Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האם חוקי להגדיל את הצמיגים ברכב אימפרזה 1999

קוטר גלגל קיים 14 ומעוניין להגדיל ל-15 ?

תודה רבה לכל המשיבים

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לא.

שינוי חתך מגיע רק עם הקטנת קוטר החישוק כדי לשמור על הקוטר הכללי של הגלגל והצמיג יחד.

זהו אמנם כלל האצבע, אך הוא אינו נכון בכל המקרים.

דוגמה 1: לנסר 88-93 יכול לנוע עם 185/60R14 וכן עם 195/60R14

דוגמה 2: ונדורה תחילת שנות ה-90 הגיע עם 215/75R15 כמו גם 225/75R15 וניתן גם לראות 235/75R15

 

נכון, זו לא בדיוק השאלה וגם לא התשובה שנתנה, אך בדוגמאות אלו לא נשמר הקוטר הכללי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום,

ברצוני להחליף מידה בפורד פוקוס מנוע 2.0 ג'יאה סדאן 2009 דור 2.5.

המידה הנוכחית 205/55R16

ברצוני לעבור לג'אנט 17, מה המידות המותרות? ואם אני רוצה מידה מיוחדת כמו R17 225/45 למשל, מה עליי לעשות?

 

תודה מראש

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

זוהי הוראת הרישום האחרונה לדגם רכבך.

המידה שהנך מבקש אינה מופיעה בה ואף לא באוטודאטה.

אתה יכול לנסות את מזלך אל מול היבואן. במידה והוא יאשר זאת, תצטרך לקבל ממנו אישור מפורט עם פרטי רכבך ומידת הצמיג המאושרת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
זוהי הוראת הרישום האחרונה לדגם רכבך.

המידה שהנך מבקש אינה מופיעה בה ואף לא באוטודאטה.

אתה יכול לנסות את מזלך אל מול היבואן. במידה והוא יאשר זאת, תצטרך לקבל ממנו אישור מפורט עם פרטי רכבך ומידת הצמיג המאושרת.

אין זכר לדגם של הרכב שלי... זה מנוע 2.0 144 כ"ס בנזין אוטומט דור 2.5 שהיה בין השנים 2008 ->2011

<-- זה היעד :evil:

פורסם

היינו הך - אתה מוזמן להסתכל על הוראת הרישום של דגם רכבך לשנת היצור 2010, ולראות כי כל שוני/הבדל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
האם חוקי להגדיל את הצמיגים ברכב אימפרזה 1999

קוטר גלגל קיים 14 ומעוניין להגדיל ל-15 ?

תודה רבה לכל המשיבים

 

משהו?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
אפשרי - 205/55R15

 

[ATTACH=CONFIG]516569[/ATTACH]

הרכב שלי 1999 האם המידה המצויינת פה 15 חוקית למודל שלי או שזה מתאים למודל גבוהה יותר

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

שלום, בסוזוקי קרוסאובר 2014 צמיגים 205/60r16.

בספר רכב כתוב שיש אופציה ל 205/50r17.

הרכב ידוע בענייני אחיזה ותת היגוי ולכן אני רוצה לבדוק את האופציה השנייה לחתך הנמוך יותר. מניח שאז אצטרך להחליף גם את הג'אנט ורוצה לבדוק את הכדאיות בדבר.

המטרה העיקרית שלי היא להוציא מהרכב כמה שאפשר מבחינת אחיזה והיגוי לנסיעה רגילה יומיומית. לא ספורטיבית, לא אגרסיבית אבל שלא יסבול מתת היגוי. מה דעתכם?

פורסם

אפשר אכן לעלות ל-205/50R17 עם קוד עומס ומהירות 89V.

לענין הבדלים בשינוי המידה, ראה כאן: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?72344

שורה תחתונה בגדול - צמיג מוצלח יותר, יהיה עדיף ע"פ הגדלת המידה, באם קיים כזה במידה הנוכחית.

 

מה הדגם המדויק שמותקן עכשיו, מה גיל הצמיגים וכמה ק"מ עברו?

 

רכבים פרטיים ללא יומרות מכויילים באופן טבעי לתת היגוי משום שזוהי התנהגות בטוחה יותר לנהג הממוצע.

יש כל מיני דרכים לשלוט בענין. ראה למשל כאן:

https://speed.academy/how-to-fix-understeer-or-oversteer-suspension-handling-setup-tuning/

×
×
  • תוכן חדש...