Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון למי שרכש בהזמנה מוקדמת את ה-A800 של 70mai דרך indiegogo:

 

משום שהם הגיעו ל-milestone של גיוס של 600,000$, הם פותחים את את האפשרות לצלם באיכות 4K גם אם המצלמה האחורית מחוברת. מדובר בפיצ'ר מצוין. 

  • אהבתי 2

2016 BMW M235i.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, wantootree כתב:

הי,

ברשותי מצלמת דרך JUNSUN s590 - מצלמה בשמשה הקדמית ומצלמה בשמשה האחורית.

לצערי, אם 2 המצלמות עובדות, לא ניתן להגדיר רזולוציה יותר מ- 1K, והתמונה לא חדה.

כאשר אני מנתק את החיבור של המצלמה האחורית, מופיע בתפריט הרזולוציה גם 2K.

אני מניח שזה בגלל שהמערכת יוצרת 2 קבצים במקביל ולכן היא מוגבלת.

האם כך הדבר גם במצלמת VIOFO עם 2 יחידות?

תודה.

 
 

ככה זה במצלמות שיכולות לצלם ברזולוציה 4K, ברגע שמחברים מצלמה שנייה האיכות יורדת מהסיבה שציינת.
בגרסה הרגילה של Viofo A129 Duo היא מצלמת ברזולוציה 1080p FHD בשתי המצלמות.
בגרסת ה-4K הרזולוציה יורדת אם מחברים את המצלמה האחורית.

לדעתי זה הפרט הכי חשוב שמוכרים "שוכחים" לציין במכירה.. אחרת מה הטעם במצלמה דו כיוונית באיכות 4K אם אין באמת אפשרות לצלם באיכות הזאת.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
בתאריך 12.8.2020 בשעה 22:22, FiS כתב:


בשביל שמצלמה עם קבל חשמלי תוכל לצלם גם בזמן שהרכב כבוי היא חייבת חיבור למקור מתח פעיל.
יש רכבים ששקע מצת\כניסת USB עובדים גם כשהרכב כבוי כך שזאת לא בעיה, פשוט מחברים וזהו.

מנגד יש רכבים שאין כניסת USB או שקע מצת שמספקים מתח בזמן שהרכב כבוי ולכן יש צורך לחבר את המצלמה לפיוז שכן מספק מתח בזמן שהרכב כבוי. אתה יכול לצפות כאן להמחשה:


אתה יכול להתרשם מאופן ההתקנה בסרטון, לא מסובך מדי.

 
 

איך אפשר לדעת אם ברכב יש מצת\כניסת USB שלא נכבים?  (הוזמן ועדיין לא הגיע - סיטרואן סי5 איירקרוס :P).

ד"א - אם מחבריםבצורה כזאת שהיא תמיד דולקת, זה לא יכול לגמור את המצבר? איך מסתדרים עם זה?

עריכה אחרונה על ידי TripMan
פורסם

נסה למצוא פרטים על כך בגוגל, מעבר לזה רק כשהרכב יגיע תוכל לבדוק. 

לגבי זה שהמצלמה תמיד תעבוד זה לא קריטי כ"כ, היא לא צורכת הרבה אנרגיה ובהנחה שהמצבר תקין היא יכולה לפעול ימים מבלי לגרום למצבר להתרוקן.
פרט לכך יש קיטים שמתחברים אל קופסת הפיוזים ואתה יכול להגדיר את הרף המקסימלי שממנו לא תרצה שהמצבר יתרוקן.
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 17.8.2020 בשעה 12:13, FiS כתב:

ככה זה במצלמות שיכולות לצלם ברזולוציה 4K, ברגע שמחברים מצלמה שנייה האיכות יורדת מהסיבה שציינת.
בגרסה הרגילה של Viofo A129 Duo היא מצלמת ברזולוציה 1080p FHD בשתי המצלמות.
בגרסת ה-4K הרזולוציה יורדת אם מחברים את המצלמה האחורית.

לדעתי זה הפרט הכי חשוב שמוכרים "שוכחים" לציין במכירה.. אחרת מה הטעם במצלמה דו כיוונית באיכות 4K אם אין באמת אפשרות לצלם באיכות הזאת.

 

מודה לך!

פורסם

הסוללה היא פנימית, ז"א מובנת במצלמה.
המצלמה נשארת מחוברת תמיד לשקע מצת\USB\חיבור קבוע לפיוזים גם כשהרכב כבוי ואין מתח למצלמה.

הסוללה נטענת כל עוד הסוויץ' עובד. ברגע שאתה מכבה את הרכב המצלמה נכבית וכאן הייתרון של מצלמה עם סוללה -
הסוללה היא רק למקרה שהרכב כבוי, כשחיישן התנועה מזהה תזוזה של הרכב הסוללה מפעילה את המצלמה ומקליטה את המקרה.

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

יש למישהו המלצה למצלמה במחיר של עד 200 ש"ח בדגש על קנייה בארץ?

עד עכשיו השתמשתי בViofo A119, מכשיר מעולה שקניתי גם לקרובי משפחה, הבעייה שהוא אצלי כבר שנתיים וחצי והאיכות שלו נורא נהרסה. ועל הדרך רוצה להתחדש בדגם אחר אם קיים טוב יותר.

אין צורך בכרטיס זיכרון כלול או משהו.

תודה לעוזרים :)

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

בתקציב הזה אפשר להשיג את Yi smart dashcam מבאג ב-200 ש"ח.
או 70mai Pro בתוספת 70 ש"ח בזאפ.
אני מניח שיש לך כרגע Viofo A119 V2, ה-Yi פחות או יותר עם אותה איכות צילום. מבוססת סוללה ויש לה Wifi.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, iEminem כתב:

 

אציץ על השיאומי. במידה ואזמין מחול, מה מומלץ בתקציב? 

 

הזמנתי מעלי-אקספרס

(גרסא אנגלית מקורית), עלה לי 39$ 

 

https://a.aliexpress.com/_Bf7qsURk

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

חיפשתי באליאקספרס ולא מצאתי, ואין בבאג את הדגם הנ''ל. בksp יש ב300 ש''ח, אבל אם זה 70 דולר בחו"ל נראה לי אקנה בארץ עם אחריות וזהו. תודה על התגובות :)

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, iEminem כתב:

חיפשתי באליאקספרס ולא מצאתי, ואין בבאג את הדגם הנ''ל.

שלחתי קישור בתגובה מעליך.

 

לפני 13 שעות, iEminem כתב:

בksp יש ב300 ש''ח

כיום המותג yi נפרד משיואומי ולכן המצלמה שנמכרת ב-KSP נקראת Mi.

ההבדלים הבולטים בינהן:

חיישן לראיית לילה תוצרת סוני,

זווית צילום 140 מעלות לעומת 165 ב-yi

מסך 3" לעומת 2.7" ב-yi

KSP מבטיחה אחריות שנה, ממשק באנגלית ולא סינית.

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

ניסיתי להיכנס לקישור אבל יש שגיאה, שכחתי לציין את זה בהודעה הקודמת.

מצאתי בקבוצה בפייסבוק מבצע של 7 דולר מעל 50 דולר, ואת ה70 פרו ב62 דולר לפני הנחה (אליאקספרס). נראה לי שאלך על זה וזהו, לא? אני כבר מבולבל מכל הדגמים שיש...

Ford Fiesta 2014 Manual

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...