Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבקשה.

אם תוכל להגיע ל'קומפיוטסט ראשל"צ, א.ת. הישן(מזרח), לפני שיוטל סגר מלא, אשמח לבצע בעבורך את רישום השינוי.

 

Tyre pressures   Autodata.png

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

פג'ו 206 XS שנת 2001.

מידת הצמיגים המקורית היא 185/55R15.

מעוניין לעבור לרוחב 195ממ.

המידה המאושרת לפי אוטודטה ומשרד התחבורה היא 195/55R15, אך זו מגדילה את קוטר הגלגל הכולל ואני לא מעוניין בכך (זה גם קצת לא הגיוני).

מידה 195/50R15 משאירה את הקוטר זהה לחלוטין, אך לא מופיעה ברשימות.

האם יש דרך כלשהי לאשר אותה?

פורסם
לפני 13 שעות, Ooga כתב:

פג'ו 206 XS שנת 2001.

מידת הצמיגים המקורית היא 185/55R15.

המידה המאושרת לפי אוטודטה ומשרד התחבורה היא 195/55R15, אך זו מגדילה את קוטר הגלגל הכולל ואני לא מעוניין בכך (זה גם קצת לא הגיוני).

הפער (בקוטר) בין המידות עומד על פחות מ-2%. מדובר בפער קביל במרבית המקרים.

ב-100 קמ"ש על המד מהירות, בפועל תהיה 102 קמ"ש (קצת פחות). וגם ככה ברוב המקרים מד המהירות מראה קצת יותר גבוה מבפועל.

  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לדעתי לא אמורה להיות מניעה ברישום המידה המופיעה בהוראת הרישום הנ"ל.

באוטודאטה אין מידה חליפית גדולה יותר.

רצוי שיהיה טופס מאושר ע"י המח' הטכנית של היבואן.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, Tom_22 כתב:

כשאתה אומר שלא מציג, למה אתה מתכוון? 

http://car.mot.gov.il/ORIL/2019/3/18-0414.pdf

הדגם המופיע הוא 2 ליטר, אך המידות זהות לדעתי.

@kompy יוכל בוודאי לאשש את הטענה.

 

אגב, להבא יש שרשור ייעודי.

 

אבל זה של קופרה

לפני 2 שעות, kompy כתב:

לדעתי לא אמורה להיות מניעה ברישום המידה המופיעה בהוראת הרישום הנ"ל.

באוטודאטה אין מידה חליפית גדולה יותר.

רצוי שיהיה טופס מאושר ע"י המח' הטכנית של היבואן.

איך אני בודק באוטודאטה, לא הבנתי ממש חחח

עריכה אחרונה על ידי Shahar Matana
פורסם

מה כ"כ מצחיק אותך? מדוע לסיים את המשפט ב-חחח? זה עושה חשק לא לענות לך!

איך יכול לבדוק באוטודאטה. זוהי תוכנת אונליין שעלותה כ-3.5 אש"ח מינוי לשנה.

תפנה אל המחלקה הטכנית של היבואן לברור האפשרויות שלך.

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 3 שעות, kompy כתב:

מה כ"כ מצחיק אותך? מדוע לסיים את המשפט ב-חחח? זה עושה חשק לא לענות לך!

איך יכול לבדוק באוטודאטה. זוהי תוכנת אונליין שעלותה כ-3.5 אש"ח מינוי לשנה.

תפנה אל המחלקה הטכנית של היבואן לברור האפשרויות שלך.

מתנצל אם פגעתי בך

×
×
  • תוכן חדש...