Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מעניין כי עכשיו יש לו 13' אינץ' כנראה מה שהגיע עם האוטו, הדגם הבסיסי של סיוויק 1.4 ידני.

 

אם תחליף עכשיו, כבר לא תוכל לחזור ל 13 אינץ' כי זו מידה לא מאושרת :-)

 

 

מבין אלו ממליץ לבחור ב 185/60/14, זו הייתה המידה המקורית בסיוויק 1.6, מידה נפוצה בהרבה מכוניות וזה אומר שבמידה הזו כנראה יש את המבחר הטוב ביותר של צמיגי 14 אינץ'.

 

 

פורסם
גם ע"פ אוטודאטה זה אפשרי

 

[ATTACH=CONFIG]521170[/ATTACH]

 

 

אנסה לבדוק מחר בעבודה אם יש מסמך שמאשר מידות חליפיות.

יתכן ותצטרך לגשת למח' הטכנית של UMI ולברר איתם.

היי

יש חדש עם המידות לסונומה?

תודה רבה

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

שלום!

פעם ראשונה בשרשור הזה.

ברשותי אאוטלנדר 2013. קוד דגם ברשיון הרכב GF7WXTXXL6. לפי ההוראת רישום המצ"ב אני מבין כי אני יכול לשנות ממה שיש לי כיום: 215/70/R16 100H ל: 225/55R18 97H, דהיינו 18 אינצ'.

משום שאיני בקי בענייני מידות צמיגים ברצוני לברר:

- מה אני מרוויח במעבר למידה הזו? אחיזת כביש טובה יותר משום ששטח הצמיג גדול יותר?

- 55 זה החתך דהיינו 'גובה' הצמיג בחתך נמוך יותר? יפריע לי בטיפוס מדרכות החביב עלי?

- 225 זה רוחב הצמיג? דהיינו יותר שטח על הכביש?

- 97H זה קוד מהירות? מה משמעותו? ומה ההבדל מה 100H שיש לי היום?

- הוראת הרישום המצ"ב היא מ-2016 והרכב שלי 2013. משמעותי?

http://car.mot.gov.il/ORIL/2016/3/16-0295.pdf?&~nfopt(fileDistorted=9888459395410027&uploadEmbeddedImages=1)

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

- מה אני מרוויח במעבר למידה הזו? אחיזת כביש טובה יותר משום ששטח הצמיג גדול יותר?

- 55 זה החתך דהיינו 'גובה' הצמיג בחתך נמוך יותר? יפריע לי בטיפוס מדרכות החביב עלי?

- 225 זה רוחב הצמיג? דהיינו יותר שטח על הכביש?

- 97H זה קוד מהירות? מה משמעותו? ומה ההבדל מה 100H שיש לי היום?

- הוראת הרישום המצ"ב היא מ-2016 והרכב שלי 2013. משמעותי?

רוב התשובות ניתן למצוא בשרשור הזה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?72344

שטח מגע הצמיג לא ישתנה יותר מדי, אבל צורת המגע עם הכביש כן. צמיג אוחז יותר במידה הקיימת יהיה עדיף על צמיג פחות טוב במידה הגדולה. מצד שני, הירידה בחתך עשוי להטיב עם תכונות ניהוג מסויימות, אבל זה גם תלוי ברוחב החישוקים. בקיצור, מורכב.

 

55 הוא גובה דופן הצמיג באחוזים מרוחב הצמיג.

כן, ירידה בחתך תגרום לצמיג להיות פגיע יותר בטיפוס על מדרכות ובכלל מנזקי כביש.

 

225 זה אכן רוחב הצמיג במילימטרים.

 

הקודים הם שילוב של מהירות (אות) ועומס מותר (מספר). יש טבלאות ברשת שמסבירות במדויק. אי אפשר להתקין נמוך יותר מהמותר. אפשר להפך.

 

באתר ממנו לקחת את הוראת הרישום קיים גם מסמך לשנה המתאימה, אבל אם הדגם המופיע זהה שם, לא צריכה להיות בעיה.

פורסם
היי

יש חדש עם המידות לסונומה?

תודה רבה

 

אין ברשומות הישנות מידות חליפיות לסונומה.

כדי לבדוק מידות חליפיות(אם יש בכלל), יש לפנות למח' הטכנית של UMI.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לילה טוב חברה.

שאלה (לא בטוח שאעשה את זה, אבל אולי)

 

לאון 2018, הגיע עם ג'נט 18", צמיגים טובים יקרים יחסית (700₪ לצמיג), לרדת ל17", אמור לעשות טוב לרכב?

יותר נוח בנסיעה, יותר חסכוני, או לא באמת שווה?

 

תודה מראש לעונים :-)

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לא יודע אם זה המקום הנכון אבל אם אני מעוניין לשנות מידה בגאנטים מ16 ל17 זה אפשרי ואם כן איך

ואשמח שתמליצו לי על מקום שאפשר לקנות גאנטים באיכות טובה באזור המרכז

רכב מסוג סיטרואן C4 hatchback

פורסם

במקרה של שניכם מדובר על מידה 205/55R16.

האישור מתבצע לאחר ההחלפה במכון רישוי תמורת כ-30 ש"ח.

 

לא יודע אם זה המקום הנכון אבל אם אני מעוניין לשנות מידה בגאנטים מ16 ל17 זה אפשרי ואם כן איך

ואשמח שתמליצו לי על מקום שאפשר לקנות גאנטים באיכות טובה באזור המרכז

רכב מסוג סיטרואן C4 hatchback

הוראת הרישום לרכבך: http://car.mot.gov.il/ORIL/2009/3/09-1066.pdf

 

סקודה אוקטביה 2007 דיזל (105) - האם אפשרי להגדיל מ- 195/65R15 ל- 205/50R16 ?

הוראת הרישום לרכבך: http://car.mot.gov.il/ORIL/2010/3/10-0597.pdf

השנתון המצורף הוא 2010, אבל הדגם אמור להיות זהה (ראה בצד ימין של המסמך) ומכיל גם את המידע לגבי קוד המהירות והעומס הנדרשים בעקרון.

פורסם
במקרה של שניכם מדובר על מידה 205/55R16.

 

הוראת הרישום לרכבך: http://car.mot.gov.il/ORIL/2010/3/10-0597.pdf

השנתון המצורף הוא 2010, אבל הדגם אמור להיות זהה (ראה בצד ימין של המסמך) ומכיל גם את המידע לגבי קוד המהירות והעומס הנדרשים בעקרון.

 

אכן זו המידה, המוכר טעה במידה שנתן לי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

×
×
  • תוכן חדש...