Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת מחיר לאחר טיפול במזדה 3


Jester
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

שלום לכל חברי הפורום,

 

במד הק״מ דפקו 150,000 והגיע הזמן לטיפול שגרתי קטן, אך היה כמה הפתעות שלא ציפיתי להן.

עד היום הייתי מטפל במוסך מורשה יבואן של מאזדה, החלטתי שנימאס לי לשלם כל פעם אלפי שקלים בכל טיפול שגרתי והלכתי למוסך מומלץ בעיר אך גם שם שילמתי מחיר כבד (יכול להיות בלאי ויכול להיות עקב ולא היה מטופל כמו שצריך עד היום, למרות שזה מוזר מוסך מורשה הרי זה ה- מוסך, או שלא?).

 

הוחלף קליפר ימין קדמי עקב והיה חסר גומיה מהצד השני שלו ולפי טענת המכונאי הקליפר כל הזמן ״דפק״, לא כל-כך הבנתי את פשר הדברים אך סמכתי עליו, כמן-כן היה לי נזילה של המים הירוקים שראו בבירור מהיכן נוזל והוחלפו 2 גומיות. הוחלף גם שמן גירור עקב והיותו ״ישן״ הצבע שלו היה שחור פחם בעת הניקוז.

 

מה דעתכם על המחיר שגבהו ממני, האם פייר או יקר מדי?

 

113066165_ScannableDocument2on20Oct2020at17.thumb.jpg.32feabb0c69bcb044b05d43624f7df27.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן - אם כל זה הוחלף זה מחיר ממש אחלה למה שקיבלת.

הכל נראה פחות או יותר במסגרת בלאי סביר , הקאליפר הקדמי נראה קצת מוזר - אבל לא תלוש.

הדבר היחיד שנראה מוזר זה הנוזל בלימה. דוט 4 לרוב שמים לרכבים ספורטיבים - והאורך חיים שלו קצר יותר משל דוט 5.1 (הייתרונות שלו לא רלוונטים לרכב כביש) והמחיר זול מדי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

כמו שנאמר, במידה והיית צריך את הטיפולים הנל המחיר סביר בהחלט. 

מאחר ואין לי דרך לנחש מה היה מצב רכבך והאם הטיפול היה נחוץ או לא, ומכיוון שהטיפול בוצע כבר, זהו לא רלוונטי.

 

@Liviur. אינני יודע על מה אתה מדבר. אמנם המחיר מעט זולכפי שציינת, אך כנראה המכונאי חייב אותו על הכמות שנזלה מההחלפת הקליפרים.

ד"א, כמעט בכל רכב שאני מכיר התקן לנוזל בלמים הידראולי (כן כן זה לא שמן) הוא DOT3/4.  

 

פות"ש - תהנה מהרכב ובשורות טובות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, Kooper כתב:

אינני יודע על מה אתה מדבר. אמנם המחיר מעט זולכפי שציינת, אך כנראה המכונאי חייב אותו על הכמות שנזלה מההחלפת הקליפרים.

ד"א, כמעט בכל רכב שאני מכיר התקן לנוזל בלמים הידראולי (כן כן זה לא שמן) הוא DOT3/4.  

נו , אני רגיל לזה שכשאתה פותח את המערכת - אתה כבר עושה flush , במיוחד אם אתה לא יודע בדיוק איזה נוזל יש בפנים וכמה זמן הוא יושב שם. אם זה מה שנעשה אז סביר (וזה בהחלט לא מה שאני הייתי עושה).

 

לגבי תקני נוזלי בלימה - 3 , 4 ו5.1 הם תואמים לאותן מערכות (5 לא). אבל אתה צודק אבל - העפתי מבט - במקרה הזה מאזדה מדברים על 3/4 (כשהשמן המקורי הוא 3)

אני רגיל כנראה לסטנדרטים טיפה שונים (ובנוסף לנוזלים עם נתונים משמעותית יותר טובים)

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק אותי מחשיד המסנן שמן 29 שקל זה זול 

 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...