Jump to content

Joni_K

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Joni_K

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. מעולה. תודה רבה!!
  2. תודה רבה! רק לוודא - אני יכול להרכיב כל אחת משתי המידות הנוספות המופיעות בדף הרישום ולגשת איתו למכון רישוי לתקף ברשיון? עריכה: דף הרישום אכן מדבר על הדגם שלי DEA45 אך הוא לשנה קלנדרית 2010 והרכב 2011. זה לא יפריע נכון?
  3. היי חבר׳ה, מחפש להגדיל צמיגים+ג׳נטים במאזדה 2 אקטיב 2011 שלי. כרגע נמצא עם הסטוק 14 ואשמח לקבל מידות אופציונליות. תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...