו כן האם משנה סדרה 5 או 6. מאחור הצמיגים אחרים...

205R45R16 83H

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...