Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין מידה חליפית גדולה יותר ל-TS.
זאת אומרת ששום מידה גדולה יותר לא תעלה? אני רוצה לפחות 195 או 205 ברוחב,

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

אתה כאילו מנסה לנהל מו"מ עם הפורום?

ציינת כבר ב-3 שרשורים את הרצון הזה. מי שהגיב לך לעיל הינו בוחן רכב במכון רישוי.

אין אפשרות חוקית לבצע את מבוקשך, כפי שכבר ענו לך בשרשור אחר, ובאותו שרשור כבר היית צריך להבין שיש לך עוד דרך ארוכה ללמוד את הרכב ואיך למקסם את היכולות שלו ושלך גם יחד.

 

אם הצמיגים שקיימים היום הם עלומי שם, ישנים, שחוקים או כל קומבינציה אחרת, התקנה של אחרים ממותג ודגם טובים יעשו את ההבדל.

 

מציע גם לקרוא קצת בשרשור הזה (ולא לשאול שוב שם לגבי המידה).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אהלן,

 

מחזיק באאודי A1 בציר 2013 ומחפש ג'אנט שחור נאה שיהיה איכותי ככל הניתן, במידה 16.

מכיר את ג. מ פורטל וקראתי חוות דעת מעורבות ביותר ולכן תהיתי אם מישהו יודע אם הג' אנט המקורי של סקודה פאביה השחור, שנמכר באסיה החדשה יחסית, יתאים לרכב שלי?

 

במידה וכן - אם יודעים איפה ניתן להשיג שכזה?

 

תודה!

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי טום

תודה על התגובה - המסמך ששלחת שייך לשברולט סוניק

אני מדבר על שברולט טראקס.

דרך אגב איך מגיעים למסמך הזה באתר משרד הרישוי באופן עצמאי??

SKODA ROOMSTER 1.6L AUTOMATIC 2009 :evil:

CHEVROLET CAVALIER CS 2.2L AUTOMATIC 1998 - R.I.P :shock:

פורסם (נערך)

מתי שלחתי לך מסמך?! :-o

 

בכל מקרה, הנה (רשימת הדגמים זהה ל-2014 למרות שרשום 2015): http://car.mot.gov.il/ORIL/2015/3/15-0015.pdf

כדי להגיע עצמאית, תוריד מהכתובת הכל עד ל-il. ותזין ב"טקסט חופשי" את שם הדגם באנגלית ואפשר לסנן גם לפי שנתון.

 

אגב, הייתי הולך בשקט על האפשרות שעלתה בשרשור שפתחת.

רק אולי לבדוק אולי דרך צמיגיה כזו או אחרת תוכל להשיג מעט יותר זול.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

פורד פוקוס גיאה 2007. גמיגים מקוריים 205.55.16

עד איזה גודל מקסימלי ניתן להרכיב?

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

*יונדאי איוניק שינוי גודל הגאנט = שינוי משמעותי בצריכת הדלק*

 

שלום,

אני רוצה לבדוק אפשרות לשנות את הגאנטים ביונדאי איוניק 2017 שלי מ17 אינצ' שמגיעים ארצה ל15 אינצ' שמשווק כסטנדרט במקומות אחרים בעולם.

 

הסיבה העיקרית היא צריכת דלק נוחות נסיעה ומחיר הצמיגים.

השינוי בצריכת דלק הנו עד 15% (!) 
Ioniq SE, Premium, premium SE with std 15" wheels and 195/65 R15 rubber
Combined mpg (l/100km)  3.4

Ioniq premium SE with option 17" wheels and 225/45 R17 rubber
Combined mpg (l/100km) 4.00

 

שאלתי היא:

  1. מה צריך לעשות כדי להכשיר את הרכב לג'נטים 15 אינצ'?
  2. היכן אפשר לקנות ג'אנטים מקוריים 15 אינצ' במחיר שפוי? (אולי טרייד אין ?)
  3. מה אני מרוויח/מפסיד מהמעבר הזה?

תודה לעוזרים !


 

עריכה אחרונה על ידי dor700
פורסם

זוהי הוראת הרישום של רכבך בה מופיעה מידת הצמיגים המבוקשת.

לאחר ההרכבה, עליך לגשת עם הרכב + תדפיס של הוראת הרישום לאחד ממכוני הרישום ע"מ לבצע רישום שינוי(עלות של 25 ש"ח).

חישוקים משומשים - תתחיל לברר בפירוקיות.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מחיר שינוי מידת צמיגים ברשיון הוא קבוע?

בדינמומטר תל אביב גובים 30 שקלים (אני לא מתקטנן על ה-5 שקלים, רק שואל)

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

זוהי הפקעת מחיר.

25 ש"ח הוא המחיר שנקבע ע"י משרד התחבורה לביצוע רישום צמיגים או שינוי צבע.

30 ש"ח הוא המחיר שנקבע לרישום שינוי מנוע.

ישנם מכונים תאבי-בצע אשר גובים מחיר גם עבור מידע על מידה מותרת לשינוי אשר מתבצע דרך תוכנות אוטודאטה או קארדאטה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

היי, רכב חדש מהחברה מסוג Audi q3 2020. קיבלתי אישור מודפס מצ'מפיון לשינוי מידת גאנט (גאנט 20). כל מכון טסטים שאני הולך אליו בגלל שהרכב עוד לא מופיע להם בCARDATA לא יודעים מה לעשות. חלק שלחו את האישור (בטענה שאולי הוא מפוברק) לאיגוד המכונים, אני ממתין כבר 3 שבועות ואין אף תשובה. יש פתרון לזרז את התהליך?

עריכה אחרונה על ידי Perituvbul
פורסם

זה התהליך.

כל אישור פרטני מהחברה חייב לעבור דרך איגוד מכוני הרישוי, אשר יוצר קשר עם נותן האישור, ורק לאחר קבלת ה-OK המכון יכול לבצע את הרישום.

מהו נפח המנוע, דגם המנוע וכ"ס?

באוטודאטה יש מידה 20", כך שאוכל להעלות פה קובץ מצולם אשר אולי יוכל לעזור לך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...