FISHER
-
הודעות
63 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי FISHER
-
האם צריך להחליף שמן גיר? סיאט איביזה 2012
FISHER פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
וואו תודה לכולם על התגובות! אז אני מבין שטיימינג זה מאסט במצב שלי. לגבי שמן גיר- נראה שהדעות חלוקות. השאלה אם זה יכול לפגוע אם אחליף? שמעתי כבר דברים כאלו -
הי לכולם, יש לי איביזה ידנית שנת 2012, מנוע 1.4 ללא tsi עברתי עכשיו 110,000 בקילומטרז' האם צריך להחליף שמן גיר? (לא הוחלף אף פעם) אני כל שנה עושה טיפול 10,000 בזמן, שמן קסטרול מעבר לזה תיקנתי מה שהתבלה ברכב, אבל לא החלפות יזומות האם יש טיפולים שנדרשים בשלב כזה?
-
החליף את 2 המזרקים שנשארו. הוא אומר שזה לא יחזור עכשיו, נקווה לטוב
-
אכן אין פסול, אחזור אליו. חודש הרכב נסע אחלה (אפילו מעולה). אתמול פתאום התחילו רעידות, ואז קפצה נורה וכו. הייתי מעדיף להתכוונן על מה הבעיה מהשורש לפני שאני מחליף חצי רכב, אבל אולי זה מאוחר מידי חח
-
התקלה חזרה אחרי כמה שבועות. ברור שזה לא המזרקים אלא משהו שגורם להם להיסתם. מי ידע לפתור את זה? רון לא הצליח מסתבר..
-
לא. תידלקתי ב"פז" בדרך השלום בתל אביב. למעשה כשאני חושב על זה- אני מתדלק שם קבוע כבר שנה וחצי, ואז התחילו הבעיות. החליף למקוריים. יש איביזה עם מנוע דיזל? מנוע בנזין 1.4 הכי פשוט
-
לאחד לא. הוא רק ציין שזה קורה בגלל דלק תקול/ תחתית של המיכל (מה שלא קרה, המיכל מלא בדיוק תדלקתי)
-
כמובן אעדכן פה. המוסכניק אמר שזה בגלל הדלק מהתחנה שתידלקתי יכול להיות שהיה תקול, הגיוני? והאם להחליף פילטר דלק? אני ממש לא רוצה שתחזור התקלה
-
אתמול החלפתי לבד את שאר הקוילים, הרכב חזר להניע ולא נכבה ישר. נסעתי בבוקר לרון והוא אמר ש2 מזרקים תקולים והחליף לי לחדשים. עכשיו אני מפחד שזו עדיין לא הבעיה ושיש משהו מתחת לזה, כי לפני שנה עשיתי ניקוי למזרקים וזה חזר! שילמתי כמות יפה של כסף על ההחלפה של 2 מזרקים, אבל מי אמר שזה לא יקרה שוב? מה עוד אני יכול לוודא? סתם לצורך העניין- gpt אומר להחליף מסנן דלק
-
שמתי את הרכב במוסך, הוא סרק ולכן החליף.. בינתיים הזמנתי קוילים נוספים, רק שעכשיו הרכב לא מניע בכלל אז אצטרך לגרור למוסך לצערי
-
כן אני מהמרכז. הוא אמין? אפשר לסמוך עליו?
-
לא בדקתי אף אחד מאלו, ואני גם לא יודע איך.. מאיפה להתחיל? נראה לי שהמוסך שהלכתי אליו לא יודע להתמודד טוב עם תקלה כזו
-
שלום לכולם, יש לי סיאט איביזה 2012 מנוע 1.4 ידני. יש תקלה שחוזרת במערכת הצתה- נדלקות נורות EPC ו CHECK ENGINE. מה עשיתי עד עכשיו: החלפת סט פלאגים, ניקוי מזרקים, החלפת קויל. בינתיים הזמנתי עוד 3 קולים ואחליף גם אותם. מישהו נתקל בבעיה דומה? אני לא יודע איך לפתור את זה מהשורש ואודה לעזרתכם. בנוסף- איזה סורק תקלות הייתם ממליצים לקנות? כזה שיעבוד טוב עם האיביזה. תודה רבה
-
קיבלתי מערכת מולטימדיה, איך אפשר לבדוק אם היא תקינה?
FISHER פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני רוצה לבדוק אותה בבית לפני שאני מפרק את הפלסיטקה -
קיבלתי מערכת מולטימדיה, איך אפשר לבדוק אם היא תקינה?
FISHER פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מישהו? -
המלצה על קומפוננט 6.5 מאמזון? איך לדעת מה עדיף?
FISHER פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מעולה תודה רבה! -
מחפש לקנות קומפוננט 6.5 מאמזון עד 125$. איזה מהם עדיף? https://www.amazon.com/Morel-Maximo-6C-6-5-Inch-Speakers/dp/B0035FZJFS/ref=sr_1_1?keywords=Morel+Maximo+6C+6.5-Inch&qid=1574185919&sr=8-1 https://www.amazon.com/Infinity-Kappa-60-11CS-Component-System/dp/B00DH2XYSI/ref=sr_1_2?fst=as%3Aoff&qid=1574184840&refinements=p_n_size_browse-bin%3A1293701011%2Cp_36%3A1253506011&rnid=386442011&s=electronics&sr=1-2 https://www.amazon.com/KICKER-43CSC654-CSC65-Coaxial-Speakers/dp/B01N0LJQV0/ref=sr_1_4?fst=as%3Aoff&qid=1574184840&refinements=p_n_size_browse-bin%3A1293701011%2Cp_36%3A1253506011&rnid=386442011&s=electronics&sr=1-4 https://www.amazon.com/Alpine-Coaxial-2-Way-Speakers-R-S65/dp/B076BQBDGP/ref=sr_1_8?fst=as%3Aoff&qid=1574184840&refinements=p_n_size_browse-bin%3A1293701011%2Cp_36%3A1253506011&rnid=386442011&s=electronics&sr=1-8 או משהו אחר בכלל? איך אני יכול לדעת מה יהיה הסאונד? יש משלוח חינם באמזון ויש לי זיכוי של כמה דולרים לכן מעדיף משם.
-
באתי לקנות צמיגים פאלקן, אמרו לי שהייצור מתאילד ולא יפן, זה בסדר? פנצריה מוכרת בפתח תקווה.
-
מכירים פנצ'ריה באזור המרכז עם מחירים טובים?
-
תודה על התגובה יש אבל הם יותר יקרים
-
מחפש צמיגים לסיאט איביזה אני נוסע בעיקר בין עירוני 90-120 קמ"ש המידות הן 185/60/15 חיפשתי באינטרנט (השוואה של יד 2), הגעתי לשני צמיגים: או FALKEN ZE914 88H TL XL או Toyo Proxes NE02 88H TL הנתונים של הפאלקן: צריכת דלק C, אחיזה A, רעש 71 דציבלים, מחיר לרביעייה 856. הנתונים של הטויו: צריכת דלק A, אחיזה C, רעש 70 דציבלים, מחיר לרביעייה 936. מה מהם עדיף? תודה
-
קניית גאנטים וצמיגים יד שניה- מה לבדוק?
FISHER פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תודה לכולם עזרתם לי מאוד -
קניית גאנטים וצמיגים יד שניה- מה לבדוק?
FISHER פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אוקיי תודה רבה. אשמח לעוד תגובות -
קניית גאנטים וצמיגים יד שניה- מה לבדוק?
FISHER פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כמה עלה לך?
