Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובהמשך גם להשוואה ששלחת לי בפרטי - כן, אבל:

האופסט שונה מעט, 5 מ"מ שיבלוט יותר החוצה - מתקבל ברוב המקרים.

הפסיעה של התבריג בסובארו שונה מאצלך. אל תשמש בהם אם הם מגיעים עם החישוקים. בדוק אם שלך מתאימים (הראש שלהם קונוסי, מעוגל וכיוצב') ואם לא רכוש חדשים.

פורסם
לפני 20 שעות, Tom_22 כתב:

ובהמשך גם להשוואה ששלחת לי בפרטי - כן, אבל:

האופסט שונה מעט, 5 מ"מ שיבלוט יותר החוצה - מתקבל ברוב המקרים.

הפסיעה של התבריג בסובארו שונה מאצלך. אל תשמש בהם אם הם מגיעים עם החישוקים. בדוק אם שלך מתאימים (הראש שלהם קונוסי, מעוגל וכיוצב') ואם לא רכוש חדשים.

שבת שלום .

לא הבנתי למה התכוונת שרשמת פסיעה.

אם אני מרכב גנט של הסובארו לMG שלי הברגים או החורים של הברגים של הסובארו לא יתאימו ?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
בתאריך 20.6.2020 בשעה 14:31, Tom_22 כתב:

הברגים (או האומים) לא יתאימו.

פסיעה - הרווח בין "השיניים" של הבורג. מה שמופיע בתמונה כ-1.25.

measuring_metric_bolts.jpg

ראש, ראה תמונה:

lug_nut_seat_types.jpg

אז אני יכול לשים ל MG את הגנטים של הB4 על הרכב שלי עם הברגים או האומים של הMG שלי ?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

שאל את בעל המקצוע בפנצ'ריה שבה תבצע את ההחלפה.

ועבור שנית על התגובות שלי בנידון.

בסובארו בכלל יש לדעתי Wheel studs ("גוז'ונים"). לא יודע מה ב-MG.

 

פורסם
לפני 8 שעות, Tom_22 כתב:

שאל את בעל המקצוע בפנצ'ריה שבה תבצע את ההחלפה.

ועבור שנית על התגובות שלי בנידון.

בסובארו בכלל יש לדעתי Wheel studs ("גוז'ונים"). לא יודע מה ב-MG.

 

התבלבלתי קצת , זה משנה אם ישנם גוזונים או אומים בהחלפת ג'אנט ? הרי לג'אנט יש חורים ומה שמשנה זה קוטר הקדח שיתאים לברגים או לאומים .

 

 

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לפני 13 שעות, Tom_22 כתב:

האפשרויות בהתקנת חישוקים הן גוז'ונים+אומים או רק ברגים.

את זה הבנתי.

אני שואל דבר אחר , אם אני ירכיב ג'נטים של סובארו B4 ל MG שלי אני יכול להיתקל בבעיה 

מבחינת קדח החורים בג'אנטים של הסובארו ?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היי, לרכב שלי (חדש) צמיג 185/65 r 15

אני מעוניין להגדיל לצמיג 205/55 r17 כמו שמקבלים בדגמים הבכירים יותר, דבר שמגביה את הרכב ב 3.5 ס"מ.

סליחה על השאלה, חלש בנושא הזה.

יש לרכוש צמיג וג'אנט חדשים, נכון?

הרכב: קיה סטוניק lx

כמה יכול לעלות כל העסק הזה?

שאלה נוספת, יש לי את מספר הוראת הרישום טך אני לא מוצא באתר: 180239

 

פורסם

אם הרכב נמכר גם עם המידה הגדולה שציינת, לא צריכה להיות בעיה לבצע החלפה.

שים לב שיש להקפיד גם על קוד עומס והמהירות של הצמיגים.

 

השינוי של 3.5 ס"מ הוא בקוטר הכולל.

רק חצי מזה (בפועל רק בערך, כי יש גם את האלמנט של שקיעת הצמיג ממשקל הרכב) ילך לטובת הגבהת הרכב.

 

כן, יש לרכוש חישוקים וצמיגים חדשים.

עלויות צמיגים תוכל למצוא ברשת למשל באתרים tires4u, tireclub, tiredeal, itire, autotire וכיוצב'.

חישוקים סינים זולים (בעלי מוניטין מפוקפק/שנוי במחלוקת) יעלו כנראה סביב 2000-2500 ש"ח, תחליפיים איכותיים כנראה באזור ה-4K צפונה. חישוק מקורי מהחברה יעלה כנראה 2K-3K, לאחד.

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, Tom_22 כתב:

אם הרכב נמכר גם עם המידה הגדולה שציינת, לא צריכה להיות בעיה לבצע החלפה.

שים לב שיש להקפיד גם על קוד עומס והמהירות של הצמיגים.

 

השינוי של 3.5 ס"מ הוא בקוטר הכולל.

רק חצי מזה (בפועל רק בערך, כי יש גם את האלמנט של שקיעת הצמיג ממשקל הרכב) ילך לטובת הגבהת הרכב.

 

כן, יש לרכוש חישוקים וצמיגים חדשים.

עלויות צמיגים תוכל למצוא ברשת למשל באתרים tires4u, tireclub, tiredeal, itire, autotire וכיוצב'.

חישוקים סינים זולים (בעלי מוניטין מפוקפק/שנוי במחלוקת) יעלו כנראה סביב 2000-2500 ש"ח, תחליפיים איכותיים כנראה באזור ה-4K צפונה. חישוק מקורי מהחברה יעלה כנראה 2K-3K, לאחד.

תודה על התשובה המפורטת.

כן, ברור יש לי את הנתונים הדרושים, H.

להבהרה, במפרט הרכב הגובה לרכב שרכשתי 1480 מ"מ והגובה לדגם הבכיר יותר 1520 מ"מ.

ההבדל במרווח הגחון עומד על 1.8 ס"מ.

אתה אומר בעצם שהחלפת הצמיג תגביה את הרכב רק ב 1.75 ס"מ?

האם לדעתך שווה להתעסק עם זה?

 

עריכה אחרונה על ידי niravr01
פורסם

H זה קוד המהירות. צריך גם קוד עומס (ספרתי).

 

אם כל מה שאתה נדרש לו הוא הגבהת הרכב, אולי קיימים פתרונות אחרים (איני מכיר).

אולי @kompy יוכל להוסיף גם לגבי המידה המלאה וגם לענין ההגבהה.

 

שוב, תאורטית ההגבהה תהיה רק מחצית מהגדלת קוטר הגלגל. מה יהיה בפועל איני יודע.

ואיני יודע כיצד להסביר את הבדלי הגובה הכולל של הרכב, אולי גם מתלים אחרים או סיבה אחרת.

 

שווה או לא, זה ענין שלך.

ההוצאה הכספית לא מבוטלת, גם אם הולכים על האפשרות הזולה ביותר. ובמקרה כזה כבר ראינו בפורום שרשורים על צמיגים/חישוקים זולים שקשה עד בלתי אפשרי לאזן כמו שצריך (תהליך שגם יכול להוסיף לעלות הסופית) ואז יש רעידות (ולא שזה בהכרח הכלל). גם עם הכל הולך פיקס, תהיה פגיעה כלשהי בנוחות הנסיעה בגלל הקטנת דופן הצמיגים.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...