שלום.
ברשותי רכב סקודה ראפיד 2015.
נסעתי ברכב , וכאשר אני שמתי אותו על פארקינג משהו כמו חמש דקות , מופיע לי אפה העברת הילוכים סמל של מפתח שוודי מהבהב כל שתי שניות .
כאשר אני מכבה תאוטו ומניע מחדש אין את זה , רק לאחר שהאוטו בפארקינג כמה דקות ארוכות.
מישהו יודע מה זה אומר , ורציתי לדעת גם לגבי שמן גיר אפה בודקים את זה באוטו ??
יש לציין שהוחלף מצמדים בחברה במסגרת האחריות.
תודה לכל העוזרים